1: Killen hade ett vansinnigt bekräftelsebehov vilket jag i slutet inte orkade med att mata.
2: Beror väl på vem av oss man frågar. Hade jag matat hans behov (nej, inte rent sexuellt så utan det ständiga "se mig, ta på mig, krama mig, älska mig, beröm mig, uppskatta mig, ta hand om mig!") så hade det kanske inte hänt, men han kunde å andra sidan ha taggat ner det behovet en aning och på så vis inte behövt vara otrogen för att få bekräftelsen han ständigt suktade efter.
3: Absolut (se ovan), men jag hade inte gjort annorlunda än vad jag gjorde om jag idag fått chansen att göra på annat sätt.
4: Nej, inga spår alls. Killen var (är) en åsna som alltid lyckas göra sig osams med sin omgivning genom sitt beteende och sitt behov av att alltid vara störst, bäst och vackrast.
Hade det varit mitt ex före honom som varit otrogen så hade jag nog påverkats mer eftersom jag ser honom som en vettig människa rent generellt, medan denna killen är allt utom vettig
Lever idag i en trygg och bra relation med (snart) två kids, hus och allt annat som ska ingå så slutet gott
Edit: Kan tillägga att jag inte fick reda på hans otrohet förrän efter att vi gjort slut (och då av hans bästa kompis), så det var inte det som gjorde att det sprack men det satte absolut spiken i kistan om att det var fullständigt slut och inte bara en paus.