Hela det som sticker ut s mycket r rena muskler bara som sagt du kan inte se den lilla knlen jag har utan allt ni ser r bara
Mina brstmuskler ! Det r det some s konstigt dr jag spnner brsten spnns allt ni ser p bilderna och blir stenhrt allts muskel
Och inget par mjuka brst
Hej! r nu inne p vecka 23 ca p min testo kur! Kr 500mg e5d. Har aldrig mrkt av ngon smrta i brsten frutom vanlig trningsvrk men har dremot en liten knl under hra brstvrtan lika stor som ett krsbr. Fast som sagt mmar den inte eller ngot! Har ocks styva
Nipples ofta s vad tror ni?
Hej! r nu inne p vecka 23 ca p min testo kur! Kr 500mg e5d. Har aldrig mrkt av ngon smrta i brsten frutom vanlig trningsvrk men har dremot en liten knl under hra brstvrtan lika stor som ett krsbr. Fast som sagt mmar den inte eller ngot! Har ocks styva
Nipples ofta s vad tror ni?
Knns som att du br ta en paus i ditt kurande nu nd. I din lder och ligga p ver ett halvr...
Kr letro och sen nolva+clomid som pct tills du r normal igen. Och vet du vad? D kommer du att f bttre effekt av din deca/testo-kur.
Jag ser verkligen fram emot att frsrja dig de nrmsta decenniet...
rligt, ta tag i ditt liv istllet, och lgg kurplanerna p hyllan tills du tminstone r mogen nog att fatta genomtnkta beslut. Det kommer sluta riktigt illa fr dig, tro mig.
Ni var allt ett gng negativa pissluffare, hade varit kul se era bilder p flashback, Flesta av er ljuger om alla era stats och r smllfeta och tror att ni ger steroider och ni avgr vem det r till och inte, Det r inte gyno, det r vattenbindning pga hgt strogen. Dock inte gynokomasti.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!