Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-21, 01:22
Medlem
valter-eggons avatar
Jag och en kompis har tagit min sambo ett antal gånger och innan jag blev tillsammans med henne så tog han och jag två andra tjejer. Vid olika tillfällen då. Jag och min sambo har även haft fyrkant ett annat par ett antal gånger. Senast blev det till och med lite tjejsex plus att jag blev riden av den ena tjejen samtidigt som jag slickade den andra bara för att få till en FFM-situation. Den andra killen fick titta på. Sen bytte vi av.

Det är väl mest jag som driver det hela men när jag och min kompis tar henne så njuter hon för fullt, alltid DP, och när vi har fyrkant så gillar hon att se hur jag får en annan tjej att komma.

Det finns ingen annan killkompis som jag skulle ha en trekant med! Han och jag har varit med om så mycket och båda är väldigt säkra i vår sexualitet så vi bara kör. Alltid med mycket skämt, skratt och hjärta. Samma sak med paret, en mycket god vän med en väldig massa sjuka historier bakom oss innan vi hamnade i sängen tillsammans med våra respektive. Honom skulle vi nog aldrig ha en trekant med däremot.
Citera
2011-12-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parsex
Ne du e inte ensam

Vi är ett par(kille tjej) som gillar sex med trevliga anonyma sexkompisar över 30 år

Har haft trekant flera gånger jag tjejen älskar det här att komma i focus med två killar en jag känner o en anonym trevlig kille älskar att hamna i focus o vara i mitten bli uppfylld ordentligt porrigt värre gillar alla möjliga ställningar, ovanstående e skön o när han bakifrån ökar trycket glider man ifrån kuken man suger o hamnar i mannens bröst o hånglar lite samtidigt som ngn pumpar på bakifrån
Jag killen gillar att se tjejen suga kuk samtidigt som ja knullar. Vi tycker bägge detta är en härlig krydda i vårt sexliv som tänder oss till max

Ibland inte alls lika ofta har vi haft en extra tjej med.
T ex vi knullar o hon e nere o slickar o suger när man då o då tar ut kuken skönt o porrigt värre de oxå

Låter som ett grymt förhållande ni har!
Citera
2011-12-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag och en kompis har tagit min sambo ett antal gånger och innan jag blev tillsammans med henne så tog han och jag två andra tjejer. Vid olika tillfällen då. Jag och min sambo har även haft fyrkant ett annat par ett antal gånger. Senast blev det till och med lite tjejsex plus att jag blev riden av den ena tjejen samtidigt som jag slickade den andra bara för att få till en FFM-situation. Den andra killen fick titta på. Sen bytte vi av.

Det är väl mest jag som driver det hela men när jag och min kompis tar henne så njuter hon för fullt, alltid DP, och när vi har fyrkant så gillar hon att se hur jag får en annan tjej att komma.

Det finns ingen annan killkompis som jag skulle ha en trekant med! Han och jag har varit med om så mycket och båda är väldigt säkra i vår sexualitet så vi bara kör. Alltid med mycket skämt, skratt och hjärta. Samma sak med paret, en mycket god vän med en väldig massa sjuka historier bakom oss innan vi hamnade i sängen tillsammans med våra respektive. Honom skulle vi nog aldrig ha en trekant med däremot.

Det är det som är grejen! Vissa kompisar går det med, andra inte, oavsett hur bra förhållande man har.
Citera
2011-12-22, 18:39
Medlem
Det är en lite intressant dubbelmoral det här att man kan tycka att det är bögigt bara att vara två nakna killar i samma rum, men att samtidigt tycka att det är helt okej med två tjejer som har sex med varandra...
Citera
2011-12-22, 19:04
Medlem
Minxys avatar
Jag och min man brukar bjuda in hans polare när vi är på humör för att ha lite extra skoj
Det är en barndomskamrat till min man - det är oerhört viktigt att man kan lita på den andre till 110%!!
Skulle gärna vilja bjuda in en tjej också, men det har liksom visat sig svårare
Om vi bjuder in en tjej så förväntar ju jag mig lite tjejsex, så vi måste hitta en snygg brud som är med på det...
Citera
2011-12-22, 22:38
Medlem
Bret-Harts avatar
Har haft det flera gånger men av olika anledningar har det väl varit sådär får jag lov att säga.....
Citera
2011-12-22, 23:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Jag och min man brukar bjuda in hans polare när vi är på humör för att ha lite extra skoj
Det är en barndomskamrat till min man - det är oerhört viktigt att man kan lita på den andre till 110%!!
Skulle gärna vilja bjuda in en tjej också, men det har liksom visat sig svårare
Om vi bjuder in en tjej så förväntar ju jag mig lite tjejsex, så vi måste hitta en snygg brud som är med på det...

