nu har jag faktiskt plöjt igenom den här tråden vilket känns... sådär.
men hur som haver.
några skriver att hon måste vara så smart eftersom hon pluggar på handels. lite wtf-moment på det. säger inte att hon inte är smart nu, det kan hon mycket väl vara, men bara för att man kommer in på/går på handels är man inte smart.
ärligt? hur svårt var det att få bra betyg i gymnasiet? handen på hjärtat nu. jag fick inga 20.0 i betyg men jag gick ändå ett av de svårare programmen och pluggade verkligen inte mycket. gick ut med vg i snitt ändå. då kanske nicole dock var smartare än mig och pluggade mer, men intelligens-smartare behöver hon inte vara. för svårt att få mvg om man bara lägger ner lite tid? nä, det är det inte.
sen tror jag inte det kommer hålla förövrigt. inte för att jag tvekar på att det faktiskt är "äkta", utan snarare att de är så jävla olika. jag är nicoles ålder och var för något år sen tillsammans med i kille som var tio år äldre. funkade sådär, just för att han var på jakt efter barn, familj, rubbet, medans jag väl mer kände att "det händer i framtiden någon gång". ni förstår. tror det är oundvikligt när det skiljer så mycket i ålder.
men men, för deras skull hoppas jag det funkar