Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-11, 15:06
Medlem
Det var precis så här jag visste att det skulle bli:

Min syster flyttade in med sin pojkvän i ett villaområde för något år sedan och anser sig nu vara lite finare.

Hela släkten är bjuden dit förutom lilla jag såklart.

Mor säger att jag kan komma hem till henne på juldagen så att vi kan äta ett sent julbord tillsammans.

Det känns lite trist att inte få vara med de andra och fira på "den rätta dagen" så att säga.

Hur ska jag göra? Bara strunta i det och fira med mor eller fråga min syster ifall det blivit något fel med inbjudningarna?
Senast redigerad av TheBeachParty 2013-12-11 kl. 16:03.
Citera
2013-12-11, 15:11
Medlem
Normalliserads avatar
Är du arg ?
Citera
2013-12-11, 15:14
Moderator
blomvattnares avatar
Ändring av rubrik: "Ska jag slakta horan?" -► "Inte inbjuden till syster på Julafton - vad göra?".

/Mod
Citera
2013-12-11, 15:15
Medlem
Sliparns avatar
Du nämner ju inte anledningen till varför du inte är bjuden. Av vad du skriver antar jag att det är för att din syster hatar dig. Du verkar vara en väldigt otrevlig person att ha runt sig, alldeles för mycket ilska i dig.
Citera
2013-12-11, 15:16
Medlem
Katzyns avatar
Baserat på språket och attityden i ditt inlägg förstår jag varför du inte är bjuden och hoppas att din familj får en skön jul där de slipper dig.

Känner du dig ensam kan du jobba på ett härbärge med att servera julmat till hemlösa.
Citera
2013-12-11, 15:16
Medlem
Du e ba avis, ingen vill ha dig. Skaffa dig ett liv din enfaldiga åsna
Citera
2013-12-11, 15:18
Medlem
Får nog hålla med skaran. Dessutom borde du lära dig att lösa dina egna problem.Jag vene, typ... Prata med syrran kanske?
Citera
2013-12-11, 15:20
Medlem
ziongokarlsson@s avatar
Du är otrevlig som fan, klart dom inte vill ha dir dig. ta dig i kragen och bli normal
Citera
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Det var precis så här jag visste att det skulle bli:

Syrran flyttade in med sin fula pojkvän i ett sketet villaområde för något år sedan och anser sig nu vara väldigt fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!

Hela jävla släkten är bjuden dit på en hejdundrande fest men inte lilla jag såklart.

Morsan spelar ännu mer korkad än vanligt och säger -Ja men julen är ju lång, du kan komma till oss och äta rester på någon av mellandagarna.
Ja jo tjena, ska jag sitta själv och äta någon förbannad andrahandsmat som flugit in och ut ur kylen hela helgen och är så jävla bakterieinfekterad så det skulle räcka med att jag öppnar käften så skulle köttbullarna hoppa in.
Sitta där som en annan fåntratt medan morsan sitter pliktskyldigt mitt emot och tjatar om sina krämpor, sin taskiga ekonomi och hur mycket hon längtar efter att få dö, ei kiitos!!

Egentligen borde fittan säga till syrran att om inte alla är bjudna så skiter hon också i att komma. Då jävlar skulle det bli annat liv i skällan på sprutludret!! ....dom hänger med varandra som sia-fucking-mesiska tvillingar. Det är fan både äcklande och löjeväckande.

Kan berätta om massa saker om de obehagliga falska jävla suggorna men det är lite OT.

När vi var yngre så bjöd jag syrran alltid på fester och annat kul som jag hittade på (hon hade aldrig egna fester) ....men med tiden började hon komma alltmer sällan för att slutligen utebli helt och hållet.
Efter typ 10-15 inbjudningar som hon helt sonika sket i att svara på så fimpade jag henne från maillistan!!!

Och morsan som alltid HATAT katter över allt annat. Hon sa att hon hellre skulle tända eld på sig själv än att "klappa de där vandrande lopphögarna"

mmmm....eller hur. När tidigare nämnda hor-syrra skaffade sig ett sådant jävla vider till kuk-katt så sprang morsan och köpte en fucking katt hon med. Så att de skulle kunna gå ut med dom i koppel båda två tillsammans, borsta deras päls, klippa klorna och allt vad fan folk gör med katter (obs, inget snusk alltså)

Och när syrran jobbar så åker morsan nästan 6 mil ToR varje dag för att syrrans jävla katt ska slippa vara ensam????!!! WTF...syrran går och drar benen efter sig några timmar innan det är dags att gå hem igen. Vilken katt behöver daglig passning 4 timmar??? Det är inte en nyfödd bebis.

Aja, hur som helst....hur fan bjuder jag in mig till den där cp-festen, får morsan att ha julfesten hemma hos sig som vi alltid haft eller hur sabbar jag syrrans fest?? Vill inte sätta eld på kåken för min bror är också där och honom vill jag ha kvar i livet!!!

TIPS TACK!!

TL; DR - fuck you latmaskar!!

Klä ut dig till en tomte, plinga på och fråga efter Sara?
Citera
Medlem
flygandegrisen2s avatar
om du var likadan innan kan jag förstå varför ingen vill ha med dig att göra. I vilket fall så får du ändra på attityden om du ska bli välkommen
Citera
2013-12-11, 15:21
Bannlyst
Varför vill du ens gå på festen? Fira jul på egen hand och säg upp kontakten med dom som uppenbarligen inte vill umgås med dig.
Citera
2013-12-11, 15:21
Medlem
Herrtrosas avatar
Jag förstår inte varför du vill vara inbjuden till julfirandet när du verkar hysa en sådan avsky mot dessa människor. Varför firar du inte jul med folk du faktiskt tycker om? Att fira julafton ensam måste också slå betydligt högre än det alternativ du nu strävar efter.

Med tanke på din attityd så har jag inte särskilt svårt att föreställa mig om varför du inte är bjuden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in