Är det någon som har handlat från Bimago.se? Skulle vilja köpa en tavla därifrån men det är ändå nånting som ringer en varningsklocka långt därinne. Det verkar vara ett tyskbaserat företag som inte har någon adress här i Sverige. De har ett vanligt telefonnummer som på hitta.se verkar leda till deras sammarbetspartner/dotterbolag eller något dylikt som heter argeist, står dock ingen adress på det numret. Provade att ringa två olika dagar man fick inget svar, dock svarade de relativt snabbt via supportmailen.
Googlar man lite verkar det finnas någon enstaka bloggare här och där som har beställt och de har dessutom en "ganska" stor facebooksida med ungefär 300 likes. Är det bara jag som är paranoid eller?
Kan oxå varmt rekommendera dom..
Valde en tavla med Premium Print..och allt funkade smidigt. Fick den dessutom hemlevererad..
Funderar på att beställa en plexiglas tavla. Någon som beställt detta och har kommentarer..?
Även jag har beställt en tavla därifrån (handmålad, tryck på duk)
Fick betalningsbekräftelse igår och vad man kan läsa här så ska det nog gå fint... återkommer med omdöme när jag sett tavlan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!