2013-04-13, 05:59
Medlem
larvenfs avatar
Hej, jag vill främst informera folk runt omkring Västerås trakterna men då vi är en öppen förening så är alla välkomna att en ny esport förening har grundats i Västerås, vi som inte nöjer oss med att miljöpartiet vill göra Västerås till en "esport stad" ( http://www.tv4play.se/program/nyhete...ign=tv4play.se ).
Styrelsen består av idag jag och 5 andra likasinnade kamrater som har tagit saken i egna händer och startat förening på eget initiativ, vi kommer främsta inrikta oss på lan, tävlingar och träffar men alla idéer som vi får in på årsmöten tas hand om.
Den verksamma modellen ser ut så att så fort du blir medlem i föreningen får vi 30kr per medlem som går direkt in i att arrangera tävlingar och annat för medlemmarna och tanken är att vi ska hålla en träff nu mot slutet av maj där olika tävlingar i olika spel kommer att ske beroende på hur många som registrerar sig till dessa tävlingar men man kan även dyka upp för att bara spela, fördelen med detta evenemang? Lågkostnad och det är inte BYOC dvs bring your own computer.
Registrera dig gärna på våran hemsida vgaf.sverok.net (under utveckling) eller kontakta mig här om du har några frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in