2013-06-05, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ska vi strukturera om den onda frtryckarnaturen ocks vet jag? Placera fr bland lejon, apor bland bjrnar, rnar bland ormar. S ska vi nog se att allt integreras till en enda fredlig vrld, utan frdomsfullhet som gener!

Fan, lter som en fantastisk id.

Evolution=folkmord? Ska du sga det till en jude vet jag? Fr se reaktionerna. Ge mngfald till judar ocks, det skulle ju aldrig kunna skada ngon!
http://www.youtube.com/watch?v=lKDey...Rh6baQ&index=4

Men fr att vara litet mer serisa, ptvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita lnder och omrden r folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen sjlv. Som du erknt att det r, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du sjlv sger ljuger fr att driva igenom sin antivita politik.

Erknnelsen av en antivit, bra titel fr en novell?

Frst frnekar herr hen folkmord. Herr hen frsker rttfrdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.

Antirasist r ett kodord fr Antivit

Japp, testa skriva en biologiuppsats dr du pstr att svarta och vita r lika lngt ifrn varandra som fr och lejon! Det r som att placera svarta fr bland vita fr, och vad hnder d? Ja, ingenting illa i det stora hela.

JAg r som sagt fr det egna valet, vill judarna inte ligga med icke judar behver dom inte, precis som du som vit i min mening fr vlja vem du ligger med. Du vill dremot bestmma vilka andra ligger med, var ifrn fr du denna rtt??

S ngot hindrar dig frn att flytta till ett flertal svarta lnder och skaffa barn?

"folkmordskonventionen&definitionen"
Nja, inte enligt dem sjlva, men enligt hur du feltolkat dessa ord.. Jag ringde som sagt och frgade, du r den som har misstolkat definitionen och konventionen, enligt ledande experter i Sverige. Sen kan du sga vad du vill, jag kan ven jag kalla ett bord fr en hund, men det ndrar inte att detta inte r vad det faktiskt betyder p svenska.

Nej, du har hittat p att jag erknt detta. Fr att jag skulle gra det krvdes att du tog fram ett motiv, fr utan detta har du inte ens en bra spekulation. S: Varfr vill vita dda sin egen ras?

Du vrider ju mina ord, varfr kan du inte lta bli att ljuga???? Menar, alla ser det ju, det jag skrivit str ju hr ver. Ja, ALLA politiker ljuger. Det gller SD med. Du har inte svarat varfr det r mer OK att SD ljuger, fr detta viftar du ju bara bort. Det enda du tar med dig r att de politiker som du inte gillar ljuger, du ignorerar att det jag sa faller precis lika mycket p SvP och SD.

Novell, vad sgs om "vilsen i logiken" fr att beskriva dig?

Nej, det dr citatet varken frnekar, uppmuntrar eller rttfrdigar folkmord, men om man r ointelligent och inte kan svenska kan man tolka det s.. Absolut. Men detta r en ren lgn igen.
Citatet felbevisar dig dock.. Du har aldrig kunnat bemta att detr ett folksjlvmord om ngot. Ett val vi gjort gemensamt som folk, och ett val vi kommer gra igen 2014.

nr jag sger "i praktiken stdjer jag det", betyder inte det "jag stdjer att vita frsvinner". r du s dlig p svenska mr muhammed? Jag indirekt stdjer det d det sammanfaller med den riktning jag vill att vi tar, men eftersom min stndpunkt har 0 koppling till ras, varken vit eller svart, s kan du ju omjligt se det som ett bra ord att anvnda?

JAg sger klart och tydligt i det citatet du sjlv vljer: "Men du har rtt i att jag inte bryr mig om frndringar i pigment", nd kopplar du detta till ras? Menar, har du trasig DNA-stege, ser uselt eller kan helt enkelt inte lsa?
2013-06-05, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brigadgeneralen
Jag tror inte att du frstr vad som skrivits till dig. Uppfrande, handlingar och beteende r det enda som rknas, inte utseende. OM svenskar vore svarta och somalier vita, men vrigt levde p precis samma vis, skulle du d flytta till Mogadishu och underkasta dig en lokal klanledare fr att slippa alla svarta i Sverige?

