Citat:
Ursprungligen postat av
slicklapp
tycker det är intressant att se att det är väldigt få personer i tråden som överhuvudtaget kan läsa ett avtal! eller rättare sagt: skilja på ett avtal och villkor!
eftersom ni hävdar att 90% löftet är ett avtal så tycker jag ni skall läsa villkoren igen och om ni inte förstår så får ni posta en fråga i juridikforumet!
Trusbuddy har under inga som helst omständigheter förbundit sig att återbetala 90% av inlånat kapital!
läs på innan ni investerar och sluta gnälla!
Du som är så duktig kanske också observerade texten (gällande fr.o.m. den 2 december, 2014) vilket iallafall i min värld betyder att man troligen gjorde en uppdatering av villkoren just den 2 december.
Trustbuddy skall enligt avtalet meddela alla uppdateringar som gjorts av villkoren, jag har aldrig fått något meddelande från dem om villkorsförändringar
Jag har av Trustbuddy begärt att få alla villkors ändringar från det att jag blev medlem då mina utstående lån är utställda enligt de villkor som gällde vid den aktuella tillfället detta har man inte hörsammat över huvudtaget.
Om det vore så att avtalen inte alls är ändrade skulle det ju vara en mycket enkel sak att bara svara att villkoren 2012 är de samma som idag i och med att man väljer att inte besvara en begäran att få ut de villkor som samtliga min lån lyder under.
kan jag bara anta att det finns något som man inte vill att jag skall läsa.
Jag har hittills valt att kalla det för en policy förändring och inte en vilkorsförändring. För utan tvekan var det Trustbuddys policy åtminstånde fram till 10 september 2014 att om man begärde 90% uttag betalades pengarna ut efter lite strul (10 september fick jag ut mina pengar)