Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-12-28, 15:55
Medlem
Jag har nyss laddat ner Call of Duty 2, som vanligt vill jag fuska s mycket som jag bara kan. Men nr jag gr som det str i denna lnken http://gr.bolt.com/cheat/pc/call_of_duty_2 allts skriver developer 1 och devmap i console,
S fr jag efter 3 sekunders spelande ett felmeddelande med texten Runtime Script error (check console for more information).

Vad fan r detta? Jag vill ju fuska. Nn som vet vad jag ska gra?
Citera
2005-12-29, 08:33
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dexelero
Men hur i helvete ska jag annars kunna klara spelet??

Jvla speltomte
Ett tips: http://www.gamefaqs.com/computer/dos...me/921995.html

Hjlper dig visserligen inte med trainers fusk men du kan ju se hur du ska klara av banorna.

Sen tycker jag att fusk koder/trainers/annat r vl ok slnge man spelar sjlv, d r det ju ingen annan n en sjlv som skadas (man blir ju inte bttre som spelare r det jag menar fr er som inte fattar).

Men brjar man fuska nr man lirar tillsammans, ja d jflar r man illa ute.

Och oftast s r det inte spelen som r fr svra, utan det r man sjlv s r dligt trnad.

S det r bara att nta p!

Citera
2005-12-29, 14:46
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
sluta fuska din lilla noob

Han fr vl gra det s mycket han vill, s lnge han inte gr det online!
Citera
2005-12-29, 15:35
Medlem
vinnes avatar
Det finns bara ett slags fusk som jag sjlv skulle vilja anvnda i singelplayerspel, utifall jag anser att de r fr svra, och det r den klassiska "all weapons and ammo". Detta p grund utav att det roligaste med spelet r just taktik, och har man inga vapen finns det bara trkiga taktiker att ta till vga.
Citera
2005-12-29, 22:49
Bannlyst
Trodde han efterlyste hjlp om hur kan kan fuska. Jvla moralkrringar varfr i helvete kommenterar ni?

Jag har exakt samma problem, fast med CS. Ingen aning vad det r, Radeon grafikkort? Jag skulle ocks behva lite hjlp med detta, vill fortstta fuska i cs.

Spader, radera ondiga inlgg!
Citera
2005-12-30, 12:17
Medlem
Spaders avatar
*** OT raderat ***

Det var d sjlva fan s skitig den hr trden var.
Nu har jag raderat 10 inlgg med Off-topic och moralskit. Hll er till mnet och lgg ner anti-fusk attityderna.

/Spader, mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in