2013-08-03, 06:44
Medlem
CarlPanzrams avatar
Hittade ingen trd om spelet s jag tnkte att jag lika grna kunde starta en.

http://www.youtube.com/watch?v=oVOiChsBPlo

Infinite Crisis r ett MOBA el. ARTS (Whatever floats your boat.) dr man fr spela som DC karaktrer.

Det verkar ges bort closed beta nycklar regelbundet (I begrnsad upplaga) genom deras facebook & twitter.

Dom har ven brjat slja tillgng till betan med lite extra bonusar som man fr sedan nr spelet gr live.

Tankar kring spelet?
Senast redigerad av CarlPanzram 2013-08-03 kl. 06:51.
Citera
2013-08-03, 14:52
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlPanzram
Hittade ingen trd om spelet s jag tnkte att jag lika grna kunde starta en.

http://www.youtube.com/watch?v=oVOiChsBPlo

Infinite Crisis r ett MOBA el. ARTS (Whatever floats your boat.) dr man fr spela som DC karaktrer.

Det verkar ges bort closed beta nycklar regelbundet (I begrnsad upplaga) genom deras facebook & twitter.

Dom har ven brjat slja tillgng till betan med lite extra bonusar som man fr sedan nr spelet gr live.

Tankar kring spelet?

tack fr pminnelsen! hade en beta nyckel ligganden i min mail. ska testa nu. dock verkar det bara finnas dominion n s lnge.
Citera
2013-08-03, 16:44
Medlem
Skywallkers avatar
har testat det nu, det r lite smtt obalanserat, Catwoman too strong, slutade med 31 kills. kunde g 1v3 och dda dom ltt, hon r sjukt rolig dock!

verlag knns spelet okej, dock r dominion sjukt trkigt.
Citera
2013-08-04, 06:01
Medlem
CarlPanzrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
har testat det nu, det r lite smtt obalanserat, Catwoman too strong, slutade med 31 kills. kunde g 1v3 och dda dom ltt, hon r sjukt rolig dock!

verlag knns spelet okej, dock r dominion sjukt trkigt.

Haha, ja hon r skit stark! Mnga som kr verkar dock vara totalt nya till MOBA scenen s det blir extra enkelt att snowball.
Hller med om Dominion kartan, har trttnat p den lagom vid det hr lget. Vntar p att f tillgng till Coast City som r 2 lanes och en stor jungel, drefter kommer Gotham Divided ut som kommer vara standard 3 lane kartan.
Citera
2013-08-27, 22:01
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Knns ganska "hackigt" nr man spelar, gubbarna rr sig lite konstigt osv.. Men det r beta s frhoppningsvis blir det fixat.

De mste fan gra ngot t alla leavers, minst en som lmnar eller stller sig AFK i varje match och det r inte speciellt konstigt nr det inte hnder ngot ifall man lmnar. Man kan inte ens rapportera spelare ifall de misskter sig...
MOBA 101 r, ha ett system som frhindra att folk lmnar, annars kommer ni aldrig f en stor spelarbas.
Senast redigerad av BizzareAdvokado1989 2013-08-27 kl. 22:36.
Citera
2013-08-27, 22:21
Medlem
r det bara jag eller r mappen en nstan 100% kopia frn Dominion i LoL? Dom kunde vl iallafall frska komma p ngot eget.
Citera
2013-09-26, 14:18
Bannlyst
Gra ngot som ser nytt ut?, Jag skulle vilja be om LoL, HoN & Dota mappen,
Citera
2013-09-30, 00:19
Ngon som har beta nyckel? (( Vill s grna ha!
Citera
2013-10-01, 21:48
Medlem
Finitos avatar
Fick en key nu precis, och en extra key till en polare. Hller p att installerar just nu. r spelet ngot att ha eller?
Citera
2014-09-24, 19:59
Medlem
Bumpar,r level 6 och tycker det r kul faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in