• 1
  • 2
2013-11-17, 05:14
Medlem
Vad tycker ni om coolstores rökmixar? Utryck er gärna
Senast redigerad av mallows 2013-11-17 kl. 05:19.
Citera
2013-11-17, 17:45
Medlem
Inget fel på mixarna, man får det man betalar för. Men de svarar inte på mail och lever inte upp till leveranstiderna de lovar. Köpte en mix därifrån förra veckan och har inte fått den än vilket gör mig fundersam. Visst förstår jag att det kan bli problem som försenar saker och ting men svara på mail ska man bannemig göra, speciellt när man redan betalat för sakerna. Så för mig är denna shop röd tills det blir något resultat.
Citera
2013-11-17, 21:42
Medlem
Jo har också haft lite problem dom senaste dagarna på mailen men dom verkar ju hålla kontakten via sidan iaf.
Citera
2013-11-23, 15:42
Medlem
Mina första beställningar var toppen! Kom i tid, var bra grejer osv..

Men en leverans var jag verkligen inte nöjd med. Jag fick nån sorts fluffig mossa som inte gick att använda..
Citera
2013-12-01, 03:38
Medlem
har alltid fått i samma format, antar att det är hallonblad är väldigt likt det.

gick nyss in för att se efter om dom äntligen fått vågarna på lager, men det hade dom inte.
Men däremot fick dom absolut min uppmärksamhet med deras nya erbjudande, så det blev en ny beställning.

Beställde även en utav dessa grinders dom säljer, återkommer med kvallite på den osv
Citera
2013-12-01, 19:43
Medlem
Vilpins avatar
Det är väl alltid bättre/mer ekomoniskt att göra sina egna mixar.

Men de kanske smakar godare vad vet jag? jag har hej prövat
Citera
2013-12-01, 23:13
Medlem
Jag anser att det är bättre att röka mixar från shoppar då jag litar mer på att dom kan sin grej. Kan inte kalla mig själv proffessor om vi säger så
Citera
2013-12-02, 09:40
Medlem
Vilpins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallows
Jag anser att det är bättre att röka mixar från shoppar då jag litar mer på att dom kan sin grej. Kan inte kalla mig själv proffessor om vi säger så

Det krävs inte direkt en professor för att göra en rökmix haha.

Lite tobak
Lite pulver
Lite aceton

voila!

Men kör du på dessa färdiggjorda mixar!
Citera
2013-12-02, 10:49
Medlem
khrysothemiss avatar
litar mer på något jag gjort själv än nåt där killen runkar utan att tvätta händerna och vandrar runt i sin sunkiga lägenhet, är bränd när han gör mixen och klafsar runt där med fingrarna innan han fimpar i den av misstag osv.

Inget ont om coolstore nu, inte så jag menar. Men TT sa nån gång (ungefär) att om ni undrar varför lapparna smakar konstigt den här gången så kan det vara för att jag löste pulvret i överbliven whisky från danmark. Lite så.
Citera
2013-12-02, 12:09
Medlem
Stone..s avatar
Det verkar inte vara så många som lämnar omdömen.

Mest dåliga hittills.
Citera
2013-12-02, 18:51
Medlem
Vill endå köpa ifrån något ställe som kan sin grej istället för att jag ska göra den själv. Kanske blir billigare men litar inte på det för 5 öre, fick mina grejer DUNDER som vanligt.
Grindern va sjukt jävla bra för att vara plast. Körde lite gröning i den, snörra 1 varv sen var de som kristaller alltihop
Citera
2013-12-03, 14:27
Medlem
Asså vad i helvete. Fick en ny beställning hem idag och det var samma jävla oanvändbara mossa.......jag handlar inte där igen! :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in