Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-14, 03:20
Medlem
Knns fr uppgjort fr att jag ska gilla det. Alltid lskat Carina Berg dock, snygg och trevlig : )

Kommer inte titta mer.
Citera
2014-03-14, 09:26
Medlem
Nochillss avatar
Tv nervsa blondiner going Stateside i en Camaro kan aldrig bli fel.

Speak English Goddammit!
Citera
2014-03-14, 12:51
Medlem
Engelskan r p hgre niv n Morgan och Ola-Connys tminstone. :-)
Citera
2014-03-14, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miniflisan
Ngon mer n jag som reagerade ver hur skrmmande sckig och otrnad Meltzer var..? Jag hade ngon slags bild av att hon skulle vara frisk och hurtig. Pensionrerna i Florida framstod ju som hurtigare i jmfrelse...

Det var hon skert ocks innan hon drabbades av brstcancer och efter alla turer med operation och cellgifter r det nog inte s konstigt att hon inte r i sitt livs bsta form.
Hon nmde nr hon skulle wrestla att hon var nyopererad p hela vnster sida av verkroppen. Sen slngde hon peruken i brjan nr dom kte ivg med bilen.[/quote]

Det har jag missat. D fr jag urskta mig.
Citera
2014-03-14, 15:01
Medlem
tomperss avatar
Fi fan vad fnittrade och fjortisaktiga de r. Verkar inte finnas s mycket i skallen p de dr. Kan inte ens flla ner taket...

Dessutom ser de sjuuuukt slitna ut i fejjan nr de inte har sin "vanliga" tv-sminkning p sig.
Citera
2014-03-14, 15:48
Medlem
Sweeper80s avatar
Wow - en TV-snd semestervideo frn tv korkade blondiners betalda utlandsvistelse...
Citera
2014-03-14, 18:37
Medlem
Tyckte det var lite vl mycket drama ver saker och ting. Rtt jobbigt i lngden.
Men ska fortstta kolla fr att se om det blir bttre.
Citera
2014-03-15, 12:06
Bannlyst
Detta r ju presic som Fr vi hnga med fasst i usa. De kan vl beska stllen istllet fr personer. nej d r morgan och ola connys program bttre
Citera
2014-03-15, 19:14
Medlem
Funkydudes avatar
Direkt nr man ser namnet p programmet vet man ju vad som vntar. r exakt samma som t.ex. valfritt F&F-show dr de r i USA eller nu senast "En stark resa med Morgan och Ola-Conny". Skillnaden r ju att Filip och Fredrik iaf fr tio r sedan var jvligt nyskapande och frscha. Man tyckte (iaf jag) att de var fantastiska och garvade gott t deras upptg. Morgan och Ola-Conny blir lyteskomik istllet men ven sdant fungerar. lskvrda snubbar hur som.

Hr mste man inte bara tycka Berg och Meltzer r "ok" utan verkligen gilla dem fr att detta ska fungera i mer n ett enskilt avsnitt. Det r det nog f som gr, tror inte de har den typen av fans. Man frsker gra ngot grabbigt men vill ha tv "roliga" kvinnor i rollerna. D de inte kommer gra ngot eller trffa ngon utver det vanliga i denna serie hnger allt p att man skrattar med och t programledarna. Meltzer r rolig i sina bsta stunder men parodiserar d ngon kndis, det kommer det inte bli ngot av hr. I lngden r hon extremt gapig. Berg knns gemytlig och bra p att agera just programledare. Men inte att vara rolig och intressant och direkt brande i en tv-serie.

Nej, det hr blir ingen succ. Men samtidigt hade de nog inte kunnat gra det s pass mycket bttre med detta upplgg och dessa personer inblandade.
Citera
2014-03-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Engelskan r p hgre niv n Morgan och Ola-Connys tminstone. :-)

Tja frvisso, men det r den vl p vilken dement, lobotomerad, gammal, stroke patient-finne som helst?...

Jag var rtt hststenad nr jag sg avsnittet och d var det skoj, - s, ett tips till de som hyllar Loreen allts...
Citera
2014-03-16, 16:52
Medlem
gulaLejonets avatar
vilka stllen kommer dom beska under resan?
Citera
2014-03-16, 22:42
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Berg knns gemytlig och bra p att agera just programledare.
Bertta om en typisk situation dr gemytligheten framtrder i Berg?, frsker du sga att hon r trevlig bara med ett annat ord? http://www.synonymer.se/?query=gemytlig
Senast redigerad av Herr Bkberg 2014-03-16 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in