• 7
  • 8
2013-08-28, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Du pratar om logik! Det finns ingen logik i att göra 140 kg bänk på 105kg kroppsvikt heller. Det är inte ens ett bra resultat om man är ren.

En pct tar ens testonivåer långt över normal produktion, att man inte tappar muskler under det säger egentligen ingenting.

Är det inte?
http://www.exrx.net/Testing/WeightLi...Standards.html
220 (98kg ungefär) advanced bench: 305 (138kg).

Jaja, nu är 140 uppvärmning men å andra sidan är det ingenting dåligt om man är ren.
Men du är ganska så fylld med skit, det har gått 9månader nu sedan mitt steg ner ifrån kurande och jag har inte förlorat någonting. Jag antar att du bara misslyckas sköta det som är simpelt, träna på rätt vis och se till att all dagligt energibehov uppnås.
Citera
2013-08-28, 10:16
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Du pratar om logik! Det finns ingen logik i att göra 140 kg bänk på 105kg kroppsvikt heller. Det är inte ens ett bra resultat om man är ren.

En pct tar ens testonivåer långt över normal produktion, att man inte tappar muskler under det säger egentligen ingenting.

Jag är smickrad att du stalkar upp mina övriga inlägg, kan tillägga att jag inte bänkar så ofta.

Hur som helst svarade du inte på frågan. Tror du målat in dig i ett hörn nu. Gör alla en tjänst och stäng brödinkastet nu.
Citera
2013-08-28, 11:19
Medlem
Om ni inte ska hjälpa ts behöver ni inte svara. Alltid jobbiga människor i den här forumsdelen.Klart det finns. Läs på om primobolan. Även en lågdos testo skulle kunna fungera om du har någorlunda tur men risken finns alltid där. Som sagt läs på om primobolan. Du måste dock läsa på ordentligt innan du leker med steroider. Det är bollarna som krymper inte penisen och om du inte ens kan det har du ordentligt med påläsning att göra. In på dopningspreparat forumsdelen sen går du in i "läs detta först" och läser varenda tråd.
Senast redigerad av jarrelka 2013-08-28 kl. 11:38.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in