Vem sympatiserar du mest med, en av de mnga exil-iranier eller kristna irakier som rstar p SD i Sdertlje och r aktiva i partiet eller en Emil i Lnneberga lintott som r aktiv inom gatstensvnstern och vill ha fri invandring till Sverige?

Ditt exempel om djur r s irrelevant att jag inte ens kan bevrdiga din replik med en seris kommentar mer n att om du pratade om homosapiens och homoerectus hade du kanske haft en pong, men inte nr du talar om en och samma art.

Ahh.. Visar inte detta ngot. 10 nationalister i trden har samtliga missuppfattat det jag sagt, och s kommer en enda icke rasist och fattar direkt.. IQ test p plats..
2013-06-05, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Med andra ord: en yrande galning. Vilket bevisas av varenda en av dina inlgg. Inkonsekvens, paradoxer, drmmerier - hur diskussionen kan fortg r fr mig en gta, men jag antar att det finns ngot intressant med den omjliga utmaningen att f en galning att ta reson.

Det r ocks mrkligt att du, som "skiter i allt", lgger ner s mycket tid p att rttfrdiga din totala likgiltighet fr vita folkslag. Termen "anti-vit" har uppenbarligen trffat dr den ska p dig och alla andra "anti-rasister" och mngkulturalister.

Du r, enligt dig sjlv, likgiltig infr folktillhrighet. Men det kan du helt enkelt inte vara, eftersom du strvar efter att radera alla folk utom ett fr att n dina drmmars ml... om sisdr tusen r eller s. Allts MSTE du se de olika raserna som ett HINDER p vgen mot ditt ml. Och fr att RADERA raserna MSTE du helt enkelt vara anti-vit (och anti alla andra folkslag ocks, fr den delen).

Detta kommer du helt enkelt inte undan.

"en yrande galning"
Ja frn ditt perspektiv ja, s ser ju jag dig med. JAg anser att nationalism och rasism r mentala sjukdomar.

Nja, varenda gng en paradox eller motsgelse pekats ut har detta varit till fljd utav att personen som pekade ut det var underintelligent och inte frstod det jag skrev, jag har frklarat detta i samtliga fall det kommit upp s..

Mycket tid??? Haha,, Jag lgger p riktigt mer tid p att runka..

Nja.. Nr du sger antivit skrattar jag till lite och tnker "det dr mste vara en riktigt kukls mnniska som mste uttrycka sin egen stndpunkt genom en frolmpning av mig"

" Men det kan du helt enkelt inte vara, eftersom du strvar efter att radera alla folk utom ett fr att n dina drmmars ml"
Ren lgn, s finns inget att besvara direkt. Jag r neutral till detta. Min vrld fungerar lika bra oavsett vilka hudfrger som finns eller inte finns, kultur har inget att gra med hudfrg, monokultur, som jag fresprkar, har 0 anknytning till hudfrg.
2013-06-05, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Nej det r inte rasism. Det r legalism. Om ngon verbevisats om ett brott, r du fr eller emot brottslingen?

"Complicity" (= medskyldighet, medbrottslighet) nmns i artikel 3e: "complicity in genocide" r ven det straffbart. Plus aktioner, beteenden och metapolitisk verksamhet i frgan, plus att handgripligen dda folk, allt detta nmns i folkmordskonventionens paragraf 2, vilket jag anser kan tolkas som "frberedelse fr folkmord":

Folkmord r allvarliga saker. S i detta fall har du FN:s lagtext emot dig. Varje handling som ens nuddar vi tanken p att ett visst folk inte ska f existera, r straffbara i de lnder som skrivit p konventionen. Och dit hr Sverige.

Och for the record, artikel 1 sger detta: "The Contracting Parties confirm that genocide, whether committed in time of peace or in time of war, is a crime under international law which they undertake to prevent and to punish."

Att ens som tidningslsare etc lta antivit propaganda fortg r ett brott. Avtalstexten r tydlig p den punkten. Lagtexten r formulerad s att varje form av aktion, vare sig handgripligt eller ideologiskt, som riktas mot ett folks existens, r olaglig.

"Nej det r inte rasism."
Ja du kan kalla ett rvhl fr en baconblomma, frndrar inte att det r ett rvhl..

