Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-02-13, 23:53
Medlem
D.E.I.s avatar
Tackar!
Citera
2012-02-18, 13:17
Medlem
Messiahs avatar
blir s glad nr jag lser denna rapport vill inget annat n o slnga mig ner i psen med mxe och flyta ut i tomma intet.
Citera
2012-02-19, 13:35
Medlem
D.E.I.s avatar
Tack, kul att du gillade den.
Med tanke p alla fina stunder man haft p MXE s blir jag lite ledsen att det blir klassat.
Citera
2012-02-19, 15:30
Medlem
vad r bieffekterna av drogen? Finns risken att man lever kvar i en psykos s som vissa blir av lsd? Det r nmligen skrmmande hur drogen kan pverka psyket sdr!
Citera
2012-02-19, 23:16
Medlem
D.E.I.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukemAll
vad r bieffekterna av drogen? Finns risken att man lever kvar i en psykos s som vissa blir av lsd? Det r nmligen skrmmande hur drogen kan pverka psyket sdr!

De enda bieffekter jag sjlv upplevt r den ketamin-relaterade irritationen av urinblsan. Men de hanteras ltt med ett ltt verdrivet vtske-intag innan, under och efter trippen.

Psykoser har jag inte hrt nt om men kolla upp ketamin avseende psykoser om du r nyfiken. Personligen s tnker jag inte s mycket p den risken utan ser till att alltid ha rtt set och setting och flyta med oavsett upplevelse.
Citera
2012-04-02, 19:13
Medlem
Totalt awsome! Skitans bra tripprapport, skulle vilja dyka ner i en sn pse alldeless sjlv jag ocks. ^^ *sugen*
Citera
2012-04-02, 21:10
Medlem
D.E.I.s avatar
Tackar fr det. Alltid kul och hra nr folk gillar det man skriver.
Tyvrr s blir det nog satans svrt att f tag i MXE framver pga. den kommande klassningen

As always, happy tripping :-)
Citera
2012-04-09, 02:55
Medlem
haha klockren rapport! sjukt bra verkligen. tyckte varken den var fr lng eller fr kort, fngade de psykadeliska upplevelserna i ett ntskal!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in