Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-25, 22:07
  #1
Medlem
Sichtis avatar
Hej Flashback!

Det är nämligen så här att jag har fått ett problem på halsen. Min polare som är en sk beta har nästlat sig in som inneboende hos mig och ett problem har uppstått.

Nu undrar ni säkert vad det kan vara som är fel. Han tar brudarna!

Jag är alfa ok. Men när vi springer omkring på närkrogarna så är det betan som får brudarna bara för att brudarna tycker synd om honom och skapar en reaktion där brudarna uppskattar den njutning dom får genom att neka en alfa sex för att känna sig viktiga för att sedan besmutsa sig med betan.

Nu bor den förbannade betan hos mig för att jag som prime måste hjälpa betan med tak över huvudet. Är det någon annan som har upplevt att en smutsig beta sätter käppar i hjulen för er så hör av er. Jag vill verkligen att ni delar med er av era upplevelser med dessa lägre bestående saker.

Hjälp flashback. Ni är min ända hjälpa just nu.
__________________
Senast redigerad av Sichti 2014-10-25 kl. 22:22.
Citera
2014-10-25, 22:14
  #2
Medlem
OleYellers avatar
Du är den mindre attraktiva betan. Lär dig leva med det.
Citera
2014-10-25, 22:46
  #3
Medlem
Sichtis avatar
Men nu har den där lilla jävla pissvinglaren nästlat sig in och börjat ta min brudar. Då jävlar. Jag ska knulla med precis alla han har gjort under dom här veckorna bara för att.

Men bara för att jag inte bara är en alfa en en centauri så väljer jag helt enkelt att avstå eftersom jag aldrig skulle besmitta mig med så lågt värdedrad kreatur.

Jag kullar bara snygga pumor.
Citera
2014-10-26, 19:33
  #4
Medlem
Fina Gubbens avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2014-10-27, 07:43
  #5
Medlem
ljusetssvins avatar
Förmodligen är han en livsfarlig psykopat-Beta- Gamma- bordis och då ska du fly för ditt liv för det slutar att med att dom styckar sina offer och lägger köttet i frysen för att sedan bjuda sina nästa offer på!
Har han bjudit dig på mat ännu?
Har han sagt saker som, "ojojoj då frysen ser tom ut"?
Bjud han på en grogg med glykol i....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in