Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 15:50
Bannlyst
Nu håller Stefan Jacobsson sitt avslutande tal.

Om jag förstått saken rätt så är 19 rödingar gripna och två nationalister gripna såhär långt.

Ytterligare 150 rödingar ungefär, har omhändertagits eller körts iväg.
2014-05-01, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Hade inte ens tänkt rösta men nu när man ser dessa nasse drägg måste man rösta rött i september.

Varför det? Det är ju "vänstern" som beter sig som babianer.
2014-05-01, 15:52
Medlem
Skatteskolks avatar
Iaktagelser från mig:
- Spår av färgbomber. På marken, på polishästarna.
- Visselpipor, vuvuzela, knallskott, kyrkklockan på Sofiakyrkan som gick konstant, sådana tutor (gasfylld tuta)
- Flera maskerade.
- Flera omhändertagna satt omringade på en gata.
- Helikopter i luften.
- En del kravallpoliser hade GoPro-kameror. Mestadels de som hade hundar.
- Avspärrningar på flera stora gator.
- Väldigt många nyfikna.
- Ambulanser stationerade vid Spira istället för Ryhov.
- Ett par fotograferer hade hjälmar.

Helhetsintrycket från polisens arbete är mycket gott. Fast som alltid så kommer de få skit. Oavsett hur de agerar är det fel och kunde gjorts annorlunda.

Tror även jag mötte ett par rödtottar några km från stan som verkade se lite vilsna ut. Troligtvis ivägkörda.

Samt en del civilare på plats.

Poliser över allt har kommit hit. Tror att 400 kommer utifrån. 100 egna.

En stad i belägring med helt galet mycket poliser. Gav en känsla hur det är i krig där USA invaderar.

Lugnt på gator för de näringsidkare som valde att ha öppet.
2014-05-01, 15:53
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Ptja, vart ska vi börja? Har ert partiprogram framför mig. Hur ska man exempel mäta svenskhet? Ska alla få ta ett rastest? Hur kommer skalan se ut? Kommer dessa personer klassas som svenskar? http://imgur.com/QM26qmA

Vi kan ju börja med att sortera bort det som inte är Svenskt. ex. MENA-folk och Afrikaner. Då har vi löst en stor del.
2014-05-01, 16:00
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laerande
Albanligan börjar surna till nu märker man. Ett par nya medlemmar och lite valsedlar, det var vad första maj gav. Motståndet ökade med ett par tiotusentals vanliga svenskar som får nys om svenskfientliga SvP, snacka om härlig dag!
Hur kan SvP vara svenskfientligt när de, som enda parti, inte förespråkar folkmord på svenskar?
2014-05-01, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Hur kan SvP vara svenskfientligt när de, som enda parti, inte förespråkar folkmord på svenskar?
Enligt fåntrattarna är det tydligen "osvenskt" att ogilla massinvandring, korruption, folkfientlighet och mångetniska samhällen. Argumentationen är inte så genomarbetad och man brukar hävda att den inte ens 100 år gamla svenska demokratin är det "svenskaste som finns".

Det handlar om idioter helt enkelt. Och troll.
2014-05-01, 16:05
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Albanligan börjar surna till nu märker man. Ett par nya medlemmar och lite valsedlar, det var vad första maj gav. Motståndet ökade med ett par tiotusentals vanliga svenskar som får nys om svenskfientliga SvP, snacka om härlig dag!

Vad spelar det för roll om motståndet ökar? För varje person som ansluter till svp vinner svp. Att de har hela etablissemanget emot sig är väl knappast något de själva inte vet om eller för den delen försöker tona ner.
Jag tycker det är strongt av dem att genomföra demonstrationerna trots det massiva motståndet. Det visar på karaktär och mod.
2014-05-01, 16:07
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Som släktforskare blir jag fundersam, det finns ingen svensk idag som inte har någon tysk/fransk/finsk/norsk etc koppling i träden om man letar tillräcklig långt tillbaks. Om inte Jonas anor har levt på samma ort, utan utomstående anor, sedan 817 är alltså detta en lögn. Isådantfall är han onekligen en produkt av inavel. Detta gör Albanligan och Jonas till ett unikum. Ditt skitsnack är enkelt att genomskåda, är det möjligen alban-Jonas som kommit med detta påstående? Kan det vara en önsketanke från han själv, är han möjligen adopterad?
Det finns det nog, skulle vara konstigt annars.
Och som om det spelar roll om det finns en Norsk i trädet, vi är exakt samma folk.
Släktforskare...
2014-05-01, 16:09
Medlem
Zloths avatar
HELT JÄVLA BEDRÖVLIGT!

Det står 20-25 stycken MASKERADE commies och kastar glasflaskor, flaskor, sten och massvis med annat och vad gör polisen?

De är helt upptagna med att banka skiten ur en kille som tog tillbaka sin flagga från en kommunist-tjyv.

Tanten som gick framför mig i tåget fick återigen en massa saker på sig och bröt ihop. Så jävla tragiskt.

Det är ganska så uppenbart vad polisen har fått för direktiv iaf....
2014-05-01, 16:15
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
HELT JÄVLA BEDRÖVLIGT!

Det står 20-25 stycken MASKERADE commies och kastar glasflaskor, flaskor, sten och massvis med annat och vad gör polisen?

De är helt upptagna med att banka skiten ur en kille som tog tillbaka sin flagga från en kommunist-tjyv.

Tanten som gick framför mig i tåget fick återigen en massa saker på sig och bröt ihop. Så jävla tragiskt.

Det är ganska så uppenbart vad polisen har fått för direktiv iaf....
Ja, och det är ju inte första gången snuten spelar häftig mot fredliga nationalister medan rödingarna krigar bredvid utan att "ordningsmakten" höjer på ögonbrynen. Husby är ett kul exempel också, där stod snuten och drack kaffe och grillade korv medan babbarna skickade stadsdelen tillbaka till negroid stenålder.
2014-05-01, 16:15
Bannlyst
Tack alla antivita! Tråden är högst upp på Aktuella ämnen på Sveriges i särklass största forum! >1000 läsare just nu!!

Jag frågar igen efter aktuell stream eller klipp från demon, finns det?
2014-05-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Svenskar, Danskar och Norrmän är samma folk (germanska skandinaver) med en smula olika kulturer.
Finns inte så mycket anledning att bry sig om att skilja på oss med diverse tester.

Inte alls. Det är större likhet mellan nordtyskar och svenskar än mellan svenskar och danskar/norrmän i arvsmassan. Sannolikt har vi vår grund i två olika germanska stammar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in