• 1
  • 2
2014-01-18, 09:57
Medlem
En kvinna hölls fånge o misshandlades i typ 3 dygn tills hon lyckades rymma.

Några som vet något?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18189262.ab
Citera
2014-01-18, 10:14
Moderator
v50s avatar
Lite citat

Citat:
En man i 30-årsåldern i Gislaveds kommun har anhållits misstänkt för bland annat grov misshandel, grovt olaga hot och olaga frihetsberövande. Mannen ska ha misshandlat och hållit en jämnårig kvinna fången under flera dagar, uppger SVT:s Jönköpingsnytt.
Citera
2014-01-25, 21:09
Medlem
kimbooos avatar
Jag står väldigt nära offret och har mycket information vad gäller både den grova misshandeln, hoten mm. Och vet vem GM är. Är det okey att ge ut personuppgifter innan GM är dömd? Det finns minst en tråd om honom på FB redan.
Citera
2014-01-25, 22:03
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimbooo
Jag står väldigt nära offret och har mycket information vad gäller både den grova misshandeln, hoten mm. Och vet vem GM är. Är det okey att ge ut personuppgifter innan GM är dömd? Det finns minst en tråd om honom på FB redan.
Ja, det är OK, men maska gärna namnet lite grann; t.ex "M*rtin B*ck".
Citera
2014-01-26, 19:17
Medlem
kimbooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ja, det är OK, men maska gärna namnet lite grann; t.ex "M*rtin B*ck".

OK, tack för svar! Detta måste spridas, killen är en feg råtta som ger sig på någon som är tre gånger mindre och dessutom kvinna!
Citera
2014-01-26, 19:59
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
OK, tack för svar! Detta måste spridas, killen är en feg råtta som ger sig på någon som är tre gånger mindre och dessutom kvinna!
Vad väntar du på? Ut med all information du har.
Citera
2014-01-27, 15:31
Medlem
kimbooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
En kvinna hölls fånge o misshandlades i typ 3 dygn tills hon lyckades rymma.

Några som vet något?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18189262.ab

(FB) Hotade skära fingrarna av arbetsgivare
Detta är GM, jag tänker dock inte ge ut några uppgifter om offret.
Förutom att jag aldrig har sett någon som ser ut som henne efter en misshandel.

GM har tidigare påstått att han är fullvärdig medlem i bla bandidos , någon som vet något om detta?
Citera
2014-01-27, 15:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det antyds att GM skulle vara medlem i Romano Sandviken.
Isåfall Zigenare alltså.
Citera
2014-01-27, 15:56
Medlem
kimbooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det antyds att GM skulle vara medlem i Romano Sandviken.
Isåfall Zigenare alltså.

Enligt rykten påstår han att han var medlem i Romano Sandviken nu senast, och enligt honom är han hel Rom. Men han verkar prata lite för mkt.
Tidigare har han tydligen (enligt sig själv) vart medlem i Bandidos, Black Cobras, La Familia mm.
Kan detta stämma?
Hur ser Romer på kvinnomisshandel?
Citera
2014-01-27, 16:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Enligt rykten påstår han att han var medlem i Romano Sandviken nu senast, och enligt honom är han hel Rom. Men han verkar prata lite för mkt.
Tidigare har han tydligen (enligt sig själv) vart medlem i Bandidos, Black Cobras, La Familia mm.
Kan detta stämma?
Hur ser Romer på kvinnomisshandel?
Om det är så att bara hittar på att han är Zigenare, för att skryta, så är det nog första gången i världshistorien som det händer.

Hur Zigenare rent allmänt ser på kvinnomisshandel vet jag inte. Det enda jag kan komma på är fallet i Lund där en Zigenare & hans släkt höll ex-frun inspärrad i veckor där hon våldtogs, misshandlade, fick håret avklippt osv. (FB) LUND: Kvinna våldtagen och inlåst i 16 dygn 2013-09-23
Citera
2014-01-28, 16:44
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Det roliga i det hela är att knappt någon känner till honom i Hudiksvall . Hörde runt och sammanfattat " En mongolid" och du får nu tänka på att de så kallade yrkeskriminella på orten är väldigt begränsad . Tur man flyttade från Hälsingland åratal tillbaka , säger då det .
Citera
2014-01-28, 23:11
Medlem
kimbooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Det roliga i det hela är att knappt någon känner till honom i Hudiksvall . Hörde runt och sammanfattat " En mongolid" och du får nu tänka på att de så kallade yrkeskriminella på orten är väldigt begränsad . Tur man flyttade från Hälsingland åratal tillbaka , säger då det .

Det verkar stämma, ja!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in