Goddag, skte runt och hittade ingen trd. ( Kan vara s att jag r vrdels p att ska annars! , hur man nu r det ??? )
Men till saken, jag spelar TES 5: Skyrim och kpte nyss expansionen den nyslppta expansionen Dawnguard som titeln sger.
Men nu nr jag har lirat ett tag och r p qustet "Seeking Disclosure" s str det att jag ska hmta Elder Scrollen "Dragon" ( namnet p skrollen r Dragon har jag fr mig. )
Och det r skrollen man fr tag p i Main Storyn men jag kpte nyss spelet innan hade jag piratat det.
Och d s brja jag om , vilket betyder att jag brjade med DawnGuard questen direkt istllet fr att kra MainStoryn innan som skulle betyda att jag hade ElderScrollen kallad "Dragon".
Vilket leder till att jag har denna frga. Mste jag gra HELA MainQuest storyn och sen f tag p elder scrollen fr att klara questet? Fr detta verkar rtt ruttet.
Just nu har jag den Elder Scrollen mar fr frn DawnGuard questen kallad "Blood". S en till ska hittas s frgar er om hjlp.
Tack i frvg! Ber om urskt ifall det fanns en annan trd ocks
Om ni inte lyckas hjlpa s hoppas jag att ni inte stter p samma problem iallafall.