Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-02, 08:22
Medlem
Det som är fantastiskt och unikt med detta är att vanliga människor satte ner foten och visade att de inte ville ha lågpannorna i sin stad. De var helt enkelt inte välkomna.

Kyrkorna ringde för allmän fara, och vid Sofiakyrkan samlades kristna, ateister, moderater, vänsterfolk m.fl. till en samlad trupp för att visa sitt avståndstagande. De lyckades också göra detta fredligt, de fick rutten ändrad t.ex. För en gång skull så är jag riktigt stolt över min stad.

Hur vore det om bidragssugarna och låginkomsttagarna i SvP skaffade sig jobb och slutade tramsa runt istället? Så att vi andra konstant slipper betala deras uppehälle.
2014-05-02, 08:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naringsliv
Det som är fantastiskt och unikt med detta är att vanliga människor satte ner foten och visade att de inte ville ha lågpannorna i sin stad. De var helt enkelt inte välkomna.

Kyrkorna ringde för allmän fara, och vid Sofiakyrkan samlades kristna, ateister, moderater, vänsterfolk m.fl. till en samlad trupp för att visa sitt avståndstagande. De lyckades också göra detta fredligt, de fick rutten ändrad t.ex. För en gång skull så är jag riktigt stolt över min stad.

Hur vore det om bidragssugarna och låginkomsttagarna i SvP skaffade sig jobb och slutade tramsa runt istället? Så att vi andra konstant slipper betala deras uppehälle.

Jag skulle snarare påstå att de du räknar upp representerar fårflocken, människor vars uppfattningar om saker och ting helt härletts från regimtrogna auktoriteter och media. Sen, om du anser att flaskkastning och knivbeväpning är "fredligt" så är du mer hjärnskadad än de du räknade upp.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-05-02 kl. 08:39. Anledning: Ord
2014-05-02, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag skulle snarare påstå att de du räknar upp representerar fårflocken, människor vars uppfattningar om saker och ting helt härletts från regimtrogna auktoriteter och media. Sen, om du anser att flaskkastning och knivbeväpning är "fredligt" så är du mer hjärnskadad än de du räknade upp.

Offerkoftan är på ser jag?
Det var vanligt SVENSKT folk som samlades vid Sofiakyrkan, och som blockerade vägen. Vanligt folk som faktiskt är produktiva, troligen har ett bra arbete. Kommer från städade familjer. De är således dialektalt motsatta till gemene SvP:are.

Det rände runt några autonoma i periferin, någon flaska kastades, samtidigt som någon autonom fick smisk.
Poängen var att en hel stad gick ihop och visade att lågpannorna inte är välkomna. Det var vackert.

I slutet stod där ett gäng stridslystna huliganer från SvP med flackande blick och undrade var alla tog vägen. Det var helt enkelt ingen som brydde sig tillslut. SvP blev väldigt förminskade i Jönköping.
Senast redigerad av naringsliv 2014-05-02 kl. 08:53.
2014-05-02, 08:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Offerkoftan är på ser jag?
Det var vanligt SVENSKT folk som samlades vid Sofiakyrkan, och som blockerade vägen. Vanligt folk som faktiskt är produktiva, troligen har ett bra arbete. Kommer från städade familjer. De är således dialektalt motsatta till gemene SvP:are.

Det rände runt några autonoma i periferin, någon flaska kastades, samtidigt som någon autonom fick smisk.
Poängen var att en hel stad gick ihop och visade att lågpannorna inte är välkomna. Det var vackert.

I slutet stod där ett gäng stridslystna huliganer från SvP med flackande blick och undrade var alla tog vägen. Det var helt enkelt ingen som brydde sig tillslut. SvP blev väldigt förminskade i Jönköping.

Hjärndöda fån samlades i en fårskock menar du nog och "offerkoftan" kan du behålla, även om din sort kanske inte behöver någon med tanke på allt ull ni bär på. Hur många bor i Jönköping? Endast en bråkdel av dessa deltog i din fårflock. SvP genomförde sitt arrangemang precis som det var tänkt och vinner nya anhängare hela tiden, säkert många i din stad efter att de bevittnat det röda skabbets beteende.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-05-02 kl. 09:05. Anledning: Ord
2014-05-02, 09:13
Medlem
LagomSnigels avatar
Brao jubbat gubbs å kvinns. Mycket kärlek till alla som stod upp för de nordiska folken. Rödingskabbet kan gå och dränka sig.
2014-05-02, 09:57
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPause
Haha. Det finns ta mig fan ingen hejd på era fantasier. För ett tag sedan var minst 30 procent tjejer i åldern 18 till 24 år. Nu består plötsligt halva tåget av kvinnor.

