2011-12-28, 18:18
Medlem
Christopher.s avatar
Klart man vill ha en ung slyna om man vore i foppas skor, faktum är att alla män vill ha unga slynor.
Citera
2011-12-28, 18:38
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Klart man vill ha en ung slyna om man vore i foppas skor, faktum är att alla män vill ha unga slynor.
Men så enkelt är det inte. Visst, helt klart att jag ibland vill ha en ung kvinna för att förlusta mig på, men ändå; Hade han inte nån flickvän eller stor kärlek i sin ungdom i Övik som fortfarande lockar?
Citera
2011-12-28, 21:06
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Hon pluggar på Handelshögskolan.
Och? 80% av amerikanska collegebruttor går där för att "träffa en man som kommer att bli något."
Citera
2011-12-28, 22:44
Medlem
Har träffat henne och kan meddela att jag själv kunnat se att hon inte är en person som sparkar nedåt och slickar uppåt utan är en ganska öppen person som är intresserad av människor och inte dömande eller stängd inför personer som inte är likadana som hon själv.

Hon verkar vara nyfiken och intresserad av människor oavsett status och det talar för att hon åtminstone har något innanför pannbenet.

Har träffat oerhört många uttråkade, dömande och statusfixerade tjejer som vill röra sig i "rätt" kretsar och kommer från Östermalm för att kunna se att hon verkligen inte är sådan fast de som hon interagerade med mycket väl skulle kunnat ha blivit negativt bemötta. Det var totala "nobodies" om man skalll uttrycka sig på det viset.

Jag tror samtidigt att hon kanske i hans sällskap förstått ett och annat och fått se världen utanför lilla Stockholm och hur en person som hon som sällskapar med en världsstjärna förväntas bete sig i andra sammanhang än de 200 meterna mellan Stureplan och Nybroplan (för många av de där idiotbrudarna tror att Stockholm är "något" i järmförelse med världen på allvar och att det ungefär endast existerar fem andra platser, förutom Stockholm: New York, London, S:t Tropez, Paris och Los Angeles)

De som är högfärdiga och ställer krav till höger och vänster istället för bete sig som folk mot andra personer brukar bli till en belastning och åka ut oavsett skönhet. (Titta på Ann Uvhagen eller Anna Anka) Skönheten brukar inte förbli skön när det visar sig att det döljer en hänsynslös, fördomsfull, högfärdig eller elak person.

Hon verkar inte ha det sättet mot andra ( och då inte enbart Forsbergs krets utan även mot andra för henne helt okända människor utan något inflytande. Personer som faktiskt var och varannan som heller inte har något att vara högfärdiga över ändå brukar se ned på bara för att de inte är "rätt klädda" eller "rätt personer" som kan "bjuda på något i gengäld". Har sett hur hon agerar och beter sig mot människor hon inte känner, som inte har någon statusbetydelse eller uppenbar ekonmiskt oberoende ställning gentemot henne så jag skulle vilja påstå att hon inte bara bryr sig om pengar. Får man vara med som hon ändå har fått så måste man också vara bright nog att fatta att man inte är någon i jämförelse utan bara där "along for the ride"och det verkar faktiskt som hon gör det.

Möjligen kan det också vara just de kvalitéerna som fått Forsberg att fastna. Han torde ha haft många kandidater att välja mellan med stora bröst, stora läppar och ett vackert ansikte men han är i grund och botten en kille från en liten by i Ö-vik som trots det blev världsberömd så han bör ha förstått skillnaden mellan sina framgångar och sin bakgrund och därmed ha ett ödmjukt förhållningssätt till folk. Visst det finns de som glömmer vilka de är och förändras till det sämre. Ofta är det just de som haft räkmacka hela tiden. Min bedömning är dock att han t ex genom sina skador inte har haft det så lätt. Skadorna som är en del av hans idrott är visserligen inte jämförbara med rejäla prövningar i livet som att förlora allt man äger och har eller sin familj eller liknande men det borde ändå ha fått honom att inse vissa saker.

Han har dessutom fått träffa många väldigt inflytelserika personer genom sin karriär varav vissa har varit betydligt mer inflytelserika än han själv och hade hans framgång stigit honom åt huvudet alltför mycket hade han också fått problem pga det men han verkar ha skött sig och betett sig som folk.

Av den anledningen tror jag att han mycket väl kan ha valt tjejen med omsorg som faktiskt verkar ganska normal trots allt. På Ö-malm och Stureplan regnar det betydligt större idioter som bara duger till en sak en gång.

För övrigt. Vad fan ska man säga när det står någon och skjuter upp en kamera i nyllet från en halvmeters håll när man inte är van vid det och inte är "något" själv? Det är ganska svårt att utifrån de förutsättningarna hitta något "smart" att säga och många, många som är betydligt mer kända än hon blir väldigt nervösa. Titta på kungen t ex. Han kanske inte är världens mesta supermänniska men han bör åtminstone ha vant sig men han blir t ex nervös jämt för det är inte så lätt. Ingen förberedelse utan man förväntas vara spontan och naturlig i ett utsatt läge. Det går inte. Och även om folk verkar vara "normala" i den situationen så är det inte de själva utan den fasad som de visar upp som ses av kameran. Det är ingen som privat är sig själv framför en kamera. Man blir "sig själv" efter flera dagar av oavbrutet filmande ā la dokusåpa dvs man glömmer bort att kameran är där och då ska man alltså vara filmad så mycket att man nästan glömmer bort att den är där.

