4-ho-met :P
Gick ver till en polare en kvll, och hade tagit en cider tror jag.
Han frgade om jag va sugen p att testa ngot gott, vad svarade jag ?
de heter 4-ho-met , hh och de r?
syntetisk hallucinogen svampliknande typ jag =)
s lste jag lite om den, och aja vi kr :P
hur mycket har du ? hh.. vger psen, 370mg.. okej nice .. hur mycket ska man ta ?
hh jag vet inte.. hlde ut p mf, jag tog lite mindre n han, (min vn r van vid mycket olika substanser av alla dess slag) och ven jag har testat en del droger, men men..
vgde psen och, voila skanades 170 mg ca
s jag tog kanske 70 o han 100..
ps, vet ej klockslag, men uppskattad tid.
satte oss i hans soffa med varsit glas dricka, ven en kanna vatten
drar p lite Psytrance, infected,hallucinogen,1200misc,gms etc.
hans flcikvn r as trtt och gr o lgger sig..
gtt att veta att hon r dr dock. =)
jag har testat "psycadelig snuff nr de fanns, och ven LSA" frn naturensdroger.. skert 7 rs sen typ
iallafall, 20-25min efter intag som va snokat!
D = min vnn
G= mig
D - knner du ngot, ?
G - nej inte n,, gr du ?
D - japp de na rr sig,
G-vad gr sig ?
D - allt va fan va skev hrsel jag har.. lter burkigt ?
typ som om vi va i en glassbytta du vet...
G - ja hrseln r helt fuckad.. dom sjunger vl inte i lter llr ?
D- snker o bda hr fortfarande rster, men dom bor i hus och ingen annan hemma.
konstaterar hr att de brjat, och kanske i 10minuter sitter vi bara o tittar p tvn, r glor sger inget..
d r de filmen " A scanner darkly " p.. bda fastar helt totalt.. men som sagt 10min kanske, sen stller jag mig upp o sger till att denna lter fr mig att dansa..
o str o flummar lite o frsker knna p luften,
vid detta laget s har jag verkligen svrt att fokusera p saker, allt r blurrigt.. men skenet frn hans rosa,rda ljusbla lampor r helt magiska att titta p, o ljudet har brjar sjunka in i en som om de sluckar dig helt, inget annan existentiellt utom ljuden upptog mig i vad som fr mig kndes som 30minuter, men troligen bara va 2minuter, d min vn fan blev du skev -G- .
helt borta asso, och nr jag svarar s sger jag att rummet knns jtte stort, precis som en arena typ, knde mig sj som 2meter lng mm.. varade kanske i 20sekunder.. fr sen krympte de s mycket att jag va tvungen att lgga mig i soffan, dr jag fick fr mig att lgga alla kuddar p mitt huvud och brjade mummla.. mdde dock som ett hgre stende vsen, och som om jag flt ikring i rymnden,
kom till sans sppas s att jag kunde prata med - D -
gjorde detta, han tycker att de r de sjukaste han testat, frger ljud,knsla.. upp ner vgor.. tripp trapp trull helt enkelt, och shr hller de p en stund,
sen kommer jag till ett stadie dr allt blev kallt, smtt, grtt,ensligt, och min enda tanke va, fan va jag vill ligga i min sng nu, riktigt orolig. men d jag testat massa annat skit innan s viste jag att detta r bara en fast av min tripp, s lg kvar men sa till min vn om de, sjnk in i konstiga tankar mm en liten stund kanske 5 min, sen sa jag till min vn att byta lt. d kom frsta kicken tillbaka typ.. och allt brjade om, och ungefr s satt vi i 2 timmar, tills vi tog resten av de som va kvar i psen,
och allt slog p lite extra hrt, intensivare, kollade med ett halt ga p The scanner darkly under hela tiden..
satt o tjta skit, dock vldigt osammanhngande och prat i mun och skrattanfall 7000 ibland med ungerfr dom tripparna i vgor mellan 5 till 25minuter =)
knde en bra afterglow, d tog vi o rkade vldigt bra cannabis fr lite extra effect.
delade en jolle, dock bara grs i.. delade p den.. tog la 20min att ta sig in typ, vl inne s r de ett extra sknt ljus i hallen som gjorde att jag kollade hur mina hnder sg ut, WOOOT, jag r nu mera en tecknad figur taget ur Archer, stirrar p allt, allt har en svart mlad rand runt sig s som p teckant. ALLT !! knner ven att de r som om ngon gr med en kamera bakom mig och filmar, och jag upplever mig i en reality serie, fast jag tycker de e bra..
s efter de pratar jag delvis med min vn, och delvis med kameratemet, fast jag ser han aldrig, han r precis bakom mig hela tiden.
min vn knde att de blev lite kraftigare men inte s som jag, sen brjade de g tillbaka till tripparna igen, dock mildare.. ytterligare kanske 2timmar passerade, sen tacka jag fr mig o drog hem o sov =)
bland de sjukaste o bsta jag tagigt, rekomenderar dock inte psykiskt nedstmda mnniskor att testa detta, fr en del tankar man kan snurra in p kan va om existentiella ting s som, dden,sjukdomar, knnslor som ligger begravda mm..
s fr mig funka ver 100mg, dock tyckte jag de periodvis va vldigt jobbigt, men vet att de gr ver, o skulle de inte gra de har jag fri tillgng till diverse andra saker som skulle f mig lung o harmonisk p en liten stund. =)
hoppas de va lite intressant, vet att jag r ganska kass p att skriva och kunde skrivit mer, men i rlighetens namn s har jag vart vaken 3dagar, tit gula o bla br i dag och dragit ptok fr mycket uppiggande substans i nsan, s r lite ur balans :P
ciao