För andra, som med nyktra ögon kunde betrakta när ett hundratal feta gubbar (till synes influgna från någon inavlad håla i den amerikanska södern) gick förbi ackompanjerade av högst ett tiotal individer som skulle kunna passera som någon form av kvinnfolk, blir det ganska underhållande läsning.

Truckerubbarna ska alltså föra den rena ariska rasen vidare genom att föröka sig med "kvinnor" som ser ut som truckergubbar. Någon annan förklaring kan jag inte se. Framtiden är ljus. Konstigt att inte fler regnbågsfanor syntes i marschen eftersom nassegubbarna uppenbarligen tycker om varandra mer än bara som vänner när det väl kommer till kritan.

Edit: Eftersom jag inte orkar gå in igen i den här skräptråden för att läsa hur minst 150 procent av tåget bestod av tjejer som inte hunnit fylla 17 år låter jag redan nu meddela att man inte behöver ha varit på plats och inspekterat varenda deltagare från topp till tå för att kunna dra ovan nämnda slutsatser. Det räcker alldeles utmärkt med att ha tagit del av de videoklipp som finns tillgängliga för att med hundraprocentig säkerhet kunna konstatera att det inte var fråga om 50 procent kvinnor eller 30 procent tjejer i åldern 18 till 24 år.

Jag skrev bortemot hälften kvinnor, fast så är du ju en klent begåvad röding också. Det är mycket roligare att läsa om rödingarnas Leninistfantasier om hur hela Jönköping "fredligt " protesterade mot de ondskefulla "nazisterna". Särskilt som man enkelt kan se t.o.m på reportage från kontrollerad media vilket klientel av nedknarkade pissluffare som protesterade, samma turnerande flaskkastande, sinnesslöa och gapiga proffsprotestanter som vänstern alltid visar upp.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-05-02 kl. 09:58. Anledning: Ord
2014-05-02, 10:07
Medlem
QMs avatar
Rödingarna räknar ju med vanliga människor som står och kollar på tåget som motdemonstranter. Det är ganska tydligt vilka som är motdemonstranter och vilka som är vanliga människor. Motdemonstranterna skriker och dampar, medan de vanliga människorna står tysta och kollar på tåget. När vi stod i vissa korsningar så såg man ju för fan att folk skämdes över ert beteende. Sen springer ni ju runt som fan, så det är ju samma motdemonstranter på många av ställena.

Min uppskattning på ration killar vs tjejer i tåget är väl runt 5:1 ungefär.
2014-05-02, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Glöm mitt sista inlägg, är du en av SvP'arna så är det ju iaf tydligt hur verklighetsfrånvända DEN gruppen är...
Jag sympatiserar med SvP till viss del, men jag är knappast en av dem.
2014-05-02, 10:43
Medlem
RagnarHarInteFisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Nej, ni kommer inte ens ta er in i staden, iaf vid liv.
Hej där! sågs vi igår?
2014-05-02, 11:05
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Nu kommer du med samma struntprat som våldsvänstern!

Djungel-Joels 6 års fängelse är inte heller en politisk dom.

Du jämför alltså ett fall där en man knivhögg någon i ryggen med ett fall där någon utnyttjar nödvärnsrätten för att skydda egen egendom?

Halmstrå till salu. Här var det halmstrå. Någon som vill köpa haaaalmstrå?
2014-05-02, 11:06
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Nej, istället för att dra på sig en blöt offerkofta och snyfta om att det är andra som gör att man inte får jobb så kan man ju se till att vässa sin egen kompetens och faktiskt bli attraktiv på arbetsmarknaden.

Men det är klart, det är ju bekvämt att sitta hemma i soffan och muttra om Wehrmacht hela dagarna

Varför vässa kompetensen när lönerna ändå sänks på grund av hög arbetslöshet?
2014-05-02, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Jag hoppas det kommer bli fortsatta fredliga protester så man inte ger nazisterna anledning att leka martyrer. Gudtjänsten tillsammans med kyrkklockorna är ett föredöme när det gäller protester mot nazistsvinen.

Vad du snackar goja, det var domens klockor som klämtade för Rosenbads patrask!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in