Svara
  • 1
  • 2
2013-06-22, 02:59
Medlem
Substans: Spice, har ingen aning vilken strain det var, men något riktigt starkt.
Dos: 6g - 8g.
Tidigare erfarenheter: Cannabis, Alkohol, Svamp, Chuck, HBW, LSA.

förberedelse(kl, 17.00): Polarna och jag hade lite tråkigt, helt plötsligt började ja snacka om en snubbe som hade kontaktat mig dagen innan gällande spice, ingen av oss hade mycket pengar, och jag vi den tiden kunde jag få tag i 10g för 400kr. Ingen av oss hade testat spice innan, och vi båda sa till varandra första gången måste hända någon gång, jag gick snabbt in på flashback och tittade runt på rusrapporter. Redan vid denna tid, hade vi bestämt träff med langaren så jag kunde inte ändra mig, jag vart väldigt orolig pga alla rusrapporter som gick åt helvete.

Kl, 18.00: Vi går skaffar spicet och drar oss mot affären för att köpa cigg & OCB, på vägen till affären snackade vi om intaget av spicet, vi båda va väldigt nervösa och hade ingen aning om hur effekten skulle slå. Efter vi köpt allt, började vi gå mot skogen som låg ca 2km bort. Vi skrattade åt spicet och hur dumma vi hade vart, att köpa skiten, vi slår oss ner på en bänk, och börjar snabbt att diskutera om att sälja skiten istället, båda tyckte samma sak men ändå rullade min polare en spliffen redan nu, jag undrade vad han höll på med, men jag sa ingenting speciellt.

18.45: Spliffen var färdig rullad, och tändaren var i högsta hugg. Jag snatchar spliffen snabbt och tänder på den utan tanke, jag hittar 4-5 gånger innan jag skickar över den till polarn, jag hade en lustig smak i munnen nästan smak av bensin. Jag känner hur bena domnar, och huvudet skakar och världen snurrar.

19.00: Spliffen var slut rökt, och jag börjar bli väldigt trött, jag lägger mig ner på asfalten, medans polarna rullar en till. Han är bäng som fan och jag är bara trött, han säger att vi borde dra hem och käka lite pizza. Jag var skit hungrig under denna tid, så jag svara gladligen ja och ställer mig upp, sekunden jag ställt upp spyr jag ner hela bänken och faller snabbt ner till den hårda och kalla asfalten. Jag kan inte röra mig, jag känner hur asfalten infångar mig som ett täcke, jag somnar.

19.15: Jag vaknar upp helt skakande, medans polarn rullar en tredje spliff, jag kan nu sätta mig lungt på bänken och börjar hitta på spliffen, utan någon tanke överhuvudtaget. Jag tar ca 2 bloss innan jag åker snabbt ner till marken igen, världen snurrar och asfalten fångar mig, tiden går extremt långsamt och jag har ingen aning om någonting.

19.30: Vi börjar gå hem, jag spyr på vägen till och med över en bil, jag känner en skön känsla fast ändå ett illamående. Vi kommer fram till huset, traskar snabbt in till köket och tar oss var sin cola, och ett pringles rör. Vi går upp till
rummet där vi sätter på en film, polarn lika bäng som alltid rullar en spliff i huset, jag tar ocb papret och rullar en 4-5g spliff, utan någon tanke. Jag röker snabbt upp. Effekten kickade in som en häst jag blir glad och dra på lite disco musik. Allt svävar framför mig, samtidigt som nojjan ökar. Hans farsa kommer in i rummet, vilket jag står och dansar i han tittar på mig, och vi säger snabbt att vi druckigt några öl, och att vi är smått påverkade. Han nickar och går snabbt ut ur rummet. Jag sätter mig på soffan och somnar inom någon sekund.

Dagen efter (kl. 07:30): Polarn är skit trött men jag orkar inte stanna så jag traskar hem, är hemma vid 08:00 och känner mig "bakfull" så jag sätter mig och spelar tills kl är 00;00 och tillslut somnar jag!

Tack för att ni har läst!
Citera
2013-06-22, 03:04
Medlem
Fyfan vad du måste ha sneat, lägg inte så mycket nästa gång. För ditt egna bästa, köp inte ens spice! Vad är det roliga med att vara bäng i ~20-50 minuter?
Citera
2013-06-22, 03:07
Medlem
Det finns inget roligt med spice, men hade lågt med pengar, och hade svårt att få tag i andra grejer just då, men jag ska aldrig mer röka spice!
Citera
2013-06-22, 03:10
Medlem
Hahahaha! Ser framför mig två snubbar i 17 års ålder som sitter vid en parkbänk i stora kläder. Den ena ramlar och spyr efter sitt intag, vad är då den andras reaktion? Att rulla spliff efter spliff efter spliff.

Men lite mer seriöst grabbar, håll er borta från den där jävla spicen. Att folk inte fattar...
Citera
2013-06-22, 03:12
Medlem
Hahaha, jag vet inte vad tänkte när jag köpte spice, och ärligt talat så hade vi ganska stora kläder på oss, eftersom det var ganska kallt
Citera
2013-06-22, 03:20
Medlem
som de nya orden säger: Spice Är Bajs!!!
Citera
2013-06-22, 03:26
Medlem
@Affe: Ikr, jag tar hellre heroin än spice igen asså :S
Citera
2013-06-22, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoix
@Affe: Ikr, jag tar hellre heroin än spice igen asså :S

Låter ju inte jätteförståndigt men kör hårt för spice är fan inget att hålla på med, kanske det skadar mer än heroin i längden ( vem vet )?
Citera
2013-06-22, 03:33
Medlem
@Affe: Poängen jag försöker säga är att spice, är inget jag kommer att testa, samma sak går för heroin, jag har redan testat allt jag kommer att testa, förutom LSD & MDMA, men det får bli en annan gång!
Citera
2013-06-22, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoix
@Affe: Poängen jag försöker säga är att spice, är inget jag kommer att testa, samma sak går för heroin, jag har redan testat allt jag kommer att testa, förutom LSD & MDMA, men det får bli en annan gång!

Nejdå jag förstår... livet levs för fri vilja och för att testa så en annan gång blir bra tycker jag, bara man inte dör innan en annan gång vill säga.
Citera
2013-06-22, 03:42
Medlem
Det va bra sagt +1
Citera
2013-06-22, 09:54
Medlem
NostradamusJRs avatar
Lyssna på affefender han tog orden ur fingrarna på mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in