Igår kväll glömde jag min mobil på ett dumt ställe, jag fick tillbaka den och tänkte att det vore smart att sätta på kodlåset. Alltså den fyr-siffriga-kod man behöver för att komma in i menyn.
Det blev tyvärr inte så bra som jag tänkt mig då jag hade valt en kod när jag precis hade köpt den. Jag kommer så väl ihåg situationen men jag kommer inte ihåg koden.
Så nu sitter jag här, telefonen är låst, har försökt med åtta olika koder, koder jag brukar använda, men icke! Det går inte att återställa den i telefonen, för det behövs nämligen min kod.
Vad gör jag?
Dåligt skrivet. Är väldigt stressad på jobbet. Och så det här.
Om du har tid, så kan du prova att gå in till telenor/telia/3 eller var du nu har köpt din telefon och fråga om de kan hjälpa dig med det. Det går att radera telefonen via icloud.com, men jag tror att det förutsätter att du har "hitta min iPhone" på den. Sen vet jag heller inte om det kommer till att lösa ditt problem med låset.
Jag gillar inte bör. Men jag får väl ge det en chans om det inte går på annat sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Foley83
Om du har tid, så kan du prova att gå in till telenor/telia/3 eller var du nu har köpt din telefon och fråga om de kan hjälpa dig med det. Det går att radera telefonen via icloud.com, men jag tror att det förutsätter att du har "hitta min iPhone" på den. Sen vet jag heller inte om det kommer till att lösa ditt problem med låset.
Jag får väl ta mig tid helt enkelt. Men frågan är vad de kan göra...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!