Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 13:17
Medlem
Nu jävlar, polisen har tagit fram megafoner och beordrar folket att skingra sig annars kommer de att vidta åtgärder. Enligt JP

Snart beordras det framåt för hästarna
2014-05-01, 13:18
Medlem
Zloths avatar
polisen i sverige är verkligen sämst. varför går man inte bara in med batong och slår skiten ur dessa hipsters??
Medlem
In o veva med batonger och p-spray tack!
Medlem
KUSEs avatar
Ja nu svider det rejält för de stackars flintskallarna. Ett stort gäng antirasister är samlade och sittdemonstrerar.

När man inte ens kan ta sig fram på en gata borde man trots förståndshandikapp förstå att man inte är välkommen. Det enda som skulle kunna göra det hela bättre är om nassarna blir tilldelade lite hederligt kokstryk också.
Medlem
Dags för polisen att börja avancera kanske? För helvete
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Jag har alltid tyckt att Jönköpingspolisen är hårda, och väntar just nu bara på att de ska spänna musklerna. Men jag börjar tappa hoppet, förmodligen känner polisledningen att de har för många medieögon på sig för att agera som de brukar.
Det är många protokoll som ska följas och det är extra viktigt att göra allt rätt idag, minsta miss kommer att malas i våra medier i minst tre dagar framåt. Dessutom vore det idioti att använda övervåld mot motdemonstranter som använder passivt motstånd.
2014-05-01, 13:20
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Ja nu svider det rejält för de stackars flintskallarna. Ett stort gäng antirasister är samlade och sittdemonstrerar.

När man inte ens kan ta sig fram på en gata borde man trots förståndshandikapp förstå att man inte är välkommen. Det enda som skulle kunna göra det hela bättre är om nassarna blir tilldelade lite hederligt kokstryk också.

Du är väl inte för demokrati heller? Ditt jävla kommunistsvin.
Medlem
Quwaesad177s avatar
Väldigt störande hur många det är som sväljer kapitalets lögner, hoppas alla "goda" antinazister och antiraster är stolta över att de valt kapitalets sida.
Spyr
Medlem
namgrebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Jag har alltid tyckt att Jönköpingspolisen är hårda, och väntar just nu bara på att de ska spänna musklerna. Men jag börjar tappa hoppet, förmodligen känner polisledningen att de har för många medieögon på sig för att agera som de brukar.

Om jag inte har helt fel så har man hämtat in en massa poliser utifrån, så det är inte nödvändigtvis Jönköpingspolisens samlade kapacitet som står där och överväger vad nästa steg ska bli.
Bannlyst
Stolta nationalister, vackert att beskåda!
https://www.facebook.com/tidningenRe...type=1&theater

Den germanska krigarprinsessan Anna Jonsson går längst fram, starkt!:
https://www.facebook.com/tidningenRe...type=1&theater
2014-05-01, 13:21
Medlem
Nu mobiliserar polisen. För bort landsförrädarna nu.
2014-05-01, 13:21
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE

Stryk av vilka då? Vänsterns low-trash hipster människor? Har dessa ens slagits förr?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in