Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 13:54
Medlem
Firewaias avatar
4 livesändningar.
http://svm.besaba.com/
2014-05-01, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
4 livesändningar.
http://svm.besaba.com/

fin länk, tackar.
2014-05-01, 13:55
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Kyrkklockorna i Jönköping ringer för att Jesus var jude. Jesus gillar inte heller SvP har jag hört.

Jesus gråter så att det skvalar när han ser vilket avskum det är Han offrade sig för... ack ack.
Medlem
Sverige2025s avatar
Varför inte köra iväg kommunist drägget som sitter i vägen för? Lite tårgas och en massa härlig polisbrutalitet så kommer marxist slöddret springa hem och kissa i byxan.
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Känns det inte lite patetiskt att sitta och hetsa om vem som är mest våldsam av 2 notoriskt våldsamma falanger? "Han började, ne HAN började! wuääääh"....

SvP är pacifister. Våldsvänstern är en öppet multikriminell terrorrörelse.
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Kyrkklockorna i Jönköping ringer för att Jesus var jude. Jesus gillar inte heller SvP har jag hört.
Han var mindre förtjust i månglare, judar och kapitalister.
Du vet, han sparkade ut månglarna ur templet och judar som lögnare och djävulens barn (& mänsklighetens fiender 1 Thessalonians 2:15) och sist det där om kamelen, nålöga och om rika kan komma in i himlen.
2014-05-01, 13:56
Medlem
Fy fan för aftonhoran, "marschen gick fredligt till och den är nu avslutad" lögner, lögner och åter lögner.

Men jag kan inte komma ifrån att jag vill ligga med brunetten som håller i sändningen.

edit: "det har inte varit några problem" sa bruden på aftonbladet som jag vill knulla
Senast redigerad av h936860 2014-05-01 kl. 14:02.
2014-05-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nationalist tog tillbaka stulen fana. Polisen lät tjuven gå men grep nationalisten.
Klassiskt.

Det understryker bara hur offervilliga dessa svenskar hjältar är som gör det som resten av oss är för fega för att göra
2014-05-01, 13:57
Medlem
Busstations avatar
Off topic, men varför i helvete get Expressen ett litet skitparti som F! så pass mycket utrymme i sin sändning för?

Snart får väl pensionärspartiet 15 minuters sändningstid.
2014-05-01, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Tror du VERKLIGEN innerst inne på det själv eller?

Varför inte, det är ju sant? Du kan ju bara se vem som stod för våldet den här gången, det var inte SvP.
Medlem
Brightroars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
SvP är pacifister. Våldsvänstern är en öppet multikriminell terrorrörelse.

Hahahaha

Därför de har kopplingar till SMR och knivhugger oliktänkande?

Tycker man ska dumpa allt nazistdrägg med alla stalinistdårar på nån ö i skärgården där de kan slå ihjäl varandra i lugn och ro så samhället slipper lida.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Det understryker bara hur offervilliga dessa svenskar hjältar är som gör det som resten av oss är för fega för att göra
Demonstrationståget står still och vägrar flytta på sig innan polisen har släppt den gripne/omhändertagne nationalisten. Härligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in