2014-03-22, 02:18
Medlem
Kashis avatar
Kör lite LoL med henne och försök få henne att fastna, sen när hon nöter riften match efter match så kan du smyga tillbaks till Dota2 och då vill hon inte längre spela såna krångliga spel.

(Eftersom hon förmodligen kan kicka lite ass på LoL)
Citera
2014-03-22, 02:22
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Påstå att ni är fullt lag och det tyvärr inte finns någon plats när ni väl ska spela. Sen kanske du skulle kunna dra några games med henne och hoppas de mättar hennes behov
Citera
2014-03-22, 06:50
Medlem
Kickexs avatar
Kan man vara en större tönt? Jag menar allvarligt...
Citera
2014-03-22, 08:14
Medlem
Flo-Ridahs avatar
Dumpa henne och spela DOTA2 själv på ditt rum - för det verkar vara det du vill innerst inne.

Hon vill göra något MED dig - har det slagit dig? Att det sedan råkar vara ett datorspel beror på att det är det enda du gör vid sidan om att äta, skita och sova. Herregud människa - ta dig i kragen och gå ut i solen - det är inte så farligt som du läst på forumen att det är.
Citera
2014-03-22, 08:47
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Kan man vara en större tönt? Jag menar allvarligt...

Begåvat troll eller extrem tönt. Finns andra gamernördar som skulle offra ett finger för att ens ha en flickvän, och en testikel om hon dessutom intresserade sig för dataspel.

TS är även världens sämsta pedagog. Hur svårt kan det vara att lära henne spelka efter sin förmåga, och undvika kills med mindre risktagande? Och vafan spelar det för roll om laget blir lite sämre, om det funkar som i de lagspel jag spelar får man ju möta sämre lag då så det jämnar ut sig. Jösses vilken idiot.
Citera
2014-03-22, 08:59
Medlem
Katzyns avatar
Men fyfan vilken tönt. Din tjej gör en tapper insats att intressera sig och delta i dina intressen för att få spendera tid med dig, eftersom du uppenbarligen tycker att ditt lag i Dota är viktigare än din flickvän. Men det gillar du inte för du vill hellre runka ensam i mörkret i en gammal tubsocka, upplyst endast av datorskärmen.

Varför ska du ens ha en flickvän?
Citera
2014-03-22, 09:04
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Lösningen här är väl inte att hon slutar spela, utan att du ibland spelar med henne istället för dina kompisar, i ett lag på en lägre nivå. Problemet verkar ligga hos dig, inte hos henne.
Citera
2014-03-22, 09:08
Medlem
Är du seriöst TS???? Hon är intresserad av ditt intresse så lär henne! Alla är noob ibörjan så lägg av med skitsnacket. Du låter som den största sopan någonsin.

Låt henne supporta dig i lane och hjälp henne där.

Hoppas hon dumpar dig, hon förtjänar en bättre kille än en duchbag som skriver en elak tråd om henne.
Citera
2014-03-22, 09:14
Medlem
RadikalFails avatar
Låt hon öva så ska du se att hon äger röv om hon har intresse för dota.
Citera
2014-03-22, 09:39
Medlem
xtraStors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElderTitan
Det började med att min flickvän helt plötsligt frågade om hon fick vara med när jag och mina kompisar skulle till att börja dra igång vår spelsession. Jag sa på ett vänligt men bestämt sätt att nej, det händer inte. Du kommer likt alla andra vara värdelös i början och förstöra för laget genom att ge motståndarna kills....RAGE! Det var ett svar hon absolut inte tolererade och hon hävdade bestämt att hon skulle vara med. Jag blev nästan rädd för min egen flickvän för första gången någonsin.

Det blev rejält jobbigt att behöva förklara för mina vänner i Skype att hon tyvärr skulle vara med. Det absolut värsta av allt var däremot när vi väl spelade... hon var såklart extremt dålig, men det värsta var att ingen vågade säga något. Tillslut var det någon ryss från motståndarlaget som skrev in-game att hon var den sämsta han hade sett spela Dota 2. Då blev jag tvingad till att gå in och försvara henne när jag egentligen höll med ryssen.

Allt det här hade inte varit något större problem, utan mest en jobbig händelse som man kan lämna bakom sig, om det inte vore för den detaljen att hon FORTFARANDE ENVISAS med att vara med! Hur ska jag lösa det här egentligen? Det värsta är att hon inte är mycket bättre än nu, men ingen vågar kritisera henne. Dota 2 är min största passion och vill tyvärr inte blanda in henne i detta.

HAHA förjävla roligt, hur fan kan ingen våga säga hur jävla kass hon är? Säg att hon suger något fruktansvärt och att hon ska lira lite själv.. Lär henne hur man gör? Men glöm inte den viktiga detaljen, säg att hon suger
Citera
2014-03-22, 09:57
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElderTitan
Alltså visst om det hade varit så enkelt. Men jag tror inte riktigt du förstår situationen helt. När jag spelar min Elder Titan är jag KUNG. Jag hade inte haft något emot att även ha en drottning, men nu är hon ganska långt ifrån det.

Du får väl spela lite själv med henne utan dina polare helt enkelt. Gör ett nytt konto och lira med henne mot scrubs i en tvåstack. Känns lite aspigt att sitta och klaga över hur bra du är med ET och hur din tjej drar ner dig. Du kommer torska din brud om du prioriterar dataspelen före henne.

Annars får du väl lära upp henne med EN enkel hardcoresupport och låta henne wardhora. Många som spelar är ju värdelösa feeders ändå, och då får ni iaf ward/courier.
Senast redigerad av TheBIT 2014-03-22 kl. 10:00.
Citera
2014-03-22, 10:07
Medlem
Nefelibatas avatar
Skämtar du med mig?! Din tjej (som jag inte fattar hur du lyckats fångas med tanke på vilken patetisk person du verkar vara) vill göra något med dig. Hon vill därför spela eftersom att hon vet hur djävulskt mycket tid du lägger ned på spel och dessutom verkar hon tycka att det är kul. Istället för att ha en kille som visar henne hur man gör och som sätter sig ner och spelar med henne ibland, får hon en sur kille som inte ens vågar säga det rakt ut. Skitstövel. Tillochmed min bror låter mig spela ibland, du är hennes pojkvän och blir sur som någon liten fjortis!?

Gör slut och sätt dig och runka i ditt mörka rum istället. Många killar skulle tycka att det var asnice med en tjej som också ver intresserade av spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in