Ja din man är verkligen inte snål han, delar med sig till bästa kompisen å allt
Hur länge har det här pågått om man får fråga? Lite dålig stil av dig att inte ge något tillbaka kan man tycka, men det är väl typiskt för er kärringar, ni ska bara ha och ha
Citera
2011-12-22, 23:18
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ja din man är verkligen inte snål han, delar med sig till bästa kompisen å allt
Hur länge har det här pågått om man får fråga? Lite dålig stil av dig att inte ge något tillbaka kan man tycka, men det är väl typiskt för er kärringar, ni ska bara ha och ha

Det har väl pågått i ca 1 år och han får tjata sig till det varenda gång ska du veta
Han är alltid den drivande i det här - jag säger ok om jag är sugen. I 9 fall av 10 vill jag enbart ha min man, i det 10:e fallet så kan han ibland övertala mig att låta hans kompis vara med.
Min man tänder starkt på att dominera mig. När vi har trekant så är jag undergiven, männen dominerar mig och av männen så är det självklart min man som har sista ordet om allt.

Jag jobbar på det Har inte hittat rätt tjej än. Vill ha någon vi kan lita på i ur och skur och hon ska dessutom tilltala oss båda två. För att lita på någon måste vi känna denna någon och dessvärre kan ingen av oss tänka oss någon av mina eller hans tjejkompisar Eller jo, två tjejer har perfekt utseende men dom är ju upptagna och inte upplagd för lek och bus
Citera
2011-12-22, 23:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Det har väl pågått i ca 1 år och han får tjata sig till det varenda gång ska du veta
Han är alltid den drivande i det här - jag säger ok om jag är sugen. I 9 fall av 10 vill jag enbart ha min man, i det 10:e fallet så kan han ibland övertala mig att låta hans kompis vara med.
Min man tänder starkt på att dominera mig. När vi har trekant så är jag undergiven, männen dominerar mig och av männen så är det självklart min man som har sista ordet om allt.

Jag jobbar på det Har inte hittat rätt tjej än. Vill ha någon vi kan lita på i ur och skur och hon ska dessutom tilltala oss båda två. För att lita på någon måste vi känna denna någon och dessvärre kan ingen av oss tänka oss någon av mina eller hans tjejkompisar Eller jo, två tjejer har perfekt utseende men dom är ju upptagna och inte upplagd för lek och bus

Ok, det var snabbt svar tack! Men du behöver inte spela fin för fader Leif 9 fall av 10 var väl lite väl att ta i va Jag tror att du är mer villig än så när det vankas okristliga handlingar. Det jag också är nyfiken på är om ni kör DP:s? Får gästen spruta dig i ansiktet eller är det din man som bestämmer vart satsen ska läggas?
Citera
2011-12-23, 00:26
Medlem
Motherlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thePulaski
Det är en lite intressant dubbelmoral det här att man kan tycka att det är bögigt bara att vara två nakna killar i samma rum, men att samtidigt tycka att det är helt okej med två tjejer som har sex med varandra...

Hur är det bögigt att tycka att det är hett att två tjejer har sex med varandra menar du?
Citera
2011-12-23, 00:30
Bannlyst
Blev erbjuden en trekant en gång. Pass på det, det är fan brutalt.
Citera
2011-12-23, 00:59
Medlem
submariners avatar
hej,

har hänt, men det varade inte särskilt länge eftersom kompisen fick vinballe och snabbt som attan försvann ut ur rummet med svansen (!) mellan benen

skulle inte banga på att göra om det, men det skulle förutsätta att jag trivdes med killen och kände mig bekväm i hans sällskap - skulle dessutom inte skada om han gillade att träna etc. (nej, jag är inte bi ellr gay) eftersom der inte vore porrigt någonstans att få ett BJ samtidigt som en fetknopp tar henne bakifrån, förstör ju utsikten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in