Jag r emot alla lagar i stort sett s.. Men fr argumentets skull: Det finns inget annat n ihopfantiserade bevis fr ngot rasmord, det r sjlvvalt, allts r det inte ett mord. Om du vljer att ta livet av dig, r det ett mord eller ett sjlvmord?

OK, s anml mig d... Eller bttre kanske ngon tydligare, som Reinfeldt. D ser du ju faktum, blir han dmd hade du rtt.. Det finns ingen frberedelse, och ett folkmord r inte i nrheten att ske p ngot stt.. Rena fantasier..

Jag har redan besvarat dessa punkter, i kort: Jag ringde hgsta domstol, dom sa att du hade tolkat det fel. du kan ju leta rtt p min orginalpost p det punkterna om du vill..

"Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;" <--- I juridisk bemrkelse pgr inte detta, detta ska jmfras med lgen som Trail of tears (domstolens direkta ord), du tycker det som hnder hr r jmfrbart med detta? Och i sdana fall hur?
http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_of_Tears

" Varje handling som ens nuddar vi tanken p att ett visst folk inte ska f existera"
EXAKT! detta har aldrig hnt i sverige, och hnder sannerligen inte nu!

DEt du kallar antivit propaganda r majoritetens sikter.. Du lever i ett demokratiskt samhlle, jag gillar det inte heller, men jag accepterar att det r s folket vill se landet styrt, och jag accepterar ven att det r den invandringen vi har nu som folket vill se fortg.. Ja, majoriteten av folket sklart, inte alla..
2013-06-05, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Ett annat faktum r och frblir att vissa arter r har frndrats mycket lite eller inte alls p flera miljoner r.

2) Hr mste jag be om en klla.

3) Dawkins r en biolog, och som sdan br han hlla sig till kategoriserande och klassificeringar. Inte till att sia om en framtid s lngt fram att det ska till magisk frmga fr att klara av. Finns homo sapiens kvar d s kommer de att se ut som vi, med smrre skillnader. Det finns inga som helst skl att anta att vi skulle helt byta skepnad.

4) Men ska vi d inte bry oss om ngot bevarande? Ska vi lta tigrar och snleoparden d ut? Tillta jakt p dem? Frn sekunden d jag dr upphr frmodligen ALLT att spela ngon roll, och med din filosofi br det d gra att INGENTING i mitt levande liv br spela ngon roll, allt r meningslst.

Det kper jag inte. Vi r inte djur. Vi r mnniskor, och vi har en makt som vida verstiger djurens, och den makten kan vi anvnda att skapa saker som frbli lngt efter vr fysiska dd. Vi kan gra detta i gott syfte, och som jag ser det s R bevarandet av mitt folkslag ngot gott och bra.

Det kommer jag att tycka tills du eller ngon annan har vertygat mig om att det r gott och bra att vita mnniskor dr ut. Och helt rligt tror jag inte att ni har ngot bra argument till varfr utdendet av en folkgrupp skulle vara ngot bra.

1) Ja men detta gller ju ffs inte vr art s vad r det fr ett dumt jvla argument??

4) Ja det tycker jag, lt naturen ha sin gng, sluta frska med vra patetiska mnskliga frsk att kontrollera naturen, lt tigrarna d, det kommer nya djur med tiden..

Och ja, allt r ganska meningslst, bortsett frn den mening du skaffar ditt eget liv.

Jo, vi r djur, avancerade sdana. Men fortfarande bara ngra gener frn det du kallar "djur". BAd gr oss till mer n djur? Att vi lyckats lra in beteende?
2013-06-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Tack fr detta. Antivitism frekommer och den grnsar till folkmord. Den r, i samhllsdebatt och metapolitisk diskussion, att klassa som frberedelse till folkmord. Och om hnvisning till FN:s deklaration om detta kan avhlla PK-skribenter i MSM frn att i tid och otid uttala sig negativt om vita (som Carina Rydberg i maj 2012 p Bonnierbloggen) -- d r mycket vunnet.

