2013-08-26, 21:23
Medlem
Lobengulas avatar
Nu är det söndag som gäller, jag är på plats. Är du?
2013-08-26, 21:26
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Tror det blir en bra match. Vi går in som underdogs vilket passar oss bättre, samtidigt som Elfsborg är lite på halvdekis. Nyckeln till framgång är att inte tänka positivt.
2013-08-26, 21:34
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Tror det blir en bra match. Vi går in som underdogs vilket passar oss bättre, samtidigt som Elfsborg är lite på halvdekis. Nyckeln till framgång är att inte tänka positivt.

Det där citatet måste jag spara i min signatur PG, tack!
2013-08-26, 21:44
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula

Ska försöka! Lagbygget börjar se riktigt intressant ut nu. Hoppas man få fortsätta bygga så kan det se riktigt bra ut om ett par säsonger. Borde det inte gå att få den där H&M-ägaren att slanta upp lite växelpengar? Han är ju hängiven Djurgårdare.

Men i ärlighetens namn så hade jag inte heller skickat pengar till DIF så misskött och dåligt som det har varit. Han kan ju slanta upp P-M's årslönkrav för att stanna i 4 år så blir det nog bra.
2013-08-27, 17:27
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Läktaren är jag inte beredd att hålla med dig om, då IFK dominerade den ganska totalt. (Hört från stream, dvs.)

Var vid 3-1 som klacken blev lite tystare.
Hmm bara lägg av. Har hört av många som kollade på tv att Malmö dominarade, sen hörde man förmodligen IFK också. Ska inte ta ifrån er något då ni gjorde en väldigt bra läktarinsats Dock undrar jag om jag såg rätt när jag såg två trummor i eran klack?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in