2013-11-06, 09:28
Medlem
Hej, går rakt på sak här.

Vid 02.00 tog jag min första startdos A-PBP, en substans som jag förstått det är identiskt till MDPV.

Köparen rekommendera allra högst 50% av 1 Gram som max intag under en natt.
Nu är de så här, att när jag överskridit ett visst stadie i ruset så blir min självdiciplin som bortblåst och jag drar bara lina, efter lina, efter lina. Spärren finns inte där och jag anser mig vara odödligt. Utsätter mig för risker helt enkelt. Tappar kontroll.

Har fått mig ett smakprov på A-PBP tidigare och då var det två bebis linor under påverkan av tramadol.
Efter möttes jag av den hemskaste avtändningen någonsin, och vi snackar två linor.

Känner själv att de här känns ganska giftigt, och då var de säkerligen den här skiten som var boven i dramat vid den hemska AT:n vid tramadol mixen.

Nu har jag kört upp nästan ett helg gram och vet inte vad som väntar mig när jag nyktrat till.

Vad kommer jag bemöta?

Nämner åter en gång att jag tog sertralin innan jag körde.

Skulle vara hjärtligt uppskattat om ni skippa ge mig på nosen om oansvarigt bruk och den där ramsan. Jag har begått ett misstag o kommer säkerligen få bita i det sura äpplet

Sorry för lång text o kanske skev formulering, är kraftigt påverkad i skrivande stund.
Just nu är de helt okej. De ända besvären en kraftig stelhet och muskelvärk. Framför allt i benen.

Har ingen paranoia med känner att hjärnan börjar ge vika. Känner mig väldigt degig o flummig, fast inget obehag.
Som jag hört är höga doser MDPV kombinerat med nada sömn ingen bra kombination, då de kan leda till psykotiska symtom.

Jag mår inte dåligt just nu, men har insett att jag klantat till det. Därför vill jag ha information om eventuella risker.
Senast redigerad av Floosiki 2013-11-06 kl. 09:36.
Citera
2013-11-06, 20:47
Medlem
Hummersåss avatar
Ah, manisk, okontrollerbar återdosering. Vi har alla varit där och vi har alla(åtminstone vi missbrukare) gjort det misstaget. Bered dig på ett helvete, gör allt du kan för att käka, dricka rätt. Benzo är alltid bra att ha i närheten när man ska landa, i ditt fall funkar nog sprit också om du inte har benzo. Samt röka.

Det är ett tråkigt standard svar, men så är det, har det inte gått åt helvete med sertalinet+ a-pbp än så lär det inte göra det när det går ur heller.

Lycka till och skriv hur du mår
Citera
2013-11-06, 21:15
Medlem
Fixa benso så är ditt problem löst
Citera
2013-11-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummersås
Ah, manisk, okontrollerbar återdosering. Vi har alla varit där och vi har alla(åtminstone vi missbrukare) gjort det misstaget. Bered dig på ett helvete, gör allt du kan för att käka, dricka rätt. Benzo är alltid bra att ha i närheten när man ska landa, i ditt fall funkar nog sprit också om du inte har benzo. Samt röka.

Det är ett tråkigt standard svar, men så är det, har det inte gått åt helvete med sertalinet+ a-pbp än så lär det inte göra det när det går ur heller.

Lycka till och skriv hur du mår

Haha tack för svar, blev faktiskt betydligt lindrigare än vad jag föreställt mig.
Är nu två dagar efter bara väldigt sliten och trött.

Missbrukat har jag aldrig gjort. Kör en drog högst en gång i månaden.
Är väl en fördel att min kropp är helt återställd innan jag ger mig in i något tills nästa gång.

De blir ingen repris på den här skiten och jag rekommenderar de inte till någon. Bieffekterna överväger ruset på alla plan. Ibland får man en nitlott.

Jag hoppas de är bra med dig också

På återseende.
Senast redigerad av Floosiki 2013-11-07 kl. 18:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in