T o m världsberömda skådespelare känner obehag när de fångas i det privata och undviker det till varje pris. Det går bra att vara med på presskonferenser för de går oftast ut på att diskutera en yrkesroll men när det gäller den egna personen är det något helt annat. Tack för mig.
Senast redigerad av Levillain 2011-12-28 kl. 23:04.
Citera
2011-12-29, 00:48
Medlem
Rodah15s avatar
"Jag längtar ändå lite till sommaren så man kan ta den där lax avocadon"
Citera
2011-12-29, 00:50
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
"Jag längtar ändå lite till sommaren så man kan ta den där lax avocadon"

Och släng på lite släpig röst ala er's höghet stureplan.
Citera
2011-12-29, 01:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Tråden drivs av avund på ena, andra, eller båda parter, och av att man gärna vill se en hjälte med ett "smakfullare" parti. Men Foppa har gjort som de flesta andra nyrika fotbolls- och ishockeypojkar gjort. När katten själv får välja blir det en Nicole. Tragiskt eller inte så är det ändå nånstans naturligt.

Snälla lilla vän, jag kan bara prata för mig själv men inte fan är jag avundsjuk på "Foppas" liv och leverne, han är fan i mig ingen "hjälte", en riktig hjälte är någon som har räddat livet på människor osv.

Det stinker dock när han väljer en tjej som inte skulle rört honom med en tång ens om det inte vore för det faktum att han är stenrik.

Det hela är så uppenbart, lilla Nicole blir fuktig i trosorna när hon tänker på Foppas bankkonto.......

Men va fan, Gott nytt år på er allihopa
Citera
2011-12-29, 01:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men herregud, Foppas flickvän är ju en helt vanlig 22-åring, varken snyggare eller fulare än en vanlig svensk tjej i den åldern.

Foppa borde satsa på en FULLVUXEN kvinna i lämplig ålder typ 30-35 som lekt av sig och som är vuxen nog att förstå det kommande vuxenlivet med barnaskrik och annat.

Varför ens hålla på och larva sig med småtjejer ?

Foppa skämmer ut sig.

Hur fan vet du att hon inte är "fullvuxen" ? Hon har väl lekt av sig färdigt som du fåningt uttrycker det. Hon känner väl att det är den här livssituationen hon vill leva i och känner sig mogen. Sen skulle jag inte kalla 22 år för småtjejer.

Det är snarare du som skämmer ut dig med dina fåniga uttalanden.
Citera
2011-12-29, 09:40
Medlem
McLaughlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hon är inte från Stockholm, mig veterligen.
Du verkar bygga ditt förakt delvis på att hon är från huvudstaden, inget kunde vara mer felaktigt.

Hon är från Stockholm.
Citera
2011-12-29, 09:54
Medlem
frantiks avatar
Det känns som att den här tråden övereöses av bönder. Ren och skär avundsjuka, en typisk svensk sådan.
Varför måste "idealfrun" vara medelålders? Varför får hon inte vara från Stockholm, Östermalm? Varför får hon inte se bra ut? Och så vidare. Det klientelet i denna tråd söker åt Foppa är ett tvättäkta White-Trash.

För, passa dig, dom från Stockholm är golddiggers, främst dom yngre.

Orkar inte citera den som citerade mig tidigare i tråden, kommer inte ihåg vem det var. Nåväl, det jag syftade på att jag vet bra mycket mer om Foppa än om denna Nicole. Därav drar jag slutsatsen att detta förmodligen inte är någon idiot eller golddigger. Jag vet att Foppa har fått såna skamförslag, att han kan få vem som helst. Men han fastnar just för denna, då måste det ju vara något bra där. Kort sagt jag "känner" Foppa bättre, än den denna donna och drar därför inte några förhastade slutsatser om henne.
Jag känner även till en hel del tjejer som ser ut som hon gör (i klädstil och så), som är från Stockholm och dessa är inga dumhuvuden eller golddiggers. Tvärtom, många är trevliga och ödmjuka och har något innanför pannbenet. Men å andra sidan man vet ju aldrig, men jag litar på Foppa.
Senast redigerad av frantik 2011-12-29 kl. 09:59.
Citera
2011-12-29, 10:34
Medlem
Mycket snicksnack om hennes förmodat låga intelligens här. Har hon inte gått/går på Handels? Bara det bevisar ju att hon är smartare än 95 % av den svenska befolkningen.
Citera
2011-12-29, 10:38
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Mycket snicksnack om hennes förmodat låga intelligens här. Har hon inte gått/går på Handels? Bara det bevisar ju att hon är smartare än 95 % av den svenska befolkningen.

Sen när bevisar en sån sak att man är "smart". Känner "välutbildade" människor som är rätt pantade. Att läsa saker i en bok och kunna det som står i en bok de närmaste dagarna klarar i princip alla av. Att man sedan inte har allmän kunskap om vad som händer i världen eller aldrig läser nyheter och inte känner igen stora namn från världens alla hörn är mer pinsamt än att man vet hur en formel ska ställas upp.

Att kunna få MVG i de flesta ämnen betyder inte att man är smart. Det betyder att man följt instruktionera som man fått av läraren i de flesta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in