2013-11-18, 15:48
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
VARNING! Du bör inte göra det om du inte redan är van spicerökare.

Hursomhelst, det fuckade helt. Såg fraktaler n' shitz.

Jag har rökt en hel del spice. I somras var det väl mest, nu på hösten har jag bara rökt typ sju gram för ett par veckor sen. Det vore ju ganska coolt att prova, men det kanske kan bli obehagligt? Jag gillar att trippa, har dock bara trippat på svamp.
Citera
2013-11-18, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Jag har rökt en hel del spice. I somras var det väl mest, nu på hösten har jag bara rökt typ sju gram för ett par veckor sen. Det vore ju ganska coolt att prova, men det kanske kan bli obehagligt? Jag gillar att trippa, har dock bara trippat på svamp.
Aha, men då är det nog okej.

Nu kanske jag tog i lite, minns bara att jag blev helt jävla väck i typ 30-40 min
Citera
2013-11-18, 15:52
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Aha, men då är det nog okej.

Nu kanske jag tog i lite, minns bara att jag blev helt jävla väck i typ 30-40 min

Hur gjorde du? Rullade cigaretten i pulvret? Min beställning blev skickad idag så den bör komma imorgon alternativt på onsdag så då ska jag prova. Köpt pulver till att göra egna mixar (för första gången) men vore intressant att se vad pulvret i sig kan göra med mig. Så länge jag inte spyr eller så så är det bara spännande att prova.
Citera
2013-11-18, 17:29
Bannlyst
Citat:
Hur gjorde du? Rullade cigaretten i pulvret? Min beställning blev skickad idag så den bör komma imorgon alternativt på onsdag så då ska jag prova. Köpt pulver till att göra egna mixar (för första gången) men vore intressant att se vad pulvret i sig kan göra med mig. Så länge jag inte spyr eller så så är det bara spännande att prova.
Ta en cigarett
Fukta den c.a. 1 cm ute på toppen (typ slicka på den lite)
Stoppa ner den i påsen, rulla runt lite, och ta sedan upp den (OBS! Ta inte jättemycket, utan mer så att ytan blir lite täckt i pulvret)
Elda på och sug in
Citera
2013-11-18, 23:48
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ta en cigarett
Fukta den c.a. 1 cm ute på toppen (typ slicka på den lite)
Stoppa ner den i påsen, rulla runt lite, och ta sedan upp den (OBS! Ta inte jättemycket, utan mer så att ytan blir lite täckt i pulvret)
Elda på och sug in

Jag ska prova! Upplevelsen var inte obehaglig utan bara speciell? Eller hur skulle du beskriva det? Gillar att veta ungefär vad jag har att vänta mig så att det inte blir helt fel. Kräktes du? Jag har inte rökt spice på ett par veckor nu eller något sådant (kan vara en, kan vara två. Min tidsuppfattning existerar knappt längre) så gissar att min tolerans inte är superhög nu. I somras rökte jag femton gram spice och två gram hasch på en och en halv vecka, då var toleransen enormt hög.
Citera
2013-11-19, 12:13
Medlem
5f-pb22 smakade riktigt vidrigt plus att jag inte blev bäng trots att jag rökte över 0.2 g pulver som mest (var från cs) så är riktigt missnöjd
Citera
2013-11-19, 12:37
Bannlyst
Citat:
Jag ska prova! Upplevelsen var inte obehaglig utan bara speciell? Eller hur skulle du beskriva det? Gillar att veta ungefär vad jag har att vänta mig så att det inte blir helt fel. Kräktes du? Jag har inte rökt spice på ett par veckor nu eller något sådant (kan vara en, kan vara två. Min tidsuppfattning existerar knappt längre) så gissar att min tolerans inte är superhög nu. I somras rökte jag femton gram spice och två gram hasch på en och en halv vecka, då var toleransen enormt hög.
Har inte kört sen i Augusti, och minnena är ju inte helt på topp, men kör på vettja! Du kommer nog inte dö iaf, haha. Mest det visuella som fuckar en, men doppa inte för mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av jubjubjub
5f-pb22 smakade riktigt vidrigt plus att jag inte blev bäng trots att jag rökte över 0.2 g pulver som mest (var från cs) så är riktigt missnöjd
Pajas, du måste gjort fel. Jag blir tvärbäng på 0.01g pulver.
Citera
2013-11-19, 14:09
Medlem
har nyss beställt hem pb-22 vad jag undrar över är om det är någon skillnad på pb-22 och 5f-pb22 ? :S är pb-22 potent? hur mycket kan jag blanda ut 2g på till en skön rökmix? har rökt väldigt mycket ab-fubinaca och 5f-akb48. tacksam för svar
Citera
2013-11-19, 15:44
Medlem
Citat:
Har inte kört sen i Augusti, och minnena är ju inte helt på topp, men kör på vettja! Du kommer nog inte dö iaf, haha. Mest det visuella som fuckar en, men doppa inte för mycket.

Pajas, du måste gjort fel. Jag blir tvärbäng på 0.01g pulver.
Haha knappast har rökt 5f-akb48 och den funkar ingen av mina vänner kände av de heller dock hadde alla galen tollerans (lär ha varit ngt galet med den)
Senast redigerad av jubjubjub 2013-11-19 kl. 15:49.
Citera
2013-11-20, 13:06
Medlem
elliezs avatar
Precis provat att röka rent pulver nu. Det känns till och från när jag ligger i sängen att jag svävar, jag har lite lätt hörselhallucinationer och mitt huvud typ vibrerar. Tänker prova igen men med mer pulver om en timme eller så.
Jag gillar det!
Citera
2013-12-02, 15:55
Medlem
Beställde just 1g PB-22, alltså inte 5F varianten, men det verkar vara extremt dåligt med rapporter?

Någon som testat som vill ge någon liten kommentar?
Citera
2013-12-02, 20:20
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartgrip
Beställde just 1g PB-22, alltså inte 5F varianten, men det verkar vara extremt dåligt med rapporter?

Någon som testat som vill ge någon liten kommentar?
kommer ej ihåg om det var PB eller BB jag rökte, men det blev en eller två spliffar som gick att bedöma, tyckte den var mer lik 5f-AKB48 än 5f-AB-PINACA, som var de andra två jag rökte runt den tiden. Blev helt OK stenad, en kompis satt och högläste och jag försvann rätt friskt in i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in