Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Jag har länge hört om de där kurderna och Kurdistan- är det verkligen så att de vill skapa ett rike att kalla Kurdistan- eller har det någonsin funnits något sådant land? Jag vet att det finns ett stort område som sägs vara Kurdistan men detta område hålls av Irak, Iran, Turkiet och Syrien. Jag vet inte så himla mycket mer om de där kurderna än att de är djävligt bråkiga- jag anar de är arabvärldens egna zigenare. Alltså tycker jag att detta Kurdistan är ett av de mest misslyckade 'länderna'- ett annat riktigt misslyckat rike är Palestina.
De- palestinierna alltså, är precis som kurderna ordentligt stökiga och kan väl näppeligen själva säga var Palestina ligger, eller bör ligga. I Israel månne? De har ändå ständigt varit misslyckade med PLO som företrädare av den tänkta staten. Det jag kan minnas av PLO är bara en massa djävulskap och deras förnämste ledare Arafat som den störste förloraren av alla- aldrig fick han till det, de gånger han lade sig i något sympatiserade han alltid på fel, mest hatade och förlorande lag.
Mina kandidater är således Kurdistan och Palestina.
Um, palestinierna är utsatta för ett utrotningskrig och apartheid från judarna i Israel - som i sin tur får stöd till att göra det av USA genom vapen och flygplan samtidigt som de grinar över att de blivit förtryckta och det är synd om dem när de skjuter ihjäl 5-åriga palestinier som för att de kastat sten på en bulldozer som kör över deras hus.
Sionisterna - judarna - fick palestiniernas mark av britterna när England var den regerande stormakten innan ww1 i utbyte mot att England fick stöd av USA under ww1 - England gav palestina till sionisterna tack vare att rothschield sionisterna och deras krets äger bl a federal reserve och hade inflytande nog att de drog med USA i ww1; och därmed gjorde det till ww1.
Om jag skulle flytta in i ditt kök för att en annan person sagt det är okej - och du kastar ostbitar på mig för att jag ska gå därifrån blir inte du det samma som en misslyckad bråkig person just.
Och det är ju inte som att det är en del av allmänbildningen heller att det ligger till så - eftersom sionisterna äger media och de ser till att få det att låta som att de har ohyra nere i sitt land som ställer till problem, men egentligen är det dem som begår exakt samma brott de försöker mena nazisterna bedrev emot dem.