• 1
  • 2
2012-01-08, 12:34
Medlem
Inside MMA hade inte ens med henne ver rets kvinnliga fighter fr hon var fr verlgsen. S hon fick inte vara med. Kanske de redan visste att hon kt fast fr jag tittade inte s jttenoga.
Citera
2012-01-08, 22:47
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennarn
Tycker att straffet r s jvla slappt. 2500$ och ett rs avstngning. Alla doping-relaterade straff har varit s sjukt slappa i MMA. Dligt om du frgar mig.
Ett r r ovanligt lnge. Kanske inte tillrckligt lnge rent faktiskt, men relativt i varje fall.
Citera
2012-01-09, 15:43
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Ett r r ovanligt lnge. Kanske inte tillrckligt lnge rent faktiskt, men relativt i varje fall.

Ovanligt lnge? 1 r r vl praxis?

Straffet r dock fortfarande ett skmt, men det r det ju alltid. Det r vl inte s konstigt frvisso, man vill inte slppa det fritt och f p sig moralpredikanterna och samtidigt vill man inte heller bita den hand som fder en genom allt fr hrda straff.
Citera
2012-01-09, 23:02
Medlem
lulz123s avatar
Thiago Silva fick bta $33 750 ? :O
Citera
2012-01-09, 23:34
Medlem
bombaccis avatar
Jag r jtte chockad, skulle ven bli chockad om det visade sig att Lesnar tagit otilltna preparat ngon gng under sin trningsperiod!!!

Nej serist, inte frvnad. Hon blir inte direkt stare med en superstor haka heller. Gillade hon frn gladiatorerna mera, r hon kvar eller tvttar hon ngons kalsonger numera?
Citera
2012-01-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag r jtte chockad, skulle ven bli chockad om det visade sig att Lesnar tagit otilltna preparat ngon gng under sin trningsperiod!!!

Nej serist, inte frvnad. Hon blir inte direkt stare med en superstor haka heller. Gillade hon frn gladiatorerna mera, r hon kvar eller tvttar hon ngons kalsonger numera?

Carano har lagt av. Hon du syftade p. Hon r skdis numera och har huvudrollen i en film p bio snart. M Doglas med flera knda skdespelare r med.
Citera
2012-01-10, 00:33
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennarn
Tycker att straffet r s jvla slappt. 2500$ och ett rs avstngning. Alla doping-relaterade straff har varit s sjukt slappa i MMA. Dligt om du frgar mig.
Jag kan bara instmma. Vad gller dopingrelaterade brott br man vara avstngd en betydligt lngre tid ty det r inte s att man "rkar" testa doping..
Citera
2012-01-10, 13:08
Medlem
Kan ju inte heller sga att jag vart frvnad direkt..
Men absolut trkigt d det r min kvinnliga favvo
Citera
2012-01-10, 21:15
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Ovanligt lnge? 1 r r vl praxis?

Straffet r dock fortfarande ett skmt, men det r det ju alltid. Det r vl inte s konstigt frvisso, man vill inte slppa det fritt och f p sig moralpredikanterna och samtidigt vill man inte heller bita den hand som fder en genom allt fr hrda straff.
Tror det r 9 mnader, och Sonnen fick, om jag minns rtt, 6 efter att ha smrat juryn.
Citera
2012-01-10, 21:45
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Tror det r 9 mnader, och Sonnen fick, om jag minns rtt, 6 efter att ha smrat juryn.
Vet inte var du ftt 9 mnader ifrn? Alla avstngningar jag kan komma ihg har varit 1 r s jag r rtt sker p att det r standard.
Citera
2012-01-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Vet inte var du ftt 9 mnader ifrn? Alla avstngningar jag kan komma ihg har varit 1 r s jag r rtt sker p att det r standard.

1 r vad jag vet och hon frlorar bltet. Dock s pstr ju hon nu att hon fick posivits i dopingtestet bara fr hon tog ett kosttillskott som gjorde att hon skulle g ner i vikt. S man vet ju aldrig hur det slutar.
Citera
2012-01-11, 18:23
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
1 r vad jag vet och hon frlorar bltet. Dock s pstr ju hon nu att hon fick posivits i dopingtestet bara fr hon tog ett kosttillskott som gjorde att hon skulle g ner i vikt. S man vet ju aldrig hur det slutar.

Finns det ngon som kper att hon hade kpt kosttillskott med winstrol i? Sger som Bas Rutten: Visa vilket kosttillskott det var s kan slipper vi att andra "rkar" kpa det. Om det nu finns. Men vafan, kolla p ansiktsdragen, det r s jvulskt uppenbart att hon roidat lnge & mycket. Winstrol r bara toppen p isberget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in