Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-07-14, 19:03
Medlem
Tranes avatar
Hulken såklart, det var fett kul att köra efter ett par lappar Shiva
Citera
2006-07-31, 18:10
Medlem
Linkzies avatar
Jag längtar så mycket till Twilight Princess...
Citera
2006-07-31, 21:08
Medlem
Cum*s avatar
Mario Kart Double Dash
Killer 7
Super Monkey Ball Adventure
Resident Evil
Citera
2006-07-31, 21:37
Medlem
Gustavkukens avatar
Du kan få köpa mitt för 900 med Splinter Cell: Pandorra tommorrow, Killer 7, super mario sunshine och super monkey ball.

Skulle även kunna tänka mig att sälja: Resident evil: Remake, Resident evil 0, Resident evil 2, Resident evil 3, Resident evil 4 och Resident evil: code veronice X för rätt pris.
Citera
2006-07-31, 22:41
Medlem
Boffens avatar
Eternal Darkness är ett riktigt riktigt bra spel.
Låt inte grafiken avskräcka dig, för spelet i sig är ruskigt bra. Fin story, finns olika sätt att klara det på, olika karaktärer blir till "olika" spel med samma utgång.
Var ett tag sen jag spelade det, så jag kommer inte ihåg det i detalj, men det är underskattat.

Jag kan inte komma på några fler som inte har nämnts just nu. Men angående Twilight Princess så vet jag inte om det ska komma till GC över huvudtaget.
Jag har läst på diverse ställen att det är planerat att lanseras tillsammans med Wii.
Citera
2006-07-31, 22:51
Medlem
FallMedStils avatar
Vad trevligt att denna gamla tråd jag startade endast en liten period efter att mitt medlemskap på flashback påbörjades och ännu trevligare att jag får göra min 100e post i det.

Angående Gamecube-enhet så är denna införskaffad redan men har endast fått tag på spelen Super Smash Bros Melee och Starfox Adventures. Twilight Princess var den enda anledningen till att jag köpte en Gamecube och detta kommer att släppas både till Wii och Gamecube. Jag förhandsbokade detta redan när jag köpte min cub. Köpte den ny i slutändan och spelen + en till handkontroll av en polare. Jag jobbar hårt på Starfox för tillfället och vill gärna ha ngt att bita i efter det, allt för att underhålla mig fram tills Twilight Princess kommer (även om mitt spelande gått ner till ca 30% sen jag slutade med WoW). Tackar till erbjudandet och alla svar så klart . Kontakta/skriv gärna om ni rekommenderar ngt eller om ni vill sälja ert Ikaruga för ett resonabelt pris.

Cheers fellow flashbackers!
Citera
2006-07-31, 23:20
Medlem
offe_mans avatar
Dumpa Mario Sunshine. Annars är dina bubblare mkt bra titlar. Men som tidigare nämnt glöm inte Resident Evil serien. Ett annat spel som är ett måste är Animal Crossing. Ett onlinespel som spelas offline.
Ett spel jag fastnade för är Nascar i story mode. Riktigt kul o jobba sig uppåt.

Mario Party + polare + öl är lika med fest. Det är riktigt kul. Köp dock sexan eller sjuan då. Femman är uselt, bara basserat på tur.

Mario Kart är kul det. Ett av få som går att spela i LAN. Dock svårt o hitta andra med LAN möjligtheter osv
Citera
2006-08-01, 12:25
Medlem
BertilBanans avatar
Super Smash Bros Meele är ett underhållande spel, men man tröttna ganska snabbt på dess enformighet. Men jag är å andra sidan inte någon stor fantast av fighting spel och dylikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in