Jag kan tycka att det finns mnga brott/fall som r folkmord, men d hnvisar jag inte till folkmordskonventionen. Det r f fall som verhuvudtaget rknas som folkmord om vi utgr frn den politiska definitionen. Sjlv tycker jag att det som hnde i t ex Kambodja dr rda khemererna ddade miljoner mnniskor r ett folkmord, men enligt folkmordskonventionen r det inte ett folkmord. Man fr hlla isr den politiska och icke-politiska definitionen av folkmord. Men ni hnvisade till folkmordskonventionen som ett argument, dr folkmord r en politisk definition, och dr finns det inget som stdjer er teori.
2013-06-05, 18:58
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Virrvarr..
Du kan rttmtigt benmnas som antivit om du r likgiltig infr eller uppmuntrar till icke-vit invandring (allts negrer, araber, asiater o.s.v.) till vita lnder, och enbart vita lnder. Det r d endast i vita lnder som uppblandningen sker, allts frolyckas t.ex. ingen asiatisk eller afrikansk homogenitet.

Detta, eftersom de har sina rasrena civilisationer kvar p hemmaplan.
Senast redigerad av Sechs 2013-06-05 kl. 19:01.
2013-06-05, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Du kan rttmtigt benmnas som antivit om du r likgiltig infr eller uppmuntrar till icke-vit invandring (allts negrer, araber, asiater o.s.v.) till vita lnder, och enbart vita lnder. Det r d endast i vita lnder som uppblandningen sker, allts frolyckas t.ex. ingen asiatisk eller afrikansk homogenitet.

Detta, eftersom de har sina rasrena civilisationer kvar p hemmaplan.

Ja men jag har ven 0 problem med att dom blandas upp eller frblir detsamma, precis som jag har 0 sikter om ifall svenskar vill behlla sin ras ren eller blanda sig. Vem som n gr det spelar ingen roll fr mig, det r som sagt lika dumt att skaffa ett barn med en vit som med en svart.

Om jag r emot att vita ska f ha homogena samhllen, vad r logiken bakom att jag beskrivit i denna trd hur man kan g runt lagarna fr att skapa ett sdant? Menar, om jag har ngot emot det borde jag vll nd inte ge er tips p hur ni kan f den framtid ni vill fr era barn etc.

"Du kan rttmtigt benmnas som antivit om du r likgiltig infr eller uppmuntrar till icke-vit invandring"
S anti behver med andra ord inte betyda mot? Det r alla som inte r direkt fr. Som jag sa: Ni r med oss eller mot oss-tnkande. ter igen visar detta p att antivit r just ett skllsord. Det r ju ven bara att kolla hur sjlva ordet anvnds. Antivit beskriver med andra ord alla som inte r nationalister eller rasister, det har ingen koppling med en sikt om den vita rasen..
2013-06-05, 19:21
Bannlyst
Om man inte har ngonting emot att negrer och araber fr komma till Sverige s r man automatiskt anti-vit drfr att detta betyder att man inte bryr sig om det vita folkets skerhet.
2013-06-05, 19:23
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja men jag har ven 0 problem med att dom blandas upp eller frblir detsamma, precis som jag har 0 sikter om ifall svenskar vill behlla sin ras ren eller blanda sig. Vem som n gr det spelar ingen roll fr mig, det r som sagt lika dumt att skaffa ett barn med en vit som med en svart.

Om jag r emot att vita ska f ha homogena samhllen, vad r logiken bakom att jag beskrivit i denna trd hur man kan g runt lagarna fr att skapa ett sdant? Menar, om jag har ngot emot det borde jag vll nd inte ge er tips p hur ni kan f den framtid ni vill fr era barn etc.

"Du kan rttmtigt benmnas som antivit om du r likgiltig infr eller uppmuntrar till icke-vit invandring"
S anti behver med andra ord inte betyda mot? Det r alla som inte r direkt fr. Som jag sa: Ni r med oss eller mot oss-tnkande. ter igen visar detta p att antivit r just ett skllsord. Det r ju ven bara att kolla hur sjlva ordet anvnds. Antivit beskriver med andra ord alla som inte r nationalister eller rasister, det har ingen koppling med en sikt om den vita rasen..
Vad fan vill du d? Varfr tjtar du ndlst i denna trd?
2013-06-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
S ditt bsta bevis till att det pgr ett folkmord i Sverige r att kommuner ska tvingas ta emot invandrare? Det hller tyvrr inte, och det r inte ens ett bevis.

