Ursprungligen postat av
stacke12
Men,,, polisen är nog ganska övertygande om att någon av de bovar de fångat in har med saken att göra,,, de bodde inte i fastigheten när GL försvann,, ändå har de fångat just dem ??? de flyttar in i fastigheten relativt hastigt efter det att GL försvann ?? detta trots att MT och GL inte ska dragit jämt,,, visste MT och SL att GL inte skulle komma tillbaka ?? bil i Funkabo?? tja det säger SL och MT ja,,,, bilen kanske aldrig varit där ?? Personligen är jag rätt säker på att "någon" verkligen pekat ut platsen,,, och ev pekat ut platsen i bostaden,,, men har man inte gjort husrannsakan i fastigheten när gubben försvann?? varför hittade man liksom inget då?, visst kan det vara någon annan som gjort själva dådet,,, men något gör ändå att SL och MT sitter anhållna ?? vissa medgivanden talas det ju ändå om, ingen rök utan eld.... den/ de som är skyldiga måste få sona,,,, hur som helst tror jag inte att Kalmarpolisen knäckt ägget om inte MPS varit delaktiga---- då hade nog gubben fortfarande inte hittats,,,personligen kan jag tycka att,,,, markägaren torde vara mer misstänkt om de inte har nåt på de två nu anhållna,,,,denne måste väl ändå veta varför det finns nedgrävda män på hans ägor ???!!!!