2012-12-31, 19:34
Medlem
Pqps avatar
Nu kommer skert kritiken hagla men vad gr vl det, jag har en frga som jag riktar till alla som ngon eller flera gnger har supit med AAS i systemet. Varfr jag frgar r fr att jag av ren empiri har upplevt motsatsen till vad media och diverse har matat mig med. Man hr ofta att AAS ensamt kan leda till vansinnesutbrott och dylikt, detta tar vl alla vettiga med en nve salt antar jag. Dremot lter det inte lika osannolikt att man under pverkan av alkohol kan bli mer oberknelig och mer bengen att balla ur kort sagt.

Mina egna erfarenheter sger dock ngot helt annat, jag har enbart brukat testosteron, de gnger jag har druckit med extra testosteron i systemet har jag i motsats till vad jag lrt mig upplevt att jag hanterar sprit vldigt mycket bttre. Utan AAS i omloppet, eller snarare innan jag hade tagit AAS s kunde jag spra ur rtt friskt vid rtt mngder sprit, nu skulle jag kunna blga i mig en sjuttis wirre utan att pverkas markant av alkoholen, det knns nstan som om spriten gr mig full fast utan de negativa och onskade effekterna som ofta r irrationellt beteende, smre koordination och frsmrad tal- och tankefrmga.

Edit: Mod fr grna flytta trden till doping-forat, blir shr tokigt d man surfar flashback med typ tio flikar uppe t gngen.

Jag r vldigt intresserad ver att hra vad ni andra har att sga om detta, vad kan detta bero p egentligen?

Mvh
Senast redigerad av Pqp 2012-12-31 kl. 19:36.
Citera
2013-02-01, 13:02
Medlem
Slingshots avatar
Flyttas till Doping.

//Slingan
Citera
2013-02-01, 13:17
Medlem
Propionates avatar
Dem gngerna jag druckit med aas i systemet har jag varit lugnare, s r nog ngot i det.
Citera
2013-02-01, 13:38
Medlem
Riktigt kasst lsinne, on som off.
Citera
2013-02-01, 13:50
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Sjlv r jag lika trevlig nykter som onykter. Jag finner ingen anledning att vara otrevlig mot andra mnniskor och dricker jag alkohol r det i goda vnners lag.
Citera
2013-02-01, 15:57
Medlem
Blev ocks lugnare och fick mindre sug att dricka nr jag hll p fr 10-15 r sedan
Citera
2013-02-01, 16:56
Medlem
druckit bara ett ftal gnger sedan ja hoppade p testotget och kan nov hlla med om att jag sktt mig mycket bttre en fre. vet inte om det r fr att jag dricker mindre eller om det r fr jag tnker mer p vad jag gr numera, frut mindes jag knapppt vad jag gjort hapva kvllen d jag varit ute, numera minns jag allt och hamnar aldrig i trubbel lngre.
Citera
2013-02-03, 07:20
Medlem
dubbelgubbes avatar
Alltid en go gubbe on eller off, alkohol eller inte!
Dock dckad ett antal fyllon nykter d de burit sig illa t men aldrig allvrligt eller utan att ta frsta smllen
En o annan idiot har vl ftt en rfil ven d bda vart nyktra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in