Ibland r det bst att bara vara rlig och sga som det r, dvs att du inte har ngra bevis. Du har konspirationsteorier, inte bevis.

S ptvingad invandring och integration r inte levnadsfrhllanden som kan frgra folkslag?

Ibland r det bst att erknna att man r antivit. Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?

Citat:
1. Du hnvisar till folkmordskonvetionen och jag utgr frn den. Du kan ju inte hitta p dina egna definitioner av den nr den klart och tydligt tar upp kravet p avsikt.

2. Jag sa att det var sikter, inte bevis. Om jag tycker att kineser ska d s r det inte ett bevis p att det pgr ett folkmord, det r bara skter. Frstr du?

Men det du verkar ignorera r bde den pgende minoritiseringen och undantrngningen av Vita som jag gav exempel p. Som ven stds av hgt uppsatta aktrer i samhllet. Varfr ignorerar du alla argumenten som inte r till din frdel?

Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?

Citat:
1. Jag skrev visa, inte bevisa. Du behver inte visa mig definitionen av folkmord eftersom jag redan kan den. Och nej, du har inte lagt fram bevis. Inte ett enda.

2. Du har inte "pvisat" ngot. Och nej, det pgr inte ett folkmord i Sverige. Inte utifrn den konvention du anvnde som argument. Kanske i din hemmasnickrade teori, men inte frn folkmordskonventionen.

Vad krvs som "bevis" fr dig, antivit? Nr Vita r borta, r det d du njer dig med att erknna verkligheten, och sger d "men det var ju omjligt att frutse"?

Verkligheten r dr, jag har gett exempel p det. Som du bara ignorerar om och om igen.

2013-06-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
S ptvingad invandring och integration r inte levnadsfrhllanden som kan frgra folkslag?

Ibland r det bst att erknna att man r antivit. Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?

Fr det frsta s delar jag inte din bild av "ptvingad invandring". Men ltg. Jag var tydlig med att du mste kunna bevisa att avsikten bakom denna "ptvingade invandringen" r att frinta svenska folket. Du hnvisade till folkmordskonventionen och folkmordskonvetionen tar upp kravet p avsikt.

"Article 2

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"

Jag vet inte hur ni p samhall mr, men jag ska inte behva upprepa mig varenda gng jag skriver till dig. Frstr du vad som menas med avsikt/uppst? Ja eller nej?

Varfr anklagar du varenda motdebattr fr att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission frn psyket eller vad r det frgan om?

Citat:
Men det du verkar ignorera r bde den pgende minoritiseringen och undantrngningen av Vita som jag gav exempel p. Som ven stds av hgt uppsatta aktrer i samhllet. Varfr ignorerar du alla argumenten som inte r till din frdel?

Att svenskar kan bli minoritet i framtiden r inte folkmord. Att vita undantrngs r inte folkmord. Du har inte fattat vad folkmordskonventionen sger trots att jag har frklarat det fr dig flera gnger.

Citat:
Vad krvs som "bevis" fr dig, antivit? Nr Vita r borta, r det d du njer dig med att erknna verkligheten, och sger d "men det var ju omjligt att frutse"?

Verkligheten r dr, jag har gett exempel p det. Som du bara ignorerar om och om igen.

terigen - jag har redan frklarat att det du har lagt fram inte rknas som bevis. Varfr ska jag behva sga det igen? Att kommuner tvingas ta emot invandrare r inte ett bevis p ett pgende folkmord.

Vad vi kan konstatera i den hr trden r att du verkar lida av ngon form av strning dr du gr sjuka tolkningar och icke-bevis. Du frsker hela tiden verrsta andra i trden med dina flosker

"Varfr frsker du rttfrdiga folkmord genom att frneka det?"

"Ibland r det bst att erknna att man r antivit."

S gott som samtliga av dina inlgg de senaste 100 sidorna innhehller detta, och att du skriker hgre gr bara bristen p argument mer uppenbar.

Tyvrr kompis,

shack matt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in