Citat:
Ska vi strukturera om den onda frtryckarnaturen ocks vet jag? Placera fr bland lejon, apor bland bjrnar, rnar bland ormar. S ska vi nog se att allt integreras till en enda fredlig vrld, utan frdomsfullhet som gener!
Fan, lter som en fantastisk id.
Evolution=folkmord? Ska du sga det till en jude vet jag? Fr se reaktionerna. Ge mngfald till judar ocks, det skulle ju aldrig kunna skada ngon!
http://www.youtube.com/watch?v=lKDey...Rh6baQ&index=4
Men fr att vara litet mer serisa, ptvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita lnder och omrden r folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen sjlv. Som du erknt att det r, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du sjlv sger ljuger fr att driva igenom sin antivita politik.
Erknnelsen av en antivit, bra titel fr en novell?
Frst frnekar herr hen folkmord. Herr hen frsker rttfrdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.
Antirasist r ett kodord fr Antivit
Fan, lter som en fantastisk id.
Evolution=folkmord? Ska du sga det till en jude vet jag? Fr se reaktionerna. Ge mngfald till judar ocks, det skulle ju aldrig kunna skada ngon!
http://www.youtube.com/watch?v=lKDey...Rh6baQ&index=4
Men fr att vara litet mer serisa, ptvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita lnder och omrden r folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen sjlv. Som du erknt att det r, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du sjlv sger ljuger fr att driva igenom sin antivita politik.
Erknnelsen av en antivit, bra titel fr en novell?
Frst frnekar herr hen folkmord. Herr hen frsker rttfrdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.
Antirasist r ett kodord fr Antivit
Japp, testa skriva en biologiuppsats dr du pstr att svarta och vita r lika lngt ifrn varandra som fr och lejon! Det r som att placera svarta fr bland vita fr, och vad hnder d? Ja, ingenting illa i det stora hela.
JAg r som sagt fr det egna valet, vill judarna inte ligga med icke judar behver dom inte, precis som du som vit i min mening fr vlja vem du ligger med. Du vill dremot bestmma vilka andra ligger med, var ifrn fr du denna rtt??
S ngot hindrar dig frn att flytta till ett flertal svarta lnder och skaffa barn?
"folkmordskonventionen&definitionen"
Nja, inte enligt dem sjlva, men enligt hur du feltolkat dessa ord.. Jag ringde som sagt och frgade, du r den som har misstolkat definitionen och konventionen, enligt ledande experter i Sverige. Sen kan du sga vad du vill, jag kan ven jag kalla ett bord fr en hund, men det ndrar inte att detta inte r vad det faktiskt betyder p svenska.
Nej, du har hittat p att jag erknt detta. Fr att jag skulle gra det krvdes att du tog fram ett motiv, fr utan detta har du inte ens en bra spekulation. S: Varfr vill vita dda sin egen ras?
Du vrider ju mina ord, varfr kan du inte lta bli att ljuga???? Menar, alla ser det ju, det jag skrivit str ju hr ver. Ja, ALLA politiker ljuger. Det gller SD med. Du har inte svarat varfr det r mer OK att SD ljuger, fr detta viftar du ju bara bort. Det enda du tar med dig r att de politiker som du inte gillar ljuger, du ignorerar att det jag sa faller precis lika mycket p SvP och SD.
Novell, vad sgs om "vilsen i logiken" fr att beskriva dig?
Nej, det dr citatet varken frnekar, uppmuntrar eller rttfrdigar folkmord, men om man r ointelligent och inte kan svenska kan man tolka det s.. Absolut. Men detta r en ren lgn igen.
Citatet felbevisar dig dock.. Du har aldrig kunnat bemta att detr ett folksjlvmord om ngot. Ett val vi gjort gemensamt som folk, och ett val vi kommer gra igen 2014.
nr jag sger "i praktiken stdjer jag det", betyder inte det "jag stdjer att vita frsvinner". r du s dlig p svenska mr muhammed? Jag indirekt stdjer det d det sammanfaller med den riktning jag vill att vi tar, men eftersom min stndpunkt har 0 koppling till ras, varken vit eller svart, s kan du ju omjligt se det som ett bra ord att anvnda?
JAg sger klart och tydligt i det citatet du sjlv vljer: "Men du har rtt i att jag inte bryr mig om frndringar i pigment", nd kopplar du detta till ras? Menar, har du trasig DNA-stege, ser uselt eller kan helt enkelt inte lsa?