Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 16:33
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Tröttsam för Albanligans sympatisörer för att de stöter på intellektuell patrull. Försöker verkligen skapa debatt här men det enda folk har att komma med är att européer har skapat båtar och flygplan och att man bör utvisa avvikande etniciteter från Sverige utan att ha någon som helst strategi för det i första hand.
Man skickar hem dom på båtar och i flygplan helt enkelt. Inte svårare än så.
Citat:
Ja. DNA-tester. Det är ju det jag har sagt. Då är jag åter till min fråga. Hur ska man kunna bedöma vem som är svensk och inte svensk? Om man är 0,003% somalier och resterande svensk, är man svensk då?
Hur många 0,003%-somalier finns det i Sverige idag? Det skulle väl vara Reinfeldt då.
2014-05-01, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrYagi
Antidemokraterna tycks tro att kyrkklockor kan skrämma bort SvP. Låt SvP få demonstrera på samma sätt som vänstersörjan gör. Vi lever i en demokrati där alla partier ska få komma till tals och föra fram sina politiska åsikter.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5851133

Att kyrkklockor ringer som vid en invasion är inte bara osmakligt det borde vara straffbart. Svenska kyrkan är sinnessjuk.
2014-05-01, 16:35
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrYagi
Antidemokraterna tycks tro att kyrkklockor kan skrämma bort SvP. Låt SvP få demonstrera på samma sätt som vänstersörjan gör. Vi lever i en demokrati där alla partier ska få komma till tals och föra fram sina politiska åsikter.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5851133
Det är en myt att vi lever i ett demokratiskt samhälle, i dess rätta benämning. En illusion. Det fundamentala demokratiska idealet är sedan länge borta och vi lever i en tid där vänsterns fascistiska hand styr. Sverige är inte en demokrati, här får man inte tycka och tänka vad man vill.

Det våra förfäder har byggt upp genom hundra år, har bränts ned på inte ens hälften av den tiden.
2014-05-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
Ja du hade ju fel. Man satte sig helt fredligt i vägen. Otroligt snyggt gjort.

Att störa en tillståndsgiven demonstration genom att hindra den är olagligt och borde ha renderat i vattenkanoner och fängelsestraff. I en framtid kommer det. Var så säker. Vidrigt beteende.
2014-05-01, 16:36
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Problemet är ju bara att Albanligan vill ta bort de grundvalarna som finns i en demokrati. Man kan ogilla vänstersympatisörer hur mycket man vill, men jag har verkligen svårt att tro att du på allvar kan ta Albanligan seriöst.
Grundvalar som att gummistämpla redan tagna beslut?
en.wikipedia.org/wiki/Rubber_stamp_(politics)
Som styrelseledamöter och EU-byråkrater redan har bestämt.
Ja dom måste ju skyddas , lyssna mer på Carlin och Reagan (How can a president not be an actor men bara den meningen, han sa inte så mycket annat bra.).
Demokrati är ett spel för galleriet.
2014-05-01, 16:38
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Karaktär och mod? Gemene svensk garvar åt er med era sköldar och rakade skallar skandera om en svunnen tid.

Ja, det är modigt och tyder på karaktär att ställa sig och protestera mot ett system som är motståndare till svenskvänlighet. Det hade jag tyckt oaktat vilket system man valde att protestera mot, och vad man själv hade för åsikter. Frisyrer i all ära.

Sedan bryr jag mig inte så mycket om huruvida folk skrattar på grund av en demo man förmodligen inte hört något ifrån och ett budskap man läst ifrån anti-vita tidningars tolkningar av sagda budskap.
2014-05-01, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Varför gick det en man i svpdemon med svart slöja och ansiktsduk? Var det den transsexuella svparen Andreas Carlsson som levde ut sina fantasier om inte, hur många transsexuella aktivister har svp egentligen?

Med största sannolikhet färre än AFA. Centerpartiet , V och sossarna verkar också, var och en, locka fler...
2014-05-01, 16:40
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
När vi gick i tåget så fick hon en halvfull 1,5 liters flaska i nacken. Sedan så fick hon vattenballonger (som var fyllda med mindre trevliga saker) över sig.

Hon var dessutom nära att få en sten som var som min näve i huvudet. Polisen lät kommunisterna stå och kasta tills dom fick slut på grejer att kasta. Fantastisk polisinsats.

Ett par grabbar eskorterade henne sedan hem.

Vilka sjuka individer! Inga ord räcker för deras vidriga beteende. Bra att några män eskorterade henne hem, det är väldigt fint gjort av dem! Var det flera människor som träffades av flygande saker också eller var delar av tåget bättre skyddade än andra?

Vad jag förstår så kan inte heller vanliga medlemmar göra någonting åt det utan förlita sig helt på polisen? Vilken absurd situation. Kan man inte garantera säkerhet kanske man borde avråda äldre människor samt kvinnor att inte gå till demonstrationer där risken för sådant är hög. Iallafall ge ordentlig information. Jag vet inte hur interna diskussioner går till, men att säga "kom kom!" kanske är för naivt?
2014-05-01, 16:41
Medlem
Glowstickss avatar
Bra jobbat SvP!

Det är imponerande att våga stå upp mot hela gammelmedia (inklusive "oberoende" SvT), polisen, kyrkan, minst sju riksdagspartier samt gaphalsarna i vänstern och diverse "ungdomsgäng".

När man ser livestreamen så ser det ju onekligen stundtals rätt motigt ut men jag tror att alla känner att en vändning är på gång. Gaphalsarna i vänstern känner det ju bevisligen liksom deras kompisar i etablisemanget annars hade man inte genomfört motdemo av så stora proportioner.

Dagens stora minus måste tveklöst gå till polisen som förefaller ha stått på de kriminellas sida. Jag fattar inte, och kommer aldrig fatta hur man som polis i dagens sverige kan leva med sig själv. Ni om några måste ju ha vara medvetna om vilka som begår brott och vilka som drabbas.

Ha en trevlig helg nu alla nassesvin
2014-05-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ja. DNA-tester. Det är ju det jag har sagt. Då är jag åter till min fråga. Hur ska man kunna bedöma vem som är svensk och inte svensk? Om man är 0,003% somalier och resterande svensk, är man svensk då?

Inser du i vilken generation man måste befinna sig i om man skall vara 0.003% Somalie? Är du dum i huvudet på riktigt?
2014-05-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hur är det möjligt att alla människor från Svenskarnas parti ser likadana ut?
Ja det är ju tur att kommunister och vänstertomtar visar upp det senaste modet på gatorna
2014-05-01, 16:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Vilka sjuka individer! Inga ord räcker för deras vidriga beteende. Bra att några män eskorterade henne hem, det är väldigt fint gjort av dem! Var det flera människor som träffades av flygande saker också eller var delar av tåget bättre skyddade än andra?

Vad jag förstår så kan inte heller vanliga medlemmar göra någonting åt det utan förlita sig helt på polisen? Vilken absurd situation. Kan man inte garantera säkerhet kanske man borde avråda äldre människor samt kvinnor att inte gå till demonstrationer där risken för sådant är hög. Iallafall ge ordentlig information. Jag vet inte hur interna diskussioner går till, men att säga "kom kom!" kanske är för naivt?

Någon gillar inte ledarskapet i SvP märker jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in