Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2013-05-19, 10:20
Medlem
Detta är min första rusrapport, jag har länge velat skriva en om mina äventyr genom åren- men har valt att helt enkelt återberätta mitt senaste dygn som en start! Vad jag förstått brukar det börja något i den här stilen:

Ålder: mitten på 20.
Kön: man.
Vikt: ~70, +/- 5 kilon beroende på olika faktorer.
Tidigare erfarade substanser: alkohol, cannabis, benso, morfin, svamp, methylon, amfetamin, meth, räka och hela havets RCbuffé. Har kvar heroin och LSD på "to do before i die"

Vilketsom:

Hade tjatat till mig att få honans vinare som var kvar i kylen, en liten jävla varm&kall (äppelpaj på tetra), det tog mig flera dagar att övertala henne då jag egentligen vart ren från det mesta ett bra tag då jag både lämnar urinprov och slutit nån jävla nykterhetspakt hos min psykolog.

Sveper i mig vinarn och glider runt lite i CS-trådar, så jävla speedsugen, det gör mig fulländad och god, och allt hat och negativt blåser bort ur mig. Förr i tiden gillade jag att peaka för att sedan krascha som en jävla japan från '45, nu nöjer jag mig med en längre och mer balanserat rus där jag ser till att få i mig det jag behöver och ev. sover någon timme då å då.

Kontaktar en av mina kranar och frågar efter godis "det finns 6apb", detta är för mig en ny substans då jag aldrig testat någon s.k "benso fury", men hört mycket gott om dem- jag nappar!
-Hinner knappt lägga på luren innan en av mina väldigt törstiga kamrater ringer, "han är i krokarna" efter att ha vandrat över en halvmil från sitt lite lantligare hem, utanför pisshålan jag kallar hem. Dessutom med en platta bertz!

Självklart får han komma upp, vi går igenom lite fylleminnen och han bjuder på flytande mackor. Jag försöker samtidigt fixa skjuts till min kran som ligger över en halvmil exakt motsatta håll min alkoholiserade kamrat just vandrat ifrån. Kranen ska upp "vid lunch" idag och anser att jag bör skynda mig upp. Vi bestämmer oss för att gå. Men skjuts uppenbarar sig precis utanför min port, jag ser detta som ett tecken från ovan att jag inte är menad att bli ren än, jag har så mycket oavklarat...

Jag och den alkoholiserade splittras vid slutdestinationen, jag tar en bomb på plats och bestämmer mig för att förmodligen spara resterande dos till ett annat tillfälle.
-Utanför porten hör jag musik och festligheter några hundra meter bort, jag visste direkt att det var en av hålans törstigaste som firade att de gift sig igår. Jag ignorerade min honas hat sms där hon ändå var mest upptagen med att beskriva hur "cp" och "dum i huvudet" jag var, orkar inte ens argumentera då jag varken har cerebral pares eller är dum i huvudet enligt min omgivning- det kan ju vara svårt att bedömma sig själv, jag kanske är rullstolsbunden och matas genom naveln...

Jag når huset. Fullt ös medvetslös! "Får man komma in?" bruden säger att jag får det och kramar mig, men jag måste även fråga den nygifta besten på tresiffrig vikt och diskutabel psykisk stabilitet, men visst fick man va mä!

-Glider runt och tar emot groggar från fylltrattar som är mest upptagna med att hävda sig och bete sig som cro magnon-människor. Får iaf tag i någon stimulerande diskussion här och var medans den nya substansen sakta men säkert börjar göra sin verkan. Som på allt annat centralstimulerande känner jag mig bara mer i balans, socialare och mer skärpt på omgivningen.

Ploppar ner i badtunna med 40 gradigt vatten- skitskönt! Där nere ser en pulvererfaren liten psykopatslyngel direkt att jag syndat, tecknen är så få och difusa- rör munnen utan att prata ibland, pupillerna har jag ingen aning om men de kan ju vidgas av alkohol, men spolingen ser direkt och frågar om han får ta, när jag förklarar att det inte är tjack tappar han intresset.

Alkoholisten från mitt hem dyker upp med en annan man känner någorlunda, och den sistnämnda ansluter sig till badet där vi bögpratar men aldrig kommer till någon ormgrop.
-Nej, dags att baywatcha sig in i huset och checka läget. Fylleskitsnack blahablaha, men även där någon intressant notis som för er skulle vara totalt ointressant.

Nu ringer Alkoholisten, som vi förövrigt kan kalla Tor- då han ofta får känslan av att vara en krigsgud under alkoholens påverkan. Han gråter. Två från festen halvförklarar vad som hänt, bla bla bla, pekar på vägen 100 m neråt där han står. Jag ska gå dit. Själv. Bla bla bla fylledravel, ramlar slår och skrapar upp huvudet- Tor alltså. Hans följe som vi då kan kalla... Mjölner? Lovar att följa honom hem...

Mjölner kommer tillbaks och berättar att Tor gjort det Tor gör bäst; försvinna spårlöst berusad på sitt egna hembrända och importerade öl- ca 4 promille men alltid lyckas ta sig hem någorlunda intakt (får hoppas han planerar att fortsätta så, har ännu inte hört av honom...)

Det festat vidare, folk börjar skingra sig och någon form av städning vidtar, effekterna av denna 6apb är enligt mig inte speciellt euforiserande men absolut en rekommenderad "partydrog".

-Vandringen hem börjar, Oden och Hel tar med mig på en tremannaefterfest som slutar som två då den ena deckar direkt.

Kl. var nu 07på morgonkvisten... Jag måste fan hem, glider in och förklarar hur mycket jag älskar honan- hon ger med sig, vem kan hata mig liksom. Matar hundarna tar dem och bajsar. Känner fortfarande as we speak av effekter från drogen, så har nu setat här vid datorn och pillat på mitt förkrympta kön som även tagit smällen av över en halvmilsvandring i blöta underkläder. Den tappre lille soldaten

För att summera det hela och faktist göra det lite mer av en rusrapport tänkte jag som slutkläm summera hur jag uppfattat 6apb+ ett lindrigt alkoholintag:
Smått gladare, en skärpa på omgivning och färger. Ökad "socialitet"(?) och sexlust. Som andra CS ger den ju också ett övertag över de alkoholberusade och man kan lätt charma sig ur dryga sitser som kan leda till fysiskt förmedlande med nävar. Kortsagt enligt mig mer ett vagt tjackrus snarare än E/Mdma som det jämförts med. Och de utlovade hallucinationerna bestod väl av en felbedömning och kanske lite "levande omgivning"- den rörde sig.

Ni behöver fan inte vara snälla för detta är min första rusrapport, jag kommer ändå inte sluta synas här eller skämmas- tänkte använda FB som min anonyma psykolog då min riktiga ständigt hotar med polisen när jag väl öppnar mig- konstigt att det går sakta framåt eller? Nutbag...
Citera
2013-05-19, 13:10
Medlem
langaocbs avatar
Kul skrivet men ändå jävligt deprimerande...man känner igen sig. För mig blev pupillerna så stora att ögonen såg ut som två svarta pingisbollar på 6-apb, killen märkte nog av pupillerna
Citera
2013-05-19, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Kul skrivet men ändå jävligt deprimerande...man känner igen sig. För mig blev pupillerna så stora att ögonen såg ut som två svarta pingisbollar på 6-apb, killen märkte nog av pupillerna

Ja, jag kollade mig i spegeln strax efter jag skrivit tråden, du har nog rätt... Nu har man setat med total tristess och lättretlighet, försökt hitta så pervers porr som möjligt, resulterade i en vitprickig t-shirt och ett smakprov av mig själv.. Vågar fan inte gå ut med hundarna, men detta visar väl inte på sticka?
Citera
2013-05-23, 03:48
Medlem
Det är nu torsdag morgon och jag ville bara konstatera till er som undrar: denna substans visar positivt på amfetamin.

Förövrigt ganska ovärd i mitt tycke, drygare AT än "vanligt" och inga "peakar" ett jämnt men väldigt långvarigt rus. Har ticks, jag tror är osynliga för omgivningen, i ögonvrån. Hoppas det försvinner.

Lycka till på era resor resenärer!
Citera
2013-05-23, 22:55
Medlem
HyggloBurros avatar
Grymt bra skrivet! Jag fick lust att starta en tidskrift bara för att publicera dina alster! 5/5!
Citera
2013-05-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyggloBurro
Grymt bra skrivet! Jag fick lust att starta en tidskrift bara för att publicera dina alster! 5/5!

Vet inte huruvida du är seriös, men.. tack? Gick just på skiten igen, fan va högerögat ticksar..
Citera
2013-05-24, 10:05
Medlem
HyggloBurros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlosloco
Vet inte huruvida du är seriös, men.. tack? Gick just på skiten igen, fan va högerögat ticksar..

Helt seriöst och vet vad jag pratar om. Du kan berätta en historia!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in