Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-27, 21:02
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Några skator får sig lite komplimanger av bara farten

Då ställer jag mig till skatorna.
Citera
2014-01-01, 22:12
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MFset
Att flörta med tjejer är ju roligt oavsett om man är singel eller ej.

Sedan verkar även de flesta kvinnor uppskatta lite grövre skämt/sexuella anspelningar när det sägs med glimten i ögat.

Av det du har skrivit i tråden hittills verkar även du falla under kategorin som gillar det, vilket han antagligen snappat upp på. Att leka med elden är roligt.

Ber om ursäkt att jag inte såg ditt givande svar.

Ja men det är snusket som får mig att skratta och jag kunde kontra han nu sist med att han smittat mig(var förkyld) med gubbsjuka efter hans kommentar om min tutte.
Citera
2014-01-08, 19:08
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Har kommit fram till att snubben måste ju trolla eller något. Vad än jag säger omvandlas det till snusk.
Idag satt jag och höll på med något som liknar en blandning av en penna och radioantenn och sa att en leverantör som jag har beställt hos kan dra åt helvete, då säger han: Vänd dig så ska du få smisk
Citera
2014-01-08, 21:31
Bannlyst
Så gå och lägg dig med honom då eller be honom hålla käften någon gång. Det blir bara löjligt efterhand.
Citera
2014-01-09, 21:08
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Citat:
Så gå och lägg dig med honom då eller be honom hålla käften någon gång. Det blir bara löjligt efterhand.

Har insett att han trollar så det är nog riskfritt för ligga.
Citera
2014-01-09, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandma-Yetta
Har insett att han trollar så det är nog riskfritt för ligga.
Det tror inte jag. Han går över gränsen. Man skojar inte så "aggressivt" om man inte är intresserad.
Citera
2014-01-09, 21:42
Medlem
yedis avatar
Bögskämt är kan vara roligt. Sålänge han inte kommer in när du dushar så behöver du nog inte oroa dig...
Citera
2014-01-09, 22:19
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Citat:
Det tror inte jag. Han går över gränsen. Man skojar inte så "aggressivt" om man inte är intresserad.

Jag är ju inte en skönhet som jag ser det. Han har fru och underbara barn. Man dissar inte bara det för en medioker kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Bögskämt är kan vara roligt. Sålänge han inte kommer in när du dushar så behöver du nog inte oroa dig...

Bög? Jag har fetta, och detta vet jag för att den blöder just nu. XD
Citera
2014-01-09, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grandma-Yetta
Jag är ju inte en skönhet som jag ser det. Han har fru och underbara barn. Man dissar inte bara det för en medioker kvinna.
Kanske. Svårt att säga om man inte är där men det låter alltför uttalat för att jag ska tycka att det är ok som kollegialt skämt. Kvinnor behöver inte vara vrålsnygga för att män ska vilja ligga som du säkert vet. Bakom varje skämt ligger en uns allvar har du säkert hört. Och han kör 100% på sexuella anspelningar. Att han har fru och barn är ju helt oväsentligt. Just därför blir jag extra irriterad. Han hade aldrig vågat om han hade varit ensamstående tror jag. Det låter som en fegis. Nu tycker han att han inte har något att förlora. Inger INTE respekt.
Citera
2014-01-10, 17:36
Bannlyst
Han är intresserad. Säger han att du ska vända dig om och få smisk, så är det för att han vill smiska dig just där och då. Man skämtar aldrig om smisk.
Citera
2014-01-10, 18:41
Medlem
Grandma-Yettas avatar
Citat:
Kanske. Svårt att säga om man inte är där men det låter alltför uttalat för att jag ska tycka att det är ok som kollegialt skämt. Kvinnor behöver inte vara vrålsnygga för att män ska vilja ligga som du säkert vet. Bakom varje skämt ligger en uns allvar har du säkert hört. Och han kör 100% på sexuella anspelningar. Att han har fru och barn är ju helt oväsentligt. Just därför blir jag extra irriterad. Han hade aldrig vågat om han hade varit ensamstående tror jag. Det låter som en fegis. Nu tycker han att han inte har något att förlora. Inger INTE respekt.

Jag tror han är snarare en som vill få en att skratta. För han kan låta så kaxig ibland och säger provocerande saker lite nu som då. Så sanning eller inte, han är bara snabb uti truten.

Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Han är intresserad. Säger han att du ska vända dig om och få smisk, så är det för att han vill smiska dig just där och då. Man skämtar aldrig om smisk.

Hahahahaha jag tror vi ska ta ner tassarna på jorden nu.
Citera
2014-01-10, 19:36
Medlem
Gertrud1s avatar
Ja tycker nästan lite synd om dig. Mannen vill ligga.
Jag tror snittet för hur stor del av den kvinnliga befolkningen som är liggbara för killar är 30 % För vissa män är siffran väldigt mycket högre. Att han håller på så där med dig är ju för att du tillåter det.

Du är kanske inte så van vid öppet flörtande, men det är en del av jargongen bland vissa män. Han sexflirtar med dig. Ja han vill ligga, och han skulle väl antagligen göra det om risken att frun inte kom på honom.

Sedan om det är så smart att skita där man äter är ju en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in