Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-19, 20:36
Medlem
trtrtrtrs avatar
Blir nog ett tredje första maj med SvP verkar det som. Jag kommer gå med en ljusgrön cykelhjälm så att alla i SvP som undrat vem jag är känner igen mig
Senast redigerad av trtrtrtr 2014-03-19 kl. 20:39.
2014-03-19, 20:38
Medlem
Naturochtraditions avatar
Bra initiativ på paroll.

Vänstern vill väl se en europeisk överstat snarlik sovjet.
2014-03-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Blir nog ett tredje första maj med SvP verkar det som. Jag kommer gå med en ljusgrön cykelhjälm så att alla i SvP som undrat vem jag är känner igen mig
Undra om JDG eller Söderman kommer delta i demon? I så fall kan du ju utmana till offentlig debatt om kristendom
2014-03-19, 21:49
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
När kommer ni till Malmö/Skåne?
2014-03-19, 22:05
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Undra om JDG eller Söderman kommer delta i demon? I så fall kan du ju utmana till offentlig debatt om kristendom
Det ryktas att SvP kommer ha alkolås på demonstrationståget så om vi inte vill stå stilla på Västra Torget hela dan bör Jonas inte dyka upp. En debatt om kristendom hade varit kul men föga givande då det är svårt att debattera med folk som tror på sagofigurer, oavsett hur många krångliga begrepp de använder och oavsett hur mycket menlös historia de talar. Jag får fokusera på att brottas med rödingarna om de kommer för nära.
Senast redigerad av trtrtrtr 2014-03-19 kl. 22:51.
2014-03-19, 22:56
Medlem
nerdys avatar
Nope, fuck detta. Jag ska gå i ett fett 1-maj-tåg, sjunga och skandera för full hals och festa gärnet på kvällen. Pallar verkligen inte springa efter fler nassar på 1-maj längre.
Hoppas alla andra rödingar gör som jag. Är trött på nassarna nu.
2014-03-19, 23:21
Bannlyst
Citat:
Tror inte Jonas kommer att delta. Men jag kan förstås ha fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Vad menar du? Partiet är aktivt på flera orter i Skåne.
2014-03-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Nope, fuck detta. Jag ska gå i ett fett 1-maj-tåg, sjunga och skandera för full hals och festa gärnet på kvällen. Pallar verkligen inte springa efter fler nassar på 1-maj längre.
Trägen vinner. Rödingar börjar alltså ledsna på motdemos.
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
SvP besökte ju Malmö nyligen. Har du inte hört talas om det?
2014-03-19, 23:59
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Vad menar du? Partiet är aktivt på flera orter i Skåne.

Menar när ni har en större demostration?
Hur stort är SvP i Malmö?
2014-03-20, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Det ryktas att SvP kommer ha alkolås på demonstrationståget så om vi inte vill stå stilla på Västra Torget hela dan bör Jonas inte dyka upp

OnT: Kommer det haka på några trubadurer?
2014-03-20, 11:20
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy

Jag förstår att du har gett upp, det kan inte vara lätt att misslyckas gång på gång med att stoppa nationalistiska demonstrationer. Nu hoppas jag att du uppmanar kamraterna i RF och AFA att ge upp också så att vi slipper dessa träskallar i Jönköping.
2014-03-20, 11:54
Medlem
Citat:
Trägen vinner. Rödingar börjar alltså ledsna på motdemos.

Men snälla.. Du verkar inte vara den mest smartaste individen eller så är din uppgift att bara sprida propaganda.

Detta med SvPs 1sta Maj har ju varit på tapeten hela tiden. Fråga är ju alltid om man ska åka efter nassarna eller ska man köra en egen grej. Inte fråga om att man inte vill motdemonstrera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in