Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 13:00
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Och vilken undersökning väljer du då att hänvisa det stödet till min herre?

Människor som stödjer nazistens indirekta dödshot i och med kan vi klara oss utan. Det är fruktansvärt dåligt av nazisternas ansvariga att inte ha tutat i sina följare att inte uttala sig på det sättet. Man kan inte ta dessa personer seriöst.
Borde vara Sd's väljare som åsyftas, dom kallas ju lustigt nog nazister titt som tätt i media.

Indirekt dödshot?
Inte direkt va?

Men att placera ut bomber som någon korkad antirasist gjorde, det tycker du är okej?

Antirasisterna upprepar samma paroller som kapitalet godkänt, kanske dags att pröva något nytt?
Senast redigerad av Quwaesad177 2014-05-01 kl. 13:04.
2014-05-01, 13:01
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Varför står tåget stilla?
Något som jäckar framför?
Motdemonstranterna har satt sig ner. Det visar sig vara för svårt för polisen.
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Blir det inte fler knallskott än 1?
Medlem
tj.s avatar
Enligt JPTV har motdemonstranterna börjat ta till hästavföring mot SvPs demonstrationståg.
2014-05-01, 13:02
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Motdemonstranterna har satt sig ner. Det visar sig vara för svårt för polisen.

De brukar engagera sig i den formen av protest, det är väl bara att köra över dem med polisbil som polis faktiskt gjort vid ett tillfälle (kan vara det roligaste jag sett på film någonsin).
2014-05-01, 13:02
Bannlyst
Rödingar har kastat färgbomber på polisen, och även flaskor vad det verkar. Har dock inga bilder än så länge, då det verkar ske en bit utanför demonstrationståget.
2014-05-01, 13:03
Medlem
SilentVictorys avatar
https://twitter.com/LisaRostlund/sta...866944/photo/1

Ja vad säger man? Det var en hel del folk där som nog inte lär flytta på sig i första taget.
2014-05-01, 13:03
Medlem
Dags för Polisen att göra sitt jobb! Rensa gatan från rödingarna!
2014-05-01, 13:05
Medlem
Snart kommer ordern "Kedja!" och "Framåt!" och så börjar hästfolket trampa ned vänstern

http://youtu.be/DGfGrUZvYCc?t=1m30s
Senast redigerad av h936860 2014-05-01 kl. 13:07.
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Har en fråga till er som stödjer svp. Dom tycker ju att alla som inte är etniskt svenska ska vara inom sveriges gränser...Har ni ingen vän eller arbetskamrat med utländsk bakgrund?

Man måste komma ihåg att antivita, kanaliserat via dagens politik, är av uppfattningen att alla som är etniskt svenska inte skall vara inom Sveriges gränser. Medan man samtidigt antyder att vi som är etniskt svenska inte skall vara någon annanstans heller. Eftersom jag även har svenska vänner menar jag att den bästa lösningen på rådande problematik är att mina svenska vänner inte skall behöva känna sig förföljda och hatade i sitt eget land. Förhoppningsvis kan jag vara vän med någon oavsett om de bor på annan ort.

Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Tror Ni att Ni någonsin kommer påverka någonting

Antivita måste numer titta under sängen om nätterna för att inte se "nazister". Påverkat har vi redan gjort och detta är bara början.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
Dags för Polisen att göra sitt jobb! Rensa gatan från rödingarna!

Japp bara till att gå loss på dem med batonger och hundar
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
De brukar engagera sig i den formen av protest, det är väl bara att köra över dem med polisbil som polis faktiskt gjort vid ett tillfälle (kan vara det roligaste jag sett på film någonsin).
Jag tror nog att en sittprotest är rätt vanligt inom alla former av protester, och är det inte idag SvP och alla likasinnade ska visa sin bästa sida och sen kapitalisera på vänsterns idioti och våldsförhärligande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in