2011-12-31, 18:18
Medlem
discardeds avatar
Är hos föräldrarna över jul och har kört thaiboxningsövningar och kondition själv vilket funkar utmärkt. Men BJJn blir ju lidande. Finns det några bra övningar man kan göra själv utan en partner?
Citera
2011-12-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discarded
Är hos föräldrarna över jul och har kört thaiboxningsövningar och kondition själv vilket funkar utmärkt. Men BJJn blir ju lidande. Finns det några bra övningar man kan göra själv utan en partner?

varför inte räka lite?

annars är det väl bara att dra ut morsan din med ett par feta armbars och en och annan chickenwing mellan för- och efterätt?
Citera
2011-12-31, 18:52
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Jag är i ungefär samma situation som du nu under julhelgen. Jag sysselsätter mig med att kika på Caio Terras 1/2guard-dvd som jag köpt i julklapp åt mig själv Dock har jag även haft möjlighet att träna en gång i veckan nu under jullovet.
Citera
2011-12-31, 19:14
Medlem
dunderdasens avatar
Drilla att skjuta dubbel/single mot en säck/vadsomhelst eller bara i luften.
Citera
2012-01-01, 23:41
Medlem
lighty3ars avatar
teknik är svårt att göra själv så kör på kondition, balans och styrketräning!

kör hårt
Citera
2012-01-02, 17:42
Medlem
discardeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheskalmanGSU
varför inte räka lite?

annars är det väl bara att dra ut morsan din med ett par feta armbars och en och annan chickenwing mellan för- och efterätt?

Hahahaha! Ska ta och ge henne en omgång när hon kommer hem. Synd bara att hon är så tanig, blir inte så mycket träning.
Citera
2012-01-02, 17:55
Medlem
discardeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighty3ar
teknik är svårt att göra själv så kör på kondition, balans och styrketräning!

kör hårt

Jo, det är vad det blir. Är bara en vecka kvar tills träningarna börjar igen så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in