• 1
  • 2
2013-10-30, 14:49
Medlem
SophieNeveus avatar
Har haft ett litet uppehåll nu på ca 1 vecka. Har ingen abstinens direkt, det är enkelt att somna osv. Men varje natt drömmer jag alltid mardrömmar, oftast olika drömmar, men det är alltid relaterat till cannabis.. Typ att jag blir tagen av polisen eller att jag blir skjuten i gängbråk relaterat till cannabis!

Någon som också fått mardrömmar när de slutat röka?
Citera
2013-10-30, 15:01
Medlem
https://www.flashback.org/t1886496 det verkar finnas fler
Citera
2013-10-30, 15:03
Medlem
rondellhundens avatar
Ja detta är väldigt vanligt
Citera
2013-10-30, 16:01
Medlem
lugna ner digs avatar
Du har rökt för intensivt under en för lång period. Håll upp med rökat ett litet tag till så slutar mardrömmarna.
Citera
2013-10-30, 17:24
Medlem
SophieNeveus avatar
Jag har ju inte varit bäng 24/7 men nästan dagligen, har dock snart haft uppehåll i ca 1 vecka
Citera
2013-10-30, 19:14
Medlem
Igår va första dagen på någon månad som jag inte rökt.
Fyfan vilken hemsk mardröm jag fick, död och ondska överallt.
Det går över men räkna med att ha relativt intensiva och skumma drömmar minst någon månad fram.
Men mardrömmarna går nog över så småningom.
Citera
2013-10-30, 19:32
Medlem
LoserMachines avatar
Jag hade en jävla obehaglig dröm om aliens, kändes som på riktigt, det var nog eastereggsen i GTA V som orsakade den
Hade bara mardrömmar i några dagar sen gick det över
Citera
2013-10-30, 19:40
Medlem
har inte heller rökt på ett tag och jag märker hur jag drömmer så jävla mycket, har inte gjort det på lääääänge alltså. drömmer helt sjuka grejer, som att ajg knullar beyonce i röven och att jag badar i 4kg weed typ!
Citera
2013-10-30, 19:56
Medlem
GulBlendISmygs avatar
Jag har också haft mardrömmar när jag haft uppehåll från brajjet, kommer dock inte ihåg någon av dem.

OT: Hahaha minns att jag drömde att jag hittade ett hegge brunt en gång. När jag vaknade var det inte lika kul dock, hade slut på weed.
Citera
2013-10-30, 20:08
Medlem
SophieNeveus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulBlendISmyg
Jag har också haft mardrömmar när jag haft uppehåll från brajjet, kommer dock inte ihåg någon av dem.

OT: Hahaha minns att jag drömde att jag hittade ett hegge brunt en gång. När jag vaknade var det inte lika kul dock, hade slut på weed.
Haha, sådana drömmar har jag också haft, att man haft en riktigt grym odling eller riktigt bra gräs, när man vaknar så är det tyvärr inte så

Skönt att höra att detta är ganska vanligt, trodde att det var något fel på mig
Citera
2013-11-01, 21:57
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realn1gga
har inte heller rökt på ett tag och jag märker hur jag drömmer så jävla mycket, har inte gjort det på lääääänge alltså. drömmer helt sjuka grejer, som att ajg knullar beyonce i röven och att jag badar i 4kg weed typ!

hahaha OJ! Detta känner jag igen mig i, inte beyonce men just att man badar i weed.

Drömmar jag haft hittils sen mitt uppehåll sedan 20 dagar tillbaka:
- meckar spliff efter spliff men röker inte, sitter i fabrik som tillverkar spliffar och jag jobbar som spliffrullare
- badar i ton med buds, (som farbror joakim när han badar i cash)
- röker och blir tokbäng, som första gången man rökte
- äter på ett äpple som förvandlas till en stor bud, fortsätter äta på budden, blir bäng
- hittar en orörd femma under soffan hemma, blir överlycklig (har drömt detta flera nätter)

min rekomendation är att föra drömjournal när du har uppehåll, blir världens roligaste läsning när man samlat på sig lite drömmar
Citera
2013-11-02, 01:06
Medlem
Det ni tänker på ofta kommer ni drömma om , eller så har det varit för mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem