Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2014-03-25, 08:35
Medlem
Hall!

som rubriken lyder s har jag inte haft ngon anledning att sluta med spice, d menar jag, att jag kan jobba/skta skolan osv etc utan att fucka upp allting pga spicet. Bortsett frn vad fubenacan gav fr abs..

Iaf, Det var inget konstigt, vi satt ngra polare mitt p dagen alla lediga och puffa p lite nice pulver (d vi r s inrkta p skiten att vi inte orkar eller knner fr att blanda ut de). Min polare drog i sig en bong av de hr och la sig sedan ner fr att decka.

Det tog inte lng tid innan han reste sig upp igen helt borta frn verkligheten och hngde ver min andra vn med fragma i hela kften och skriker: nej, nej, nej AAAAAJAAAAAAAAAAAJmed upp sprrade gon som att han sg ngot sjukt komma emot han och gud vet vad?! han fortstter skrika ut allt det och d menar jag verkligen SKRIKA, De gick sedan ver till helt jvla panik skrik som pgr i ver 1 timme konstant vrl skrik.. i detta lge var alla vi som satt dr helt panik slagna och trodde helt serist att han skulle d..

Nr han efter frsta panikskriken r klar och deckar igen s brjar allting om igen.. han skriker och skriker och slnger sig runt i hela rummet och fr in en fet jvla hger p sin bsta polare. Han fortstter att skrika och krampar samt som fragman fldar frn munnen, vi var tvugna att hlla fast honom och hlla fr munnen d vi visste redan att grannarna LR ju ha ringt snuten.
Och s hr fortstter det kanske 1 timme till, s sammanlagt hll hela psykosen p 3-4 timmar med konstant vrl skrik, slag och sjuka meningar som ja skrev ver.

Jag har vart med om mnga sjuka spice psykoser men den hr tog mig d fan ver huvet. Det var s jvla fruktansvrt sjukt s vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva mer, har brukat mycket en lngre tid och suttit institutioner och en massa 12steg men aldrig knt att jag velat gett mig med skiten. Men nu, nu vgar jag fan inte anvnda n mer..

Killen mr bra nu fr vrigt, efter 4 timmars sovande efter psykosen s vaknar han upp och ber oss mecka pipan......... han kommer inte ihg ngonting, och anledningen till att vi inte ringde snuten som dem flesta kommer kommentera under nu r fr han vart med om liknande grejer tidigare ( Dock aldrig s hr intensivt och sjukt) + att akuten ligger 5 min bredvid.

S efter den hr helgen lever jag ett drogfritt liv!
Citera
2014-03-25, 09:14
Medlem
Galetnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAskater

Iaf, Det var inget konstigt, vi satt ngra polare mitt p dagen alla lediga och puffa p lite nice pulver (d vi r s inrkta p skiten att vi inte orkar eller knner fr att blanda ut de). Min polare drog i sig en bong av de hr och la sig sedan ner fr att decka.
Det r vll inte s konstigt att han fick en panikngestattack nr han bongat rena cannabinoider! r ju helt sjukt ltt att rka ta fr mycket, hnt mig sjlv och d mr man fan inte bra. Aldrig mer rent pulver, rker endast rkmixar nu. De f gngerna jag ftt bieffekter/grov at frn spice har varit nr man rkt rent.
Citera
2014-03-25, 09:18
Medlem
O-Lyckligs avatar
Frstr mig inte p det hr med syntetisk "cannabis"; ingen vet de lngvariga effekterna av det s det kan vl inte vara ngon med en, frmodad, framtid som rr skiten?

Cannabis r tminstone en vldokumenterad drog om man nu har ett behov av att faktiskt frst sig p skit serier som "How i met your mother" med flera.

Sknt att hra att du numera r drogfri Ts.

M gott
Citera
2014-03-25, 09:18
Medlem
Emoekkels avatar
Jag har ocks en kompis som bongat spice, han gjorde det konstant i typ 2-3 mnader.

Han gr typ inte att snacka med lngre, han r typ helt dum i huvudet.
Citera
2014-03-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoekkel
Jag har ocks en kompis som bongat spice, han gjorde det konstant i typ 2-3 mnader.

Han gr typ inte att snacka med lngre, han r typ helt dum i huvudet.

P vilket stt har han blivit dum? Nedsatt kognitiv frmga eller helt enkelt bara kommit att bli en mnniska man kan tro ha frlorat halva sin intelligens?

Jag tycker att det r intressant hur vissa blir efter att ha rkt dessa cannabinoider. Fr en tid sedan var jag inne p en avgiftning dr jag mtte tv andra som rkt mycket av dessa och de hade bde tics, sg dende ut och hackade nr de pratade. Det lt helt fruktansvrt rligt talat. Skrmmande mer eller mindre.

Hoppas att din kompis mr bttre TS. Det r kul att hra att du lagt ner och jag hoppas att du hller dig till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in