Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-21, 21:31
Medlem
LFEs avatar
Aegis du låter som en platta som är satt på rewind och play ;-) Inte mycket av mitt inlägg nådde dig, va?
2014-04-21, 21:35
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Aegis du låter som en platta som är satt på rewind och play ;-) Inte mycket av mitt inlägg nådde dig, va?

Jo, tyvärr känner jag väl igen ditt regurgiterande av malätna gamla rödingmeriter från "fornstora dar", men den vänstern existerar inte längre ser du. Varför tar du inte och mejlar Löfven och frågar vad som dryftades på Bilderbergmötet förra året i stället?
2014-04-21, 21:36
Medlem
LFEs avatar
Fast nu får du faktiskt ta och läsa inlägget igen för det stämmer faktiskt bra på förra årets demonstration : )
2014-04-21, 21:54
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Fast nu får du faktiskt ta och läsa inlägget igen för det stämmer faktiskt bra på förra årets demonstration : )

Ser du inte humorn i ditt inlägg? En enda dag på året så går ni rödingar ut och leker arbetarklasskämpar och de övriga 364 dagarna pissar ni istället på arbetarklassen.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-21 kl. 21:56. Anledning: Ord
2014-04-21, 21:57
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Trams och sedvanligt skitsnack...

Finns bara en demonstration för Svenska arbetare, vill man stödja den Svenska arbetaren finns inga andra alternativ idag...
2014-04-21, 22:21
Medlem
LFEs avatar
Jag ville säga något om fabrikerna som flyttar men som ni inte nämner och kapitalet som breddar sin maktbas medan ni vill komprimera fackets men det är inte värt det. Jag nämner det bara då mitt inlägg var lika långt som det förra vilket fick ett skitsvar från dig som respons.

Hare så kul, det svenska folket kommer att döma er.
Senast redigerad av LFE 2014-04-21 kl. 22:26.
2014-04-21, 22:44
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:

Och historien kommer döma er, hårt. Ni som verkade för lönedumpning, försämrad arbetsrätt, nedmonterad välfärd och ett otryggt samhälle. Du är en del av en global rövarkapitalism.
2014-04-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Och historien kommer döma er, hårt. Ni som verkade för lönedumpning, försämrad arbetsrätt, nedmonterad välfärd och ett otryggt samhälle. Du är en del av en global rövarkapitalism.

Segraren skriver historien..

Vinner dom, så kommer framtidens kreol-människor knappast att veta bättre än att hylla sina skapare!! Någon enstaka kanske har förmåga att se vad som förevigat förstörts när han hittar någon rest av västerländsk kultur som mångkulturalisterna misslyckats med att städa undan!

Vinner vi däremot... tja då är vi nog för evigt vaccinerade mot folksplittring och raslig infiltration!!
2014-04-21, 23:10
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag ville säga något om fabrikerna som flyttar men som ni inte nämner och kapitalet som breddar sin maktbas medan ni vill komprimera fackets men det är inte värt det. Jag nämner det bara då mitt inlägg var lika långt som det förra vilket fick ett skitsvar från dig som respons.

De marxistiska fackföreningarna skapar bara arbetslöshet genom att driva upp lönerna över jämviktsnivån och den enda period där Sverige sluppit detta var under Folkhemstiden till följd av Saltsjöbadsavtalen.
2014-04-21, 23:50
Medlem
LFEs avatar
Så söta ni är. Vi (jag?) verkar för både lönedumpning samtidigt som min sida vill trycka upp lönen över jämnviktsbalansen vad det nu än är.

Mycket kvar att jobba på där.
2014-04-22, 00:04
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Så söta ni är. Vi (jag?) verkar för både lönedumpning samtidigt som min sida vill trycka upp lönen över jämnviktsbalansen vad det nu än är.

Ja, du kan ju lika gärna hävda att din sida vill ge en miljard sek till alla människor på jorden, det låter också bra, men likväl verklighetsfrånvänt. Med den massinvandring ni verkar för bidrar ni till nedmonteringen av Sverige som välfärdsstat, till arbetslöshet och till lönedumpning. Ni är storfinansens lakejer.
2014-04-22, 00:16
Medlem
Citat:

Grattis, ett steg i sjukdomsinsikten även om du inte tar det på allvar. Det var inte våra ord du precis skrev, utan er rödigars egna. Inte kan vi hjälpa att ni bygger era dogmer på 163 år gamla skrifter utav en gubbe som själv sagt han absolut inte ville kallas marxist efter att han såg hur dessa tillämpades. Detta i kombination med den lilla logik ni besitter defönstreras så fört ni ser brun hy. Då blir resultatet precis det du just ironiserade dig över.

Lenin var det visst som sa det, skitsamma. ni är dumma.
Senast redigerad av 9.0mm 2014-04-22 kl. 00:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in