2014-05-21, 07:24
Medlem
Råkade dum som jag är ha fönstret på vid gavel och det blev lite kallare inne i mitt rum. Då undrar jag om någonting kan ha hänt med mitt weed. Det ligger i en låda i mitt rum under lite papper och i ett spelfodral. Spelfodralet i sig var inte speciellt nedkylt och när jag kände på smelly proof påsen så var temperaturen oförändrad!

Men kan det ha hänt något med mitt weed? Låt oss säga att det blev cirka 10 grader i mitt rum!
Citera
2014-05-21, 07:31
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson
Råkade dum som jag är ha fönstret på vid gavel och det blev lite kallare inne i mitt rum. Då undrar jag om någonting kan ha hänt med mitt weed. Det ligger i en låda i mitt rum under lite papper och i ett spelfodral. Spelfodralet i sig var inte speciellt nedkylt och när jag kände på smelly proof påsen så var temperaturen oförändrad!

Men kan det ha hänt något med mitt weed? Låt oss säga att det blev cirka 10 grader i mitt rum!

Vill man spara gräs under en period så är det fördelaktigt att frysa ner det. Så temperaturer nedåt går bra, värre när det går uppåt.
Citera
2014-05-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson

Gud nej, inget har hänt med ditt weed.
Se det såhär, om du går ut på en promenad en vinternatt, tänder en spliff, blir weedet sämre? Nej.
Citera
2014-05-21, 14:21
Medlem
hej behöver lite hjälp har fått tag i lite hasch, andra gången jag prövar blev aldrig bäng första gången.

kan jag använda cigarr/ cigarill tobak eller ska det vara från vanlig cigg
Citera
2014-05-21, 14:30
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budgetedgem
hej behöver lite hjälp har fått tag i lite hasch, andra gången jag prövar blev aldrig bäng första gången.

Kör vad du vill. Olika cigg har ju olika styrkor på tobaken. Cigarr/cigarill-tobak är oftast stark och river i halsen. Men du kan egentligen köra vad som helst som brinner bra.

Personligen kör jag helst på Rosa Blend men allt funkar... Vafan man har ju till och med använt te när det krisat ordentligt
Citera
2014-05-21, 19:08
Medlem
Blaze.s avatar
Tjenna. Detta är väll egentligen ingen nybörjar fråga men hitta ingen tråd och ville inte skapa ny. Men det är sällan jag blir blåst på cb på det sättet att det är dåligt. Visst får man minibags ibland men då har i alla fall det vart gräs att hänga i granen.

Men idag köpte nått nytt jag aldrig rökt förut. Strawberry Crush egenodlat från GBG av en polare. Polaren i säg hade vart och kirrat utav hans polare i Götet och han sa att han sett plantan och allt. Han tog 400 spänn för 3g vilket jag tyckte lät rätt rimligt. Kom hem och rökte skiten och det smakar ju inte äckligt men det smakar som om att det vore tee eller nått. Visserligen tog jag inte så mycket och det såg ut lite som bushweed. Ganska torrt och mörkt och spretigt. Rökte två stycken men fick ingen effekt.

Vet inte vad jag vill komma med detta men man bli på sånt jävla dåligt humör när man blir "blåst" jag håller hoppet uppe och ska rulla en större senare.

Någon som har erfarenhet av denna strain?
Citera
2014-05-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfwjd
Hej, har precis fått min första böter för ringa narkotikabrott. Det här är kanske en dum fråga men skickar dom boten via posten? Och betalar man den som en faktura eller hur gör man? Morsan brukar nämligen öppna min post av någon jävligt korkad anledning och är rädd att jag får bo på gatan om hon får reda på detta.

ur fuked m8
Citera
2014-05-21, 23:08
Medlem
Jellohs avatar
Citat:

Cigarrtobak är basisk och funkar inte. Surt skall det vara om man skall ta upp via lungorna. Cigaretter skall det vara. Cigarrer är inga trevliga halsbloss. En svag piptobak kan också fungera. Finns inte detta (vafan hitta en fimp!) så rök rent genom att ta en liten knatch och lägg på ett ritstift och elda på, täck med ett glas och sug i dej röken under kanten på glaset.
Citera
2014-05-22, 16:29
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Tjenna. Detta är väll egentligen ingen nybörjar fråga men hitta ingen tråd och ville inte skapa ny. Men det är sällan jag blir blåst på cb på det sättet att det är dåligt. Visst får man minibags ibland men då har i alla fall det vart gräs att hänga i granen.

Men idag köpte nått nytt jag aldrig rökt förut. Strawberry Crush egenodlat från GBG av en polare. Polaren i säg hade vart och kirrat utav hans polare i Götet och han sa att han sett plantan och allt. Han tog 400 spänn för 3g vilket jag tyckte lät rätt rimligt. Kom hem och rökte skiten och det smakar ju inte äckligt men det smakar som om att det vore tee eller nått. Visserligen tog jag inte så mycket och det såg ut lite som bushweed. Ganska torrt och mörkt och spretigt. Rökte två stycken men fick ingen effekt.

Vet inte vad jag vill komma med detta men man bli på sånt jävla dåligt humör när man blir "blåst" jag håller hoppet uppe och ska rulla en större senare.

Någon som har erfarenhet av denna strain?
Har aldrig rökt crush, låter fett skumt och finns inga bra strain reviews på det heller..
Om du nu rökte två holkar och inte kände någonting alls tror jag nog att du kan lista ut själv att du blev blåst.

Pengarna tillbaka..?
Citera
2014-05-22, 19:05
Medlem
hej köpte 2g för 200kr idag fick cirka 0.5g och det var en kompis kompis
Citera
2014-05-22, 19:11
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
hej köpte 2g för 200kr idag fick cirka 0.5g och det var en kompis kompis

Det var ju tråkigt att höra. Hoppas du kan snacka med snubben och att det löser sig. Annars får du se det som billiga läropengar. Alla har blivit husslade någon gång, på mer eller mindre.
Citera
2014-05-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Det var ju tråkigt att höra. Hoppas du kan snacka med snubben och att det löser sig. Annars får du se det som billiga läropengar. Alla har blivit husslade någon gång, på mer eller mindre.

det var min 3 gång jag hade köpt av han. men det är för djävligt. kan inte snacka heller med han eftersom han känner brorsan och då kommer jag bli busted och säkert åka på stryk av brosan
Senast redigerad av budgetedgem 2014-05-22 kl. 19:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in