Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-06, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Usch, det var syster Demirbag?

Ja precis, brukar se henne vid s:t eriksplan t bana, hon ser väldigt milfig ut.
Verkar ha tryckt in sillisar o pumpat upp läpparna. På 90 talet hon hon ju bara en extrem för liten push-up bh som vi killar gick på
Citera
2011-07-06, 14:49
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCuri
Det där har jag också hört. Han fanns med på en lista som skickades runt bland olika kvinnojourer. Fick några namn refererade för mig av en aktiv kvinnojourare. Bland dessa fanns också ett känt manligt nyhetsankare och en känd, manlig programledare. Mitt intryck är dock att det inte fanns någon fällande dom på någon av personerna på listan.

Intressant tråd det här . Tror jag bläddrar vidare litet.
Blev aldrig nyhetsankaret fälld? (Jag kommer inte ihåg detaljerna ang. Claes "TV-Mannen" Elfsberg, annat än att det blev någon slags rättegång.)
Citera
2011-07-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Blev aldrig nyhetsankaret fälld? (Jag kommer inte ihåg detaljerna ang. Claes "TV-Mannen" Elfsberg, annat än att det blev någon slags rättegång.)

Rättegång mot Claes Elfsberg? Vad var åtalspunkten/åtalspunkterna? När? (Med detta inlägg bekräftar jag inte att han var en av de personer som stod på kvinnojourslistan. Den person som stod på kvinnojourslistan skall av mamman i samband med skilsmässan ha anklagats för att ha pilllat på dottern.)
Citera
2011-08-26, 21:20
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCuri
Rättegång mot Claes Elfsberg? Vad var åtalspunkten/åtalspunkterna? När? (Med detta inlägg bekräftar jag inte att han var en av de personer som stod på kvinnojourslistan. Den person som stod på kvinnojourslistan skall av mamman i samband med skilsmässan ha anklagats för att ha pilllat på dottern.)
Någonstans 1997-99 tror jag det var. Sexuellt ofredande var anklagelsen(som jag minns det rörde det sig om 2-3 kollegor som anklagade "TV-Mannen")
Citera
2012-06-10, 19:10
Medlem
Något nytt som kan passa in på detta ämne?
Citera
2012-06-10, 20:03
Medlem
Ratis avatar
Thomas Hellberg som kladdade på småtjejer. Vidrigt gjort.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10424352.ab
Citera
2012-06-10, 21:55
Medlem
OfrivilligNasists avatar
Att Leif Loket Olsson var bög!
Citera
2012-06-10, 22:17
Medlem
yellowboxfishs avatar
Okej ingen jättekändis men Anders Eldeman, radiosnubbe, har troligen en fetisch för riktigt feta tjejer. Han har raggat på två av mina f d kursare, oberoende av varandra, och båda väger minst hundra plus. Trevliga och roliga kvinnor, men alltså...

Kanske inte jättevidrigt, men det är i alla fall helt sant, även om det är några år sen nu.
Citera
2012-06-11, 00:07
Medlem
nattbushcitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish
Okej ingen jättekändis men Anders Eldeman, radiosnubbe, har troligen en fetisch för riktigt feta tjejer. Han har raggat på två av mina f d kursare, oberoende av varandra, och båda väger minst hundra plus. Trevliga och roliga kvinnor, men alltså...

Kanske inte jättevidrigt, men det är i alla fall helt sant, även om det är några år sen nu.

Det kan alltså inte bara vara en slump att han raggare på just de två? Måste det vara för att han är en fettolover?
Citera
2012-06-11, 00:17
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
Det kan alltså inte bara vara en slump att han raggare på just de två? Måste det vara för att han är en fettolover?
Klart det kan vara en slump, därför skrev jag troligen också. Men en ganska märklig slump i så fall, ändå, med tanke på att det inte direkt var många som raggade på dem. Hur som ska sägas att han var väldigt trevlig mot dem, så egentligen är det ju inget vidrigt alls (bara en lite udda slump/fetisch/whatever).
Citera
2012-06-11, 00:23
Medlem
nattbushcitys avatar
Du verkar inte riktigt klok. Tråden handlar om det "vidrigaste man hört om en kändis" och du nämner en snubbe som dejtat två feta kvinnor. Hur är det vidrigt?
Citera
2012-06-11, 00:33
Medlem
yellowboxfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
Du verkar inte riktigt klok. Tråden handlar om det "vidrigaste man hört om en kändis" och du nämner en snubbe som dejtat två feta kvinnor. Hur är det vidrigt?
Jävligt OT men jo, jag tycker nog det är lite vidrigt med tanken på att ligga med en riktigt fet person. Jag pratar inte om två småtjocka tjejer, jag pratar om två riktigt smällfeta kvinnor (såna som skulle behöva en magoperation, det är typ redan försent för diet och träning). Tanken på att ligga med dem känns lite avvikande, även om det inte är lika vidrigt som om Bajs-Elvis knullat sin egen avföring eller vad nu ryktet säger.

Ska för övrigt lägga till att ingen av dem följde med honom hem. Jag pratar inte om "dejta", jag snackar om att han krograggade på två fetton, för sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in