Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Slut på Demostrationen nu? Livefeeden inifrån demot försvann precis...

De är tillbaka på torget igen, tydligen skall det bli tal nu
2014-05-01, 14:34
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Får jag då fråga dig om din ariska "bror" i SvP lika mycket värd som din egen bror? Delar du mat och rum med honom om han nu behöver det? Vilket jävla skitsnack!
Ahmed känner jag inte och även om jag känner honom så är han inte lika mycket värd som min mor.
Men så är tydligen dina "bröder" i partiet lika mycket värda som hela din familj, då vet man det.
Var du du som tog upp floskeln om alla likas värde, inte vi.
2014-05-01, 14:34
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Hade inte polisen varit där så hade inget vänsterpack vågat dyka upp. Fega kräk som fungerar som systemets lakejer är vad dessa är. Fattar dom inte ens att storfinansen och den judiska majoriteten garvar åt vilka duktiga marionetter som vänsterpacket utgör? Näsorna är helt klart nöjda över dockorna.
Sluta snacka som att ni har folkligt stöd bakom er för det har ni inte.
Ni är ett gäng bondlurkar som har lite stöd i Värmland, inget mer.
2014-05-01, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Så, för er som undrar varför man genomför sådana här demonstrationer:

Idag har vi slagit besökarrekord på hemsidan. Det är konstant 100-200 personer inne. Vi har fått in beställningar av ett drygt dussin informationspaket och en handfull medlemskap har tecknats. Folk fortsätter strömma in och de flesta läser punktprogram och om vår partiledare. Enligt Google Analytics är över 80% av de som besökt hemsidan idag NYA besökare.

Detta är effekten av demonstration. Uppmärksamhet och att göra namnet känt, vilket får intresserat folk att söka efter mer information. Detta verkar dock inte vänstern fatta, som gång på gång ger oss uppmärksamheten — tack!

De 200-250 nationalister som tagit sig till JKPG idag är hjältar och den aktivistinsatsen är oerhört viktig. Dessutom har folk sköt sig exemplariskt och är utmärkta reklampelare för ett bättre Sverige!
Mycket bra! Och fler ska det bli.
2014-05-01, 14:35
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
De 200-250 nationalister som tagit sig till JKPG idag är hjältar och den aktivistinsatsen är oerhört viktig. Dessutom har folk sköt sig exemplariskt och är utmärkta reklampelare för ett bättre Sverige!
Skött sig exemplariskt genom att en ur demonstrationen valde att slåss med en motdemonstrant. Bra PR!
2014-05-01, 14:36
Medlem
Zluskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Skönt att höra att du kommit ur garderoben.
Hur menar du nu? Tycker "svenskarna åt svenskarna" är lite mesigt för svp.
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Får jag då fråga dig om din ariska "bror" i SvP lika mycket värd som din egen bror? Delar du mat och rum med honom om han nu behöver det? Vilket jävla skitsnack!
Ahmed känner jag inte och även om jag känner honom så är han inte lika mycket värd som min mor.
Men så är tydligen dina "bröder" i partiet lika mycket värda som hela din familj, då vet man det.
Nu är inte jag medlem i SvP, så den biten kan vi skippa framöver.

Men givetvis värdesätter jag min egen familj framför någon annan. Hur dum i huvudet är man om man påstår något annat? Därefter kommer mina vänner.

En för mig okänd människa från ett annat land är inte värd någonting i mina ögon. Men däremot har alla människor ett levnadsvärde (En våldtäktsman och mördare har t.ex förbrukat sin rätt till ett liv) och rätten till ett eget land.

Fru och barn har jag inte, så den biten kan vi också skippa.
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Mycket bra! Och fler ska det bli.

Släppte snuten demonstranten som dom felaktigt grep?
2014-05-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Alla människor är lika värda och SvP står för hat. Hat har inget i en demokrati att göra, tyder ofta på rädsla. Rädsla föder våld.
Hur ska då en demokrati se ut? Att befolkningen bara ska tacka och ta emot sitt eget demografiska förfall och att alla som säger emot ska hängas ut av förtryckarmedia? "Alla människors lika värde" är dessutom en felöversättning.
2014-05-01, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Skött sig exemplariskt genom att en ur demonstrationen valde att slåss med en motdemonstrant. Bra PR!
Han tog tillbaka fanan som någon mongo stal från honom. Det är inga konstigheter utan moraliskt rätt och riktigt på alla tänkbara sätt. Jag förstår att det är lite jobbigt för dig att detta var det värsta nationalisterna gjorde samtidigt som dina polare i skitvänstern greps med stora knivar, narkotikapåverkade och höll på att välta skyltar, när de inte kastade färgbomber och flaskor på polis och journalister. Men det är inte vårt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Släppte snuten demonstranten som dom felaktigt grep?
Det verkar så.
2014-05-01, 14:38
Medlem
mrphonks avatar
Det har också kommit in ett fyrtiotal beställningar av valsedlar, och detta är medan demon fortfarande pågår! Succé!
2014-05-01, 14:38
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperAnonym665
Går inte att jämföra, då rent subjektivt så är min mor mer värd än pundaren då denne står mig nära.

Spännande. Då tycker vi ändå likadant, du och jag. I min värld är min familj mest värdefull, därefter följer alla andra. Du och jag är betydligt närmare besläktade än vad du och en slumpmässig somalier är, även om du kanske är kompis med en HELSCHYSST somaliekorv så förhindrar inte det faktum att 40 miljoner somalier här kommer kännas jobbigt för dig (hur snäll och godhjärtad du än vill vara). Det är inte individnivå vi talar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in