Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-05-15, 21:39
Medlem
Knullkungens avatar
Vad finns för skvaller om denna MP riksdagsmann?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5159484.ab

"Själv beskriver miljöpartisten fortkörningen som ”ett olycksfall i vardagen”.

– Lillan började skrika i baksätet och det var bara två kilometer till nästa rastplats. Det var tomt på vägen så jag tryckte på gasen, vilket var idiotiskt."
Citera
2009-05-16, 10:40
Medlem
jugbandbluess avatar
Ett av de mest muslimska förnamnen man kan ha följt av ett av de mest judiska efternamnen man kan ha. Förvvirring..
Citera
2009-05-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Ett av de mest muslimska förnamnen man kan ha följt av ett av de mest judiska efternamnen man kan ha. Förvvirring..
"Muhammed Cohen"
Citera
2009-05-16, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues

Citera
2009-05-16, 18:16
Medlem
jenny747s avatar
träffade honom när jag jobbade på donken, eller rättare sagt honom + nån brud (arbetskollega antar jag).
har för mig att han köpte en mc-chicken. inget rött kött iaf så muslim är la mkt möjligt
Citera
2010-06-02, 10:13
Medlem

Jag är också förvånad över kollisionen.
Citera
2013-08-03, 13:40
Medlem
White Christmass avatar
Mehmet Kaplan har vissa kontakter med Moderaternas Waberi och fd Socialdemokraternas Omar Mustafa.

Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Broderskapsrörelsen, som idag heter "Socialdemokrater för tro och solidaritet" finns redan nämnda i tråden. Kärnan utgörs bland annat av Anna Ardin och Helle Klein. I rörelsen ingår idag inte bara kristna utan man omfamnar alla troende, bland annat islamister som Omar Mustafa. "Socialdemokrater för tro och solidaritet" har jobbat sida vid sida med Muslimska Brödraskapet gällande projekt som "Ship to Gaza".

Det har varit tämligen tyst från Ardin och Klein gällande Husbykravallerna, om jag uppfattat det rätt. Om man hade tänkt sig att starta en folkhögskola tillsammans med Megafonen, så kan det vara klokt att hålla en låg profil.

Sektor3 läggs dessbättre ned nästa år, de har tappat sin största finansiär, dvs kooperationen.

Så här såg det ut 2012.
One Sweden består av Kista Folkhögskola, kristna sossar, en finansiellt stark judisk lobbyistorganisation för mångkultur ( Paideia ) samt islamistiska organisationer:

http://www.sektor3.se/2011/11/onesweden/

"Svenska muslimer för fred och rättvisa" är startat av Mehmet Kaplan, miljöpartist och utpekad som representant för Muslimska Brödraskapet.
Det vanliga islamistpatrasket samarbetar med organisationen, såsom Ibn Rushd, Omar Mustafa, Fatiama Doubakil och Helena Benaouda.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska..._r%C3%A4ttvisa

Vill man veta mer om muslimska brödrarskapet och deras mål rekommenderas detta inlägg.

https://www.flashback.org/sp44278849

Waberi, Omar Mustafa och Kaplan tillhör alla en organisation, vars mål är att islam ska ta över världen. Man strävar efter att sharialagar ska införas.
Vad de här islamistiska tomtarna har att göra i den svenska politiken, och t o m i riksdagen, är något som svensk media aldrig funderat över, eller ifrågasatt.
Citera
2013-08-03, 14:25
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Mehmet Kaplan har vissa kontakter med Moderaternas Waberi och fd Socialdemokraternas Omar Mustafa.

När Nalin Pekgul ansåg att muslimska tjejer skulle få leva och klä sig som de ville, utan att bli hotade av personer med anknytning till det Muslimska Brödraskapet sa hon följande:
”Kvinnor har rätt att röra sig vart de vill, att klä sig som de vill och att gå på fester som de vill. Ingen jäkel i det här landet ska i religionens namn begränsa kvinnors frihet, för vi lever i Sverige 2009.”

Mehment Kaplan var motdebatör, och han förespråkade en "dialog" med extremisterna, föga förvånande, eftersom han själv har varit företrädare för dessa, först som ordförande för Sveriges Unga Muslimer, och därefter som presstalesman för Sveriges Muslimska Råd, innan han kom in i Riksdagen.
https://www.flashback.org/t1161982
Citera
2013-08-03, 15:59
Medlem
Rimberts avatar
Han representerar en ond dröm.
Hans enda hjärtefråga verkar vara islam, dessutom vill han höja alkoholskatten, enligt hans twitter.

Vet inte om han har dubbelt medborgarskap, som typer som han brukar ha, annars kunde han åka hem till Turkiet och försöka få ordning på det landet, innan han försöker förändra svenskarnas land, för som någon svensk kan han aldrig ses...
Fast med sin islamvurm är han antagligen för extrem även i Turkiet.
Hans utseende är som urtypen för en galen islamist med kroksabel, som vill skära av halsen på närmaste "otrogen"...
Han är en giftorm, som det naiva miljöpartiet närt vid sina barmar.
Senast redigerad av Rimbert 2013-08-03 kl. 16:48.
Citera
2013-08-05, 18:25
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han representerar en ond dröm.
Hans enda hjärtefråga verkar vara islam, dessutom vill han höja alkoholskatten, enligt hans twitter.

Vet inte om han har dubbelt medborgarskap, som typer som han brukar ha, annars kunde han åka hem till Turkiet och försöka få ordning på det landet, innan han försöker förändra svenskarnas land, för som någon svensk kan han aldrig ses...
Fast med sin islamvurm är han antagligen för extrem även i Turkiet.
Hans utseende är som urtypen för en galen islamist med kroksabel, som vill skära av halsen på närmaste "otrogen"...
Han är en giftorm, som det naiva miljöpartiet närt vid sina barmar.

Sant, fortkörning är nog det för Sverige minst farliga han ägnar sig åt.
Citera
2013-08-23, 21:29
Medlem
stalnisses avatar
Jag har av säker källa hört att Mehmet Kaplan äger hotell i Turkiet där glädjeflickor arbetar, någon som vet något mer? Och ja han är jihhadist...
Senast redigerad av stalnisse 2013-08-23 kl. 21:35.
Citera
2013-08-23, 23:10
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stalnisse
Jag har av säker källa hört att Mehmet Kaplan äger hotell i Turkiet där glädjeflickor arbetar, någon som vet något mer? Och ja han är jihhadist...

Fyll på min vän, hör med dina källor för mer info om hans hotell, namn på dessa osv. Samt om hans jihadkarriär.

Det finns svenska liv att rädda här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in