Det finns en sak jag tänkt på väldigt mycket den senaste tiden, och det är att jag har en slags fetisch för killar som är oskuld. Ser man dessutom bra ut så är det ju bara ett stort +!
Jag gillar killar som drömmer om att hitta sin livs kärlek och bara vara med henne.
När killar blir ledsna över att dom inte får vara min första så känns det bra för mig inombords, samtidigt som jag blir lite ledsen för hans skull också eftersom jag själv alltid vill vara en pojkväns första flickvän och den första han har sex med.
Som sagt är detta någon konstig fetisch jag haft dom senaste åren och vet inte riktigt vad det beror på.
Är det något fel på mig? Jag är helt seriös också, så ni behöver inte fundera på den saken.
Du kanske bara gillar att känna dig lite dominant?
Att ha en oerfaren kille framför dig som du kan lära
Skulle inte tro att det är något fel på dig.
Det är just det.. jag tänder på tanken att bli dominerad i sängen, till en viss gräns, samtidigt som jag själv skulle tända på att vara lite dominant också? Går det verkligen ihop? Det är som att jag tycker olika hela tiden.
Det är just det.. jag tänder på tanken att bli dominerad i sängen, till en viss gräns, samtidigt som jag själv skulle tända på att vara lite dominant också? Går det verkligen ihop? Det är som att jag tycker olika hela tiden.
Det går helt klart ihop. Det är inte alls särskilt ovanligt, så du kan känna dig lugn
Nu till det andra problemet.. var hittar man oskulder och finns de ens?
Jag är dock inte ute efter att bara ta killens oskuld, utan kan tänka mig ett seriöst förhållande om det funkar bra mellan oss
Nu till det andra problemet.. var hittar man oskulder och finns de ens?
Jag är dock inte ute efter att bara ta killens oskuld, utan kan tänka mig ett seriöst förhållande om det funkar bra mellan oss
Krogen. Leta efter någon som ser lite nördig och osäker ut så har du nog störst chans
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!