2012-01-02, 06:18
Medlem
keysters avatar
58 sidor om Nicole Nordin. Herregud!!
Citera
2012-01-02, 14:26
Medlem
Sebbeastians avatar
Ingen fråga om Nicole direkt men visste inte vart jag skulle ställa frågan!

Har hört att Kent Forsberg inte är Peters biologiska far? Att han ska vara adopterad som väldigt liten.

Stämmer detta eller är det bara bullshit?

Citera
2012-01-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbeastian
Ingen fråga om Nicole direkt men visste inte vart jag skulle ställa frågan!

Har hört att Kent Forsberg inte är Peters biologiska far? Att han ska vara adopterad som väldigt liten.

Stämmer detta eller är det bara bullshit?

Det stämmer. Forsbergs riktiga päron heter Bounty & Snickers. De kommer från planeten Mars.
Citera
2012-01-02, 14:34
Medlem
Sebbeastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Det stämmer. Forsbergs riktiga päron heter Bounty & Snickers. De kommer från planeten Mars.

Ofasen! Tack kexet!

Citera
2012-01-02, 15:14
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
58 sidor om Nicole Nordin. Herregud!!

Och det roligaste av allt är att det i stort sett inte förekommer något skvaller om henne, utan mer ifrågasättande av relationen.
Citera
2012-01-02, 23:31
Medlem
jenny747s avatar
nu har jag faktiskt plöjt igenom den här tråden vilket känns... sådär.

men hur som haver.

några skriver att hon måste vara så smart eftersom hon pluggar på handels. lite wtf-moment på det. säger inte att hon inte är smart nu, det kan hon mycket väl vara, men bara för att man kommer in på/går på handels är man inte smart.

ärligt? hur svårt var det att få bra betyg i gymnasiet? handen på hjärtat nu. jag fick inga 20.0 i betyg men jag gick ändå ett av de svårare programmen och pluggade verkligen inte mycket. gick ut med vg i snitt ändå. då kanske nicole dock var smartare än mig och pluggade mer, men intelligens-smartare behöver hon inte vara. för svårt att få mvg om man bara lägger ner lite tid? nä, det är det inte.

sen tror jag inte det kommer hålla förövrigt. inte för att jag tvekar på att det faktiskt är "äkta", utan snarare att de är så jävla olika. jag är nicoles ålder och var för något år sen tillsammans med i kille som var tio år äldre. funkade sådär, just för att han var på jakt efter barn, familj, rubbet, medans jag väl mer kände att "det händer i framtiden någon gång". ni förstår. tror det är oundvikligt när det skiljer så mycket i ålder.

men men, för deras skull hoppas jag det funkar
Citera
2012-01-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulReedSmith
Det är väll allmänt känt att hockeyspelare är pantade och obildade. Så om hon också skulle vara det så är ju allt som det ska vara!

Hahaha! Gå och panta tomglas din jävla blatte.. :-)
Citera
2012-01-03, 00:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ja, vad skulle det annars vara än avundsjuka? Låt folk vara ihop med vilka de vill. Åldern spelar väl ingen roll!

Hehe.......

Avundsjuka på vad ?

Det finns inget att vara avundsjuk på, alla har rätt att ha åsikter dock.

Åldern spelar en jävla stor roll för det mesta, det märks att du är en oerfaren liten stackare.

Vad gäller detta par så spelar Foppas pengar den absolut största rollen
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-01-03 kl. 00:34.
Citera
2012-01-03, 00:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Han kanske gillar henne, har ni tänkt på det?

Hon kanske gillar hans pengar, har du tänkt på det ?
Citera
2012-01-03, 00:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Och vad vet ni om den? Ni har sett någon snutt på TV? Skärp er och låt folk göra vad de vill.

Jag kan tänka mig att du själv har en hel del åsikter och "förutfattade meningar" privat om hur saker och ting ska vara och du gillar säkerligen att skvallra om folk bara du får chansen.

Folk får självklart göra vad de vill = låt oss få tycka vad vi vill då också.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-01-03 kl. 00:45.
Citera
2012-01-03, 00:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Ser verkligen ut som ett omaka par, tycker jag.
Tror inte Foppa är den typen av kille hon hade valt i vanliga fall. Undrar vad det var som fick henne att falla för honom nu?

Eeehhh ???

Känner du möjligtvis till att Foppa är god för åtskilliga miljoner kronor ?

Där har du svaret min vän
Citera
2012-01-03, 01:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag kan tänka mig att du själv har en hel del åsikter och "förutfattade meningar" privat om hur saker och ting ska vara och du gillar säkerligen att skvallra om folk bara du får chansen.

Folk får självklart göra vad de vill = låt oss få tycka vad vi vill då också.

Det är ju ingen som skvallrar. Det är bara ett gäng avundsjuka människor som inte gillar kombinationen Rik hockeyspelare-Ung tjej.

Det här är ju en av de mest patetiska fb-trådarna någonsin och det säger inte lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in