Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-27, 21:02
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iostream3
Fel - biljetterna har alltid samma utseende.

Reducerat är "RED PRIS" medan helt är "Helt pris".

Fel - endast iphone har dessa problem.

Jag skrev att det jag såg var längesedan, bra att du reder ut hur det är nu. Det är många år sedan jag åkte på reducerat pris.

Programmet för android är inte felfritt enligt flertalet vänner men jag kan ju såklart inte säga mer än så eftersom jag inte äger en sådan telefon och kan testa själv. Har tidigare problem möjligtvis åtgärdats nyligen? Det vore isf förträffligt.
Citera
2012-10-27, 21:20
Medlem
Förnyar min fråga iom att ingen har svarat och detta är rätt kris atm:
Finns det någon länk till Iphone som funkar just nu?

Om inte, om jag laddar ner det där själv, kan någon skriva en snabbtutorial på hur jag laddar upp det på en server, så att bara jag använder det? Eller webhotell eller vad det heter.
Citera
2012-10-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calo
Det finns ju en app också som jag installerade på min iPod (bara för skojs skull, ville se hur den funkade) men den kräver ju en jailbreakad lur. Vill man göra det så är det bara att lägga till "http://cydia.myrepospace.com/slsms" som source i Cydia och söka "SL SMS".

Jag tror fan jag älskar dig! Inte ett enda fel med den
Citera
2012-10-28, 02:32
Medlem
RallyRallys avatar
Ber om ursäkt för att länkarna är nere. Har fått ungefär 800 besök om dagen på site88 länken.

Kan lägga upp på en fristående off shore host med unlimited.. ALLT!
Men vet inte om jag är så sugen på att lägga ut dom pengarna själv. Kan vi lösa en gemensam pott för en 99,99% uptime länk så är ju det nice!

Fixar en till temporär gratis host imorn. Godnatt Stockholm!
Citera
2012-10-28, 05:32
Medlem
RallyRally: var försiktig, det har förekommit husrannsakningar mot hostningen av dom andra apparna....
Citera
2012-10-28, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Ber om ursäkt för att länkarna är nere. Har fått ungefär 800 besök om dagen på site88 länken.

Kan lägga upp på en fristående off shore host med unlimited.. ALLT!
Men vet inte om jag är så sugen på att lägga ut dom pengarna själv. Kan vi lösa en gemensam pott för en 99,99% uptime länk så är ju det nice!

Fixar en till temporär gratis host imorn. Godnatt Stockholm!

Kan du beskriva hur man lägger upp en gratishost istället? Så kan ju alla ta och lägga upp sina egna och använda dom, inte lika frekvent dom går ner då.
Citera
2012-10-28, 08:25
Medlem
Jag sitter för tillfället på en android. Jag har sökt runt som en idiot för att hitta .apk:en för android. Jag bor i borås. Skulle bli väldigt glad om någon kunde länka till .apk.
Citera
2012-10-28, 10:19
Medlem
Hallå! Finns det nån sida uppe för iphone?? skulle verkligen behöva en sms biljett i dag :)
Citera
2012-10-28, 11:03
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nTPYbuGD
RallyRally: var försiktig, det har förekommit husrannsakningar mot hostningen av dom andra apparna....
På riktigt? Låter... Sjukt
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Kan du beskriva hur man lägger upp en gratishost istället? Så kan ju alla ta och lägga upp sina egna och använda dom, inte lika frekvent dom går ner då.
Det kan jag väl...

Men nu verkar länkarna vara uppe igen
Citera
2012-10-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally

Det kan jag väl...

Men nu verkar länkarna vara uppe igen

Kan du göra det då? Vore väldigt snällt och väldigt hjälptsamt = )

Förövrigt så kan jag inte använda dina länkar på min 4s med ios 6, då "meddelande" raden inte syns längst ner när jag har biljetten uppe.
Citera
2012-10-29, 00:54
Medlem
Först av allt: Detta är inte mitt riktiga konto. Reggade idag för att posta anonymt.
Jag har byggt ihop en egen SL SMS webb-app (för iphone 4/4s. optimisering för iphone 5 kommer när jag får hem min telefon) från grunden. Cleartas började bli för seg, för mycket onödiga frameworks, rörig kod, osemantisk och seg javascript osv. Denna är snabb, smutta glid-animationer mellan sidorna, fungerande blå pil, simulerad inkorg etc.

Kvar att göra: Landscape mode. Just nu fungerar inte landscape mode. Ska fixa det vid senare tillfälle. (Lås annars bara rotationen på iphonen

ZIP-FIL
http://axifile.com/en/EF7073C4D3

Har inte tid / stake att lägga upp skiten på en gratishost, men om nån har lust att slänga upp den på en, så varsågod. Min lilla present till FB efter nått års medlemskap

EDIT: Hade fel länk, nu är det rätt.
Kan också tillägga att jag endast testat detta på iOS 5 och 6
Senast redigerad av TherealR 2012-10-29 kl. 01:23.
Citera
2012-10-29, 06:15
Medlem
SweOs avatar

Spännande!
Antar att det ej går att testa förens en gratishost finns tillgänglig. Men den som väntar